ب ام ولامبورگینی

درگ دیدنی لامبورگینی اوروس با ب‌ام‌و X6 M کامپتیشن

برای کسانی که به کراس‌اوورهای کوپهٔ سریع و گران‌قیمت علاقه دارند خبر خوبی داریم زیرا در اینجا می‌خواهیم شاهد یک مسابقهٔ درگ بین لامبورگینی اوروس و ب‌ام‌و X6 M کامپتیشن باشیم. آیا سریع‌ترین کراس‌اوور کوپهٔ ب‌ام‌و می‌تواند کراس‌اوور بحث‌برانگیز لامبورگینی را در ۴۰۰ متر مغلوب کند؟ تیم کارواو برای فهمیدن پاسخ این سؤال به همان باند فرودگاه همیشگی رفته‌اند.

زیر بدنهٔ عضلانی X6 M کامپتیشن قوای محرکهٔ قدرتمندی قرار گرفته که از یک پیشرانهٔ ۴.۴ لیتری V8 توئین توربو به همراه یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک و سامانهٔ چهارچرخ محرک XDrive تشکیل شده است. این ترکیب، ۶۲۵ اسب بخار قدرت و ۷۵۰ نیوتن متر گشتاور را به زمین منتقل می‌کند. این V8 قدرتمند، X6 M کامپتیشن ۲.۴ تنی را ظرف تنها کمی بیشتر از سه ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت می‌رساند.

برای رقابت با این ب‌ام‌و فوق‌العاده، اوروس با چهره‌ای حتی عصبانی‌تر و مشخصاتی شایستهٔ یک لامبورگینی وارد میدان شده است. اوروس خودرویی است که بهترین قطعات در شبکهٔ گستردهٔ برندهای گروه فولکس‌واگن را در خود جمع کرده است. در سینهٔ این گاو قدبلند ایتالیایی یک نیروگاه ۴ لیتری V8 توئین توربو قرار گرفته که ۶۵۰ اسب بخار قدرت و ۸۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. مثل ب‌ام‌و، در اوروس هم نیروی موتور از طریق یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک به هر چهارچرخ منتقل می‌شود تا این لامبورگینی ۲.۲ تنی را ظرف حدود ۳ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت برساند.

خب با توجه به اعداد و ارقامی که بیان شد، کدام‌یک از این کراس‌اوورهای قدرتمند می‌توانند پادشاه ۴۰۰ متر لقب گیرند؟ پاسخ این سؤال را می‌توانید در ویدئوی زیر ببینید.

مشخصات فنی

ب‌ام‌و X6 M

لامبورگینی اوروس

پیشرانه ۴.۴ لیتری V8 ۴.۰ لیتری V8
تنفس توئین توربو توئین توربو
قدرت ۶۲۵ اسب بخار ۶۵۰ اسب بخار
گشتاور ۷۵۰ نیوتن متر ۸۵۰ نیوتن متر
گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک ۸ سرعته اتوماتیک
محور محرک چهارچرخ چهارچرخ
وزن ۲۳۷۰ کیلوگرم ۲۲۰۰ کیلوگرم
قیمت پایه ۱۱۳,۰۰۰ پوند ۱۵۹,۹۲۵ پوند
[دانلود ویدئو]

امیر دهقان

نویسنده و مترجم سایت پدال، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته حقوق خصوصی

مطالب مشابه

‫۴۹ دیدگاه

  1. میثم

    ۲ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (1707 ديدگاه)

    طراحی پشت بی ام و چرا اینطوریه؟؟؟
    جالب نیست
    ولی جلوش خیلی عالی و اخمو حیف که اونم دارن خرابش میکنن

    موافقم ۵۲
    مخالفم ۱۶
    1. GT

      ۲ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (439 ديدگاه)

      درگ های کارواو خسته کننده شدن ١٠دقیقه چرت و پرت میگه، ٣ دقیقه مسابقه برگزار میکنه
      خود درگ جذاب هست ولی از بسکه حرف می‌زنند حوصله آدم سر میره

      موافقم ۷۵
      مخالفم ۱۱
      1. Mhd

        ۲ فروردین ۱۴۰۰
        سوابق: (279 ديدگاه)

        اره حرفای فنی نمیزنن ولی کل کل هاشون جالبه من جای شروع درگ و رولینگ و تست ترمز رو روی پلیر حفظ شدم به محض اجرا همون محدوده رو میزنم با اختلاف چند ثانیه ( برای هر فیلم کمی جابجایی داره) درست درمیاد فقط همون قسمتا رو میبینم دیگه حله.

        موافقم ۱۴
        مخالفم ۱
    2. محمدهادی

      ۴ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (466 ديدگاه)

      جالبه
      با نگاه به بخش عقب بی ام و متوجه میشی که دقیقا حالت چراغاش برعکس حالت چراغای لامبوعه
      انگار بی ام و خوب میدونسته حریف اصلی این ماشینش کیه!
      توی طراحی ظاهرش هم همش توجهش به لامبو بوده
      جفتشونو دوست دارم
      فقط اینجا دوسر عشق و علاقه باهم برخورد میکنن
      دقیقا هردوشونو به یه اندازه دوست دارم
      پس هیچکدومشونو انتخاب نمیکنم و توقف میکنم
      از دور نگاشون میکنم که باهم چه میکنن

      موافقم ۱
      مخالفم ۰
  2. Joker

    ۲ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (350 ديدگاه)

    ندیدم ولی حدسم بر اینه که x6 پیروز شده،آیا درست حدس زدم؟

    موافقم ۴۰
    مخالفم ۱۴
    1. Soldier

      ۲ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (35 ديدگاه)

      تو آسفالت خیس نتیجه فرق داره همیشه دیگه از کاروو هم باشه دیگه بدتر

      موافقم ۹
      مخالفم ۲۷
  3. محمد رستمی نژاد

    ۲ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (733 ديدگاه)

    خدایی کی صدای لامبورگینی رو ول میکنه میره BMW بخره
    بعد طراحی لامبورگینی آدم رو نابود میکنه
    من اینجا یکی از همسایه هامون یه BMW X6 ۲۰۱۵ داره اروندی
    من سوارش شدم و اینکه طراحی خیلی جذابی نداره
    پرستیژ لامبورگینی و کلاس بالای لامبورگینی و……
    ولی من کلا هیچ کدومشون رو دوست ندارم
    اوروس که لامبورگینی نبست وBMW هم SUV COPE من دوست ندارم
    این همه آمریکایی ماسل ارزون تر (البته رقیب نیستن )
    یا BMW M5 COMPILATION. هم خوب هست یا خیلی ماشین های دیگه هم عالی هم هستن و اینجا گفتنش طولانی میشه

    موافقم ۳۱
    مخالفم ۶۷
    1. R@m!n

      ۲ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (1026 ديدگاه)

      competition درسته عزیز

      موافقم ۲۷
      مخالفم ۲
      1. محمد رستمی نژاد

        ۲ فروردین ۱۴۰۰
        سوابق: (733 ديدگاه)

        آقا رامین عزیز
        این گوشی های نسل جدید خودشان کلمات را درست می‌کنند بعضی وقت ها درست و بعضی وقت ها به غلط
        مثلا شیرون را شیرین تبدیل می‌کنند در حالی که شما نوشتید شیرون

        موافقم ۱۸
        مخالفم ۴
        1. R@m!n

          ۲ فروردین ۱۴۰۰
          سوابق: (1026 ديدگاه)

          فدا سرت

          موافقم ۱۱
          مخالفم ۲
    2. ??BMW Germany??

      ۲ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (44 ديدگاه)

      دوست عزیز ما یکی از آشنایانمون ب ام و X6 داشتن من اصلا احساس بدی داخل این ماشین ندیدم
      حالا شاید بگین از اسمت معلومه ه تعصب بیجا داری ولی نه من اصلا از روی تعصب صحبت نمیکنم
      بعد هم هر کسی اوروس رو انتخاب کنه دلایلی داره بگه به دلیلی اینو خریدم کسی هم که x6 میخره همینطور
      من اگه میتونستم توی این کلاس غیر از این دو شاهکار
      پورشه Cayenne turbo s e_hybrid رو انتخاب میکنم چون قدرتی معادل ۶۸۰ اسب داره که از تکنولوژی هیبریدی بدست میاد
      گشتاور ۹۰۰ تایی هم که حرفی باقی نمیزاره
      از لحاظ طراحی داخلی و خارجی بی نظیره
      و از همه نظر عالیه

      موافقم ۱۷
      مخالفم ۴
    3. علیturbos

      ۲ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (19 ديدگاه)

      شما چرا میای تو پستی که مربوط به المان وایتالیاست حرف از امریکا میزنی ؟!
      اقای محمد رستمی نژاد بعدش هم از دیسلایک ها حرف میزنی .
      جالب تر از اینا از هردو هم ایراد میگیری .
      فضای سایت چند روز ارومه و میخای باعث التهاب بشی .
      ممنون از فن های المان وایتالیا که کل کل نکردید هم بین خودتون وهم با ایشون .

      موافقم ۴
      مخالفم ۴
    4. آریا منش

      ۳ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (157 ديدگاه)

      کسی لامبورگینی رو ول می‌کنه که چهل هزار یورو بیشتر نداشته باشه ، ۲- حوصله استهلاک زیاد این ماشین را نداشته باشد ۳_ سرعت پایین تر را رو دوست نداشته باشد و من قطعا بی ام و رو میخرم اگر بین این دو باید انتخاب می کردم

      موافقم ۲
      مخالفم ۲
  4. R@m!n

    ۲ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (1026 ديدگاه)

    دلیل برتری بی ام و گیربکس بی نقص و توربوهای عملا بدون تاخیرشه که به طرز اعصاب خردکنی با موتور هماهنگن و یه مجموعه بی نقص تشکیل دادن. طراحی عقب بی ام و فاجعه به تمام معناس شبیه این اسباب بازی های پلاستیکی که تو اوج بی سلیقگی قالب گرفته شده. اما لامبورگینی خیلی لاکچری تره و رخ فوق العاده جذابی داره.

    موافقم ۱۹
    مخالفم ۱۳
  5. Dayan5775

    ۲ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (172 ديدگاه)

    انتظار داشتم أوروس برنده بشه،عجیبه شاید اگه زمین خیس نبود نتیجه تغییر میکرد،فکر نمیکردم شاسی بلندی بتونه اوروس رو بزنه
    ولی چقدر این دوتا ماشین عالی هستن خدایی،دوتا شاهکار

    موافقم ۱۹
    مخالفم ۹
    1. Mahyar.M.A.R

      ۲ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (89 ديدگاه)

      نه لامبو اگه یه ۱۲ سیلندر تنفس طبیعی داشت بهتر بود

      موافقم ۳
      مخالفم ۷
    2. Mahyar.M.A.R

      ۲ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (89 ديدگاه)

      نه لامبو اگه یه ۱۲ سیلندر تنفس طبیعی داشت بهتر بود

      موافقم ۲
      مخالفم ۵
    3. مهدی

      ۲ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (910 ديدگاه)

      دقیقا من هم همین فکر رو میکرم و دلیل باخت اوروس رو هم همین خیس بودن زمین میدونم

      موافقم ۳
      مخالفم ۱۱
      1. MAHDI

        ۲ فروردین ۱۴۰۰
        سوابق: (5283 ديدگاه)

        لامبورگینی اوروس در پیست خشک هم همین تایمو ثبت میکنه معمولا، بین ۱۱.۶ و ۱۱.۷ و ۱۱.۸ رو ثبت کرده در پدال.

        موافقم ۱۱
        مخالفم ۲
        1. joojoo

          ۲ فروردین ۱۴۰۰
          سوابق: (236 ديدگاه)

          درگ موتور ترندو ببین….۱۱.۳ زده

          موافقم ۴
          مخالفم ۰
        2. محمدهادی

          ۴ فروردین ۱۴۰۰
          سوابق: (466 ديدگاه)

          ایولا مهدی جان سلطان آمار و ارقام

          موافقم ۰
          مخالفم ۱
    4. محمدهادی

      ۴ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (466 ديدگاه)

      منم دقیقا باهات هم نظرم
      اول اینکه جفتشون محصولاتی گرون قیمت و باکیفیتن و البته خاص
      اما من موندم بی ام و چرا انقد تو درگ خوب عمل میکنه
      ینی میتونه ماشینی بزنه که ماشین لامبورگینی رو مغلوب کنه؟
      عججججب
      تازه با قدرت کمتر تورک کمتر و وزن بالاتر از ۱۵۰ کیلوگرم
      خداوکیلی کم وزنی نیستا
      چطوری؟
      ینی باید بپذیریم که لامبورگینی نمیتونه به نحو مناسب از قدرت و وزنش استفاده کنه که یکی با وزن بیشتر و قدرت کمتر بیاد مغلوبش کنه؟
      لامبو ظعیفه یا بی ام و خیلی قویه؟؟

      موافقم ۲
      مخالفم ۰
  6. ارشیا

    ۲ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (1502 ديدگاه)

    قبلا هم گفتم
    این درگ نشون داد که v8.با لامبورگینی همخوانی نداره.
    همید موتور اگه دوتا یا ۴ تا سیلندر بیشتر داشت ردیف بود.

    موافقم ۱
    مخالفم ۱۱
    1. Mahyar.M.A.R

      ۲ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (89 ديدگاه)

      یه ۱۲ سیلندر طبیعی

      موافقم ۵
      مخالفم ۳
  7. ??BMW Germany??

    ۲ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (44 ديدگاه)

    همون طور که اگه زمین خیس نبود برای لامبور بهتر بود برای X6 هم خوب میشد
    من با تمام احترام به لامبورگینی X6M رو می پسندم چون با قیمتی بسیار کمتر میتونه بهتر عمل کنه و همه میدونن که این ماشین از هیچ نظری نقص نداره
    انجین عالی
    قدرت عالی
    طراحی هم من خیلی دوستش دارم
    از اونطرف هم لامبو همین ویژگی هارو داره و اونم عاشقشم
    ولی اگه من باشم X6 رو انتخاب میکنم

    موافقم ۲۰
    مخالفم ۵
  8. Carbonado Aventador

    ۲ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (4089 ديدگاه)

    این ماشین ها انقدر تنظیمات و مود های مختلف رانندگی دارن که شاید اگه ۱۰۰ تا درگ دیگه انجام بشه به قطع نمیشه گفت کدومشون بهتره…
    .
    از نظر من پرفومنس جفتشون در یه حد هست..
    و میشه گفت اختلافشون در حد صدم ثانیس..
    .
    دیگه این به سلیقه افراد بستگی داره که کدوم رو بیشتر میپسندن!!

    موافقم ۲۰
    مخالفم ۳
    1. Carbonado Aventador

      ۲ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (4089 ديدگاه)

      از نظر من هیجان رانندگی اوروس از همه ی شاسی بلند های هم رده خودش بیشتره
      و ظاهر زیبا و کابین لوکس
      در کنار ذات خشن و غیر قابل پیشبینی لامبورگینی
      پکیج خیلی زیبا و خوبی رو ایجاد کرده?

      موافقم ۱۷
      مخالفم ۵
      1. سهند

        ۲ فروردین ۱۴۰۰
        سوابق: (479 ديدگاه)

        انتخاب من در بین شاسی بلند های پرفورمنس پورشه کاین توربو s e_hybrid است.

        موافقم ۴
        مخالفم ۷
  9. MAHDI

    ۲ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (5283 ديدگاه)

    مشخصات لامبورگینی اوروس خیلی بهتره، یعنی ۲۵ اسب بخار قدرت بیشتر و ۱۰۰ نیوتن گشتاور بیشتر و ۱۷۰ کیلوگرم وزن سبک تر.
    اما خوب خودروهای M همیشه با توان کمتر ثابت کردن عملکرد خیره کننده ای دارن.
    ایکاش مرسدس GLE63s کوپه رو هم میاوردن در این درگ.
    ب ام و X6M کامپتیشن خیلی جذابه.

    موافقم ۲۳
    مخالفم ۲
    1. Carbonado Aventador

      ۲ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (4089 ديدگاه)

      خب این اولین تجربه ی لامبورگینی تو بحث اس یو وی پرفومنس هست..
      از نظر من هم هماهنگی موتور و گیریبکس بی ام و بهتر بود که باعث میشد یک مقدار بهتر عمل کنه.

      موافقم ۷
      مخالفم ۱
      1. MAHDI

        ۲ فروردین ۱۴۰۰
        سوابق: (5283 ديدگاه)

        عملکرد لامبورگینی اوروس فوق‌العاده است.کاملا مشخصه در یک سطح هستن. چون من قبلا درگ هایی دیدم که X6M کامپتیشن پیروز شده و همینطور در یک درگ دیگه لامبورگینی اوروس…
        اینا احتمالا یک درگ دیگه در مقابل GLE63 کوپه خواهند داشت در آینده

        موافقم ۷
        مخالفم ۰
        1. محمدهادی

          ۴ فروردین ۱۴۰۰
          سوابق: (466 ديدگاه)

          انشالله
          لذت میبریم اگر هرساتوش تو یه خط بیوفتن

          موافقم ۲
          مخالفم ۰
    2. MAHDI

      ۲ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (5283 ديدگاه)

      مجله GRIP تلویزیون آلمان برای اولین بار رقابت آئودی RS4 و آلپینا B3 استیشن رو انجام داد که اولین رقابت رقابت درگ بود که آلپینا B3 با اختلاف چند متر آئودی RS4 رو شکست داد?
      در رقابت زمان گیری در پیست هم زمان آئودی RS4 تایم ۱:۴۰.۱۲ ثانیه و زمان آلپینا B3 استیشن تایم ۱:۳۹.۹۰ ثانیه بود!!!
      (( که ثابت کرد آلپینا نه تنها در زمینه راحتی و لوکس بودن بهترین در کلاس خودشه بلکه در پرفومنس هم چیزی کم نداره و در خط مستقیم آئودی RS4 که سریع ترین بین رقبا بوده بخاطر سیستم چهار چرخ محور بودنش رو هم شکست داد و همینطور در پیست??))

      موافقم ۱۳
      مخالفم ۱۸
    3. Mahyar.M.A.R

      ۲ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (89 ديدگاه)

      شایدم کارخونه مشخصات بی ام و رو اشتباه اعلام کرده ?
      شایدم تو پیست لامبو حرفی نذاره مثل دوج دیمون و پورشه ۹۱۸

      موافقم ۱
      مخالفم ۵
  10. مهدی

    ۲ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (910 ديدگاه)

    من که فکر میکردم اوروس میبره چون سومین شاسی بلند سریع جهان
    یکی از دلایلش این بود که زمین خیس بود

    موافقم ۳
    مخالفم ۹
    1. مهدی

      ۲ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (910 ديدگاه)

      الان بعضی از دوستان میگن دومیه و فقط تسلا مدل XP100D میتونه توی ۴۰۰ متر ازش جلو بزنه
      دوستان من از لحاظ شتاب دارم میگم و جدیدا هم کلا ماشین ها رو با شتاب هاشون رده بندی میکنن دومین شاسی بلند سریع جهان جیپ گرند چروکی ترک هاوک هست که شتابش از اوروس زمانش کمتره

      موافقم ۵
      مخالفم ۲
      1. joojoo

        ۲ فروردین ۱۴۰۰
        سوابق: (236 ديدگاه)

        داداچ داری اچتباه میزنی. هیچ ترک هاوکی نتونسته ۱۱.۳ بزنه
        ولی اوروس تونسته

        موافقم ۲
        مخالفم ۱
        1. MAHDI

          ۳ فروردین ۱۴۰۰
          سوابق: (5283 ديدگاه)

          دوست عزیز ما تایم carwow رو گفتیم که لامبورگینی اوروس تایم ۱۱.۶ تا ۱۱.۸ رو ثبت کرده در چندین درگی که داشته و شما گفتی در موتور ترند ۱۱.۳ رو ثبت کرده.
          من فقط در یک مجله مشترک مثال زدم. والا X3M کامپتیشن تایم ۱۱.۲۲ رو در مجله Track Day ثبت کرد.
          یعنی در مکان های مختلف زمان هاشون تغیر کرده.

          موافقم ۰
          مخالفم ۱
  11. Khosrow

    ۲ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (1948 ديدگاه)

    لامبو با اوروس خودش رو مضحکه کرد / لامبورگینی باید پخش زمین باشه / دیابلو – مورسه / به هر حال پروجکت مرسدس لول اپ کرد و رسیدن به اونجا بعیده ..

    موافقم ۴
    مخالفم ۱۵
  12. مسعود

    ۲ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (1 ديدگاه)

    تاثیر سایز تایر و رینگ رو کاملا میشه تو این کلیپ دید …

    موافقم ۰
    مخالفم ۲
  13. زیزیگولو

    ۲ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (2276 ديدگاه)

    بارها گفتم و بازم میگم : “ماشینای آلمانی تو درگ لنگه ندارن”

    موافقم ۱۰
    مخالفم ۳
  14. Sina10

    ۲ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (1663 ديدگاه)

    هر دو تا عالین ولی اگه بخوام بخرم هیچ کدوم از این دو تا رو نمیخرم ، به نظرم X5 M بهتر از این دو تاست
    هر چند این دو تا هم عالین

    موافقم ۱۱
    مخالفم ۳
    1. شاهین

      ۲ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (915 ديدگاه)

      دقیقا. با اینکه فنه لامبو هستم ولی واسه این کارا ایکس۵ رو انتخاب میکنم. قیمت مناسب و طراحی خوب و فنی عالی. ایکس ۶ یجوریه اصن تفاهم ظاهری نداره. چرخاش کوچیکه نسبت به هیکلش و عقبشم افتضاحه

      موافقم ۲
      مخالفم ۳
  15. mahan

    ۲ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (2283 ديدگاه)

    نظر من روی ایکس ۶ هست حتی اگه می باخت.هیچ وقت لامبورگینی شاسی بلند نمیخرم تموم عشق لامبورگینی خزیدنشه!همون طور که میدونید استاد و پیشگام این کلاس بی ام و هست بعد بنز اومد و بعدش پورشه و ائودی و حالا اوروس.همه این ها خودروهای ارزنده هستند و برای مردم بیشتر سلیقه میمونه که کدومو برمیدارند.ایکس ۶ حتی با رانندگی داغون مت هم برنده شد.قیمت کمتر خودش بودن و طراحی خشن دلایل من هست.اون هایی که ایکس ۶ داشتند میدونند این ماشین اصلا کوچک نیست و اینکه می گند کوچیکه و فلانه پشتش زیاد مورد استناد نیست ولی یکم خشکه که به خاطر هندلینگ و ماهیت اسپورتش هست که پیشرانه ۸ سیلندرش و صداش و عملکردش همه رو میشوره میبره تنها دلیلی که یک سریا از جمله خودم رفتم سمت ایکس فور به خاطر نبود قطعات و حساسیت عجیبش به بنزین که شدید بود و تو نسل ۲۰۰۸ ایکس تری دیده میشد همچین حساسیتی و نقاط کورش خیلی اذیت میکنه وگرنه بهترین هاست

    موافقم ۷
    مخالفم ۲
  16. Soldier

    ۲ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (35 ديدگاه)

    دوستان عزیز این دوماشین کراس اور حساب میشن نه SUV 🙂

    موافقم ۴
    مخالفم ۳
  17. پوریا درویشی

    ۲ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (2 ديدگاه)

    بهترین تایم ۴۰۰ متر اوروس توی کارواو ( توی مسیر خشک ) ۱۱.۵ بوده
    x6m هنوز توی کارواو تو مسیر خشک مسابقه نداده ( فکر کنم )
    بهترین تایم هاش هم ۱۱.۸ و ۱۱.۷ بودن ( توی مسیر خیس )
    به هر حال انتخاب من اوروس

    موافقم ۵
    مخالفم ۲
  18. پوریا درویشی

    ۲ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (2 ديدگاه)

    بهترین تایم ۴۰۰ متر اوروس توی کارواو ( توی مسیر خشک ) ۱۱.۵ بوده
    x6m هنوز توی کارواو تو مسیر خشک مسابقه نداده ( فکر کنم )
    بهترین تایم هاش هم ۱۱.۸ و ۱۱.۷ بودن ( توی مسیر خیس )
    به هر حال انتخاب من اوروس
    اگه کسی درکی از x6m تو کارواو و توی مسیر خشک دیده لطفا زمانش رو برام بگه

    موافقم ۲
    مخالفم ۵
  19. شاهین

    ۲ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (915 ديدگاه)

    بهم ثابت شده بی ام و همیشه از قدرتش تا حد آخر استفاده میکنه. مثل پورشه
    نمیگم همه ی المانی ها چون بنز و آئودی هم بارها درگشونو دیدیم همچین پرفرومنسی نداشتن و اینکه اوروس هم از اون خانوادس بدبختانه
    اینجا هم بالاخره یکی پیدا شد اوروس رو بزنه. ولی از نظر طراحی فعلا لامبو ۲-۱ جلو هستش. ایکس ۶ با طراحی بلند و کشیده ی عقبش و چرخای کوچیک نسبت به هیکلش زیاد به دل نمیشینه. بجاش برادر کوچیکش ایکس۵ طراحی پخته تری داره و بیشتر به کلاس لامبو میخوره. ایکس ۶ میخواسته فول سایز بشه ولی توش موندن و رودوایسی دارن که بزارنش کنار

    موافقم ۶
    مخالفم ۳
  20. Mf1

    ۲ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (477 ديدگاه)

    اگه زمان تولید دو خودرو مشخص بود بهتر بود اونموقع میشد قضاوت کرد وگرنه یه خودرو جدید با قدرت کمتر راحت خودروهای قدیمی با قدرت بیشتر شکست میده

    موافقم ۲
    مخالفم ۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا