دوئل ب‌ام‌و سری 7 و کادیلاک CT6

دوئل باقیمانده از مرحلهٔ یک‌چهارم نهایی، سومین دوئل از گروه سدان‌های بزرگ لوکس

نتایج دوئل قبلی بین مرسدس بنز S کلاس و مازراتی کواتروپورته

مجموع آراء: 1779

آراء مرسدس بنز S کلاس: 1336

آراء مازراتی کواتروپورته: 443

پیروز دوئل: مرسدس بنز S کلاس با کسب 75 درصد از کل آراء

آئودی A8

لینکلن کانتیننتال

آئودی A8

مرسدس بنز S کلاس

مازراتی کواتروپورته

مرسدس بنز S کلاس

ب‌ام‌و سری 7

کادیلاک CT6

؟

 

ب‌ام‌و سری 7

تاریخ معرفی: نمایشگاه فرانکفورت 2015

نسل کنونی: ششم

پلت‌فرم: CLAR ب‌ام‌و

امتیاز از کارانددرایور: 4 از 5

فروش سال 2017 در آمریکا: 9,276 دستگاه

فروش سال 2018 در آمریکا: 8,271 دستگاه

 

کادیلاک CT6

تاریخ معرفی: نمایشگاه نیویورک 2015

نسل کنونی: اول

پلت‌فرم: اُمگا جنرال موتورز

امتیاز از کارانددرایور: 4 از 5

فروش سال 2017 در آمریکا: 10,542 دستگاه

فروش سال 2018 در آمریکا: 9,668 دستگاه

 

 

 

مقایسهٔ مشخصات فنی

کادیلاک CT6

ب‌ام‌و 740i

پیشرانه 3 لیتری V6 3 لیتری I6
تنفس توئین توربو توربوشارژ
قدرت 410 اسب بخار 325 اسب بخار
گشتاور 540 نیوتن متر 450 نیوتن متر
گیربکس 8 سرعته اتوماتیک 8 سرعته اتوماتیک
محور محرک چهارچرخ عقب یا چهارچرخ
شتاب صفر تا 96 5.0 ثانیه 5.4 ثانیه
مسافت 400 متر 13.4 ثانیه 13.5 ثانیه
حداکثر سرعت 250 کیلومتر/ساعت 250 کیلومتر/ساعت
مصرف سوخت 11.2 لیتر (ترکیبی) 10.7 لیتر (ترکیبی)
تولید آلایندگی 159 گرم/کیلومتر
ظرفیت باک 74 لیتر 78 لیتر
وزن 1860 کیلوگرم 1725 کیلوگرم
طول 5.18 متر 5.10 متر
فاصلهٔ محوری 3.11 متر 3.07 متر
حجم صندوق بار 435 لیتر 515 لیتر
ظرفیت سرنشین 5 نفر 5 نفر
قیمت پایه آمریکا 51,490 دلار 84,095 دلار
قیمت موردبررسی 66,190 دلار 84,095 دلار

 

*مشخصات فنی و قیمت هردو خودرو متعلق به مدل 2018 و نسخۀ پیش از فیس‌لیفت است

 

این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

درباره نویسنده

نویسنده و مترجم سایت پدال، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته حقوق خصوصی

مطالب مرتبط

39 دیدگاه

  1. امیر
    سوابق: (380 دیدگاه) ,

    کابین کادیلاک اصلا حس لوکس بودن رو نداره ویجوری توذوق میزنه باز لینکلن بهتره برای رقابت با المانهای گردن کلفت هرچند قیمت کمتر وقدرت بیشتر مزیته ولی راحتی حس لوکس داشتن اولویت اوله تواین کلاس وبی ام بهتره

    پاسخ
    1. محمد
      سوابق: (1288 دیدگاه) ,

      “مشخصات فنی و قیمت هردو خودرو متعلق به نسخۀ پیش از فیس‌لیفت مدل 2018 است”
      خب وقتی جفتون فیس لیفت شدن چرا مشخصات بعد فیس لیفت رو نگذاشتید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ
        1. ارش
          سوابق: (93 دیدگاه) ,

          اتفاقا مشخصات بی ام و منتشر شده ۳۹۵ اسب بخار برای موتور ۶ سیلندر و ۵۳۰ اسب بخار برای موتور ۸ سیلندر

    2. محمد
      سوابق: (1288 دیدگاه) ,

      کادیلاک فیس لیفت موتورش شده:
      ۴.۲ لیتری
      با قدرت : ۵۵۰ اسب بخار
      با گشتاور : ۶۲۷ نیوتن متر
      .
      ب ام و فیس لیفت موتورش شده:
      ۴.۴ لیتری
      با قدرت : ۵۳۰ اسب بخار
      با گشتاور : ۷۵۰ نیوتن متر
      .
      که شتابش رسیده به ۳.۹ ثانیه
      شتاب کادیلاک رو من پیدا نکردم
      .
      و با توجه به اینکه ب ام و سبکتره، عملکرد فنی کادیلاک با توجه به وزن بیشتر و گشتاور کمتر بعیده بالاتر از این باشه!!!
      .
      ضمنا ب ام و موتور قوی تر ۶.۶ تویین توربو هم داره که در رقابت برابر قرار نمیگیره اینجا
      اینم از مشخصات فنی بروز شده که پدال جان نگذاشت
      که یعنی دست ب ام و علاوه به پرستیژ طراحی، در این مورد هم خالی نیست
      هرچند که کادیلاک فیس لیفت هم قابل توجهه

      پاسخ
      1. Yousef
        سوابق: (5 دیدگاه) ,

        گشتاور کادیلاک 850 نیوتن بر متره!

        پاسخ
        1. حسن
          سوابق: (390 دیدگاه) ,

          فروش بالاتر کادیلاک ct6 واقعیت بازار امریکا رو نشون میده

        2. Mآsكvيch
          سوابق: (111 دیدگاه) ,

          واقعیت بازار امریکا رو میخوای بدونی؟
          فروش بی ام دبلیو در سال ٢٠١٨ در امریکا: ٣١١٠١۴ دستگاه
          فروش کادیلاک در سال ٢٠١٨ در آمریکا: ١۵٠٣۶١ دستگاه
          اینم واقعیت :))
          اینجا هم جالبه سری ٧ حدود ٣٣ هزار دلار گرون تره اما با این وجود اختلاف فروش فاحشی نداشته با کادیلاک !

    3. یانکی
      سوابق: (724 دیدگاه) ,

      لازمه چندتا نکته بگم.اول یه دوستی نوشته گشتاور ct6 برابر 650 هست در حالی که گشتاورش 850 نیوتن متره.اینجا هم که میبینید وزن کدیلاک بیشتر به خاطر نسخه کوتاه بیمر وگرنه کذیلاک رکورد دار کاهش وزن تو این کلاسه.نکته بعدی عکسهایه داخل کدیلاک مربوط به نسخه پایه قدیمیه.نسخه فول جدید کنسول متفاوت شیفتر متفاوت داره و صندلی عقبهاش تنظیم کامل برقی داره و کنسول بزرگ با ادوات کنترل.داخل بیمر قشنگ نیست ولی مواد توپی کار کردن کدیلاک داشبردش نازه ولی رو دریهاش خیلی سادست.در کل من عاشق کدیلاکم و بس.

      پاسخ
    4. The notorious B.I.G
      سوابق: (8 دیدگاه) ,

      بی ام و برای مسعول عزیزه و کادیلاک برای آقازاده ی عزیز تر😁😁😁😁

      پاسخ
    5. فرشید
      سوابق: (35 دیدگاه) ,

      کادیلاک جنتلمن خودروهاست! باشخصیت ، باکلاس و اصیل

      پاسخ
  2. Amir
    سوابق: (665 دیدگاه) ,

    فیس لیفت سری ۷ چیزی نیست که خیلی دوستش داشته باشم اما هنوزم وقتی جمع بندی کنیم میبینیم در کل بی ام و بهتر از کادیلاکه
    ❤BMW❤

    پاسخ
  3. Kamy R
    سوابق: (51 دیدگاه) ,

    بی‌ام‌و برندش یه سرو گردن بالاتره و قیمتشم یه سرو گردن بالاتره
    ولی در کل من بیمر رو انتخاب میکنم

    پاسخ
  4. MAHDI
    سوابق: (2900 دیدگاه) ,

    دوستان تنها رقابت بین این خودروهارو فرستادم بین کادیلاکct6 وبی ام و سری7 ومرسدس sکلاس.
    که در این رقابت
    جایگاه اول بی ام و سری7 باامتیاز 9
    جایگاه دوم مرسدس sکلاس با امتیاز 8/5
    جایگاه سوم کادیلاک ct6 باامتیاز 8
    وقتی تایید شدبرای ارسال میتونیدببینید نتایج رو

    پاسخ
  5. E 36
    سوابق: (914 دیدگاه) ,

    به نظرم برای همسان بودن قدرت باید مدل 750 سری 7 لحاظ می شد

    پاسخ
  6. حسین وی
    سوابق: (375 دیدگاه) ,

    کاش بی ام و این مدل رو فیس لیفت نمیکرد -____-
    رای من بی ام و
    ولی خوب صدر بی چون و چرای این جدول اس کلاس خواهد بود

    پاسخ
  7. MAHDI
    سوابق: (2900 دیدگاه) ,

    انتخاب من سری7هستش. بخاطر طراحی لوکس تر وجذاب تر. کابین خیلی لوکس تر وباکیفیت تر. وهمینطور خیلی مدرن تر.وصذالبته حس لذت رانندگی آرامش بخش تر وهمینطور اسپرت تر.
    البته پدال عکس ساده ترین مدل کابین سری7 رو گذاشته!!!

    پاسخ
  8. me84
    سوابق: (1494 دیدگاه) ,

    .
    فقط کابین audi a8 رو با این دوتا مقایسه کنید. حتی bmw هم نمیتونه باهاش رقابت کنه.

    پاسخ
  9. آرمین
    سوابق: (96 دیدگاه) ,

    نمیشه از هندلینگ عالی، لذت رانندگی بالا، طراحی اسپرت و جوان پسند، کابین زیبا و جذاب، همچنین شتاب و سرعت یکسان با توجه به توربو شارژر بودن و استهلاک کمترش نسبت به تویین توربو و طراحی پخته و آرگونومیک سری 7 به راحتی دست کشید و همچنین اختلاف قیمت 18000 دلاری هم توجیه پذیر و منطقیه

    پاسخ
  10. Jdm
    سوابق: (122 دیدگاه) ,

    Ct6.
    قیافه زیباتر،مشخصات فنی بهتر،پرفورمنس بهتر،قیمت کمتر
    فروش بیشتر(البته به شخصه اینو ملاک قرار نمیدم)

    پاسخ
  11. (Saeed(peugeot
    سوابق: (189 دیدگاه) ,

    با وجود اینکه bmw رو خیلی دوست دارم ولی با توجه به چهره این کادیلاک و مشخصات فنی و قیمت و بقیه چیزا رای من کادیلاکه

    پاسخ
  12. Solid Snake
    سوابق: (85 دیدگاه) ,

    بنظر من BMW
    طراحی داخلی کادیلاک بیشتر برا رقابت با ماشینای نیمه لوکسه زیاد حس لوکس بودن رو نداره
    BMW تو این کلاس تریم های مختلفی داره که در نهایت آلپاین هس که با اون موتور حجیم bmw ارائه میشه اما کادیلاک نهایتش به نسخه V میرسه
    BMW به تکامل رسیده و تنها رقیبش تو این سگمنت SClass هست اما کادیلاک تازه داره راه تکامل رو طی میکنه

    پاسخ
  13. روزبه
    سوابق: (15 دیدگاه) ,

    خیلی دوس دارم بدونم رو چه منطقی آدم باید کادیلاکو ول کنه بچسبه به بیمر ؟ حداقل تو این کلاس رو هر چی دست بزاری کدی بهتر از بیمره خداییش …

    پاسخ
    1. MAHDI
      سوابق: (2900 دیدگاه) ,

      این دیگه از اون حرفا بود.کادیلاک ct6 خیلی خوبه اما اگه بجای سری7 مدل سری5 هم بودبازم از نظرکیفیت کابین. لذت رانندگی. آرامش کابین وپرفومنس بازم سری5 پیروز رقابت میشد.دوست عزیزتنها ماشینی که توان رقابت شانه به شانه باسری7 روداره مرسدس کلاسS و آئودی A8 هستش که هرکدم از این 3ماشین برتری هایی نسبت به اونیکی دارن.بعدشمامیگی کادیلاک ازهرنظر سرتره!!!!! عجب
      حالا خوبه یکی از معدود رقابت هایی که بین سری7 وکادیلاکCT6 برگزار شده رو فرستادم که کادیلاک آخر شد وسری7 اول

      پاسخ
      1. علی رضا
        سوابق: (223 دیدگاه) ,

        من موندم جسارتا شما چرا عکس مرسدس رو پروفایلتونه ، لطفا همون عکس ارم بی ام و رو بزارید هویتتون مشخص بشه

        پاسخ
  14. رضا
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    نمیدونم چرا مردم ایران دست از سر بنز و بی ام و ور نمیدارن و کلا ایرانیها برای انتخاب ماشین خیلی از همدیگه تقلید میکنن مثلا هیوندای سانتافه که هیچ جذابیتی نداره خودشونو مبکشن براش چرا؟ چون چند نفر خریداری کردن تو خوزستان بعدش هر کس میخواست شاسی بلند بخره میگفت سانتافه در صورتی که کیا سورنتو خیلی از سانتافه قشنگتره باز هم میگفتن سانتافه
    ولی من تو این انتخاب کادیلاک رو انتخاب میکنم
    فقط با اسم تنهاش هم که خیلی ابهت داره از اونا سرتره

    پاسخ
  15. محمدرضا
    سوابق: (368 دیدگاه) ,

    Ct6 ارزش چیزی که ارایه میده نسبت به سریه ۷ خیلی بالا تره البته کلن ماشین های امریکایی خیلی ارزش خرید در براب ر پرداختیشون بالاست

    پاسخ
  16. Elmiraj
    سوابق: (764 دیدگاه) ,

    طراحی این دو که تقریباً همزمان فیس لیفت شدن باعث برتری کامل کادیلاک بر BMW شده ولی در بحث لوکس بودن که در این کلاس بیشتر از هر چیزی اهمیت داره بدون شک BMW دست برتر رو داره ، هر چند این طراحی داشبورد BMW هم در اکثر محصولاتش دیده میشه زیادی تکراری شده…!!!!!
    .
    من به هیچکدام رأی نمی دم ، و تا بازگشت کامل کادیلاک با مدل Escala در سال آینده صبر می کنم.

    پاسخ
  17. امیر
    سوابق: (1202 دیدگاه) ,

    اگه قیمت بیمر اینقد اختلاف نداشت انتخابش میکردم اما با توجه به قیمت و فنی بهتر و فروش بیشتر انتخابم کادیلاکه
    نظز دوستانم محترم

    پاسخ
  18. علی رضا
    سوابق: (223 دیدگاه) ,

    برنده واقعی این دوئل کادیلاک البته اگه طرفداران متعصب بی ام و اجازه بدن

    پاسخ
    1. حسن
      سوابق: (390 دیدگاه) ,

      مهم نیست تو اینجا کادیلاک ببره یا ببازه
      مهم اونکه تو دنیای واقعی فروش کادیلاک ct6 بیشتره از این بی ام و

      پاسخ
  19. Mآsكvيch
    سوابق: (111 دیدگاه) ,

    اگر کسی اونا یه مقاله از یه سایت بیاره که تو اون بین این کادیلاک و المانی ها مقایسه انجام شده باشه و توش همین مدل کادیلاک از سری٧ یا اس کلاس رتبه بالاتری کسب کرده باشه!
    مثل روز روشنه که سری ٧ بهتره!

    پاسخ
    1. ahmad
      سوابق: (486 دیدگاه) ,

      اخه واقعا این بی ام و نازنین با کادیلاک !!! جدا !!!

      پاسخ
  20. ADAK
    سوابق: (643 دیدگاه) ,

    برای رای دادن
    به خوندن مشخصات نیاز نبود اصلا …
    🙂

    پاسخ
  21. مانی
    سوابق: (1208 دیدگاه) ,

    این مدل کادیلاک فعلا بهترین سدان کادیلاک هست که میشه خردید
    ولی‌ اصلا در حد و اندازه رقابت با اس کلاس و سری ۷ نیست
    طراحی داخلیش که جلو ۲ رقیبش مثل شوخیه
    از نظر کیفیت سواری،کیفیت متریال،آسایش و راحتی‌،لوکس بودن،سیستم صوتی و …هم پایین تره برند دو رقیب هم مرغوبتره
    شاید کادیلاک با تولید مدل CT8 بتونه یه رقیب قابل به میدون بفرسته

    پاسخ
  22. میلاد
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    خودروهای لینکلن از کمپانی فورد و کادیلاک از جنرال موتورز هیچکدام در گروه سدان فوق لوکس نیستند بلکه در گروه سدان لوکس قرار گرفته و با رقیبانی مثل بنز e کلاس و بی ام و سری 5 رقابت میکنند. بی ام و سری هفت در کلاس سوپرلوکس از امکانات رفاهی بیشتر سود می برد ولی کادیلاک با اینکه در یک کلاس پایین تر قرار دارد از نظر قدرت موتور و پارامترهای فنی برتر است.

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.