بی ام و

رندر ب‌ام‌و M3 تورینگ، هیجان‌انگیز و جادار!

استیشن‌ها قربانی بزرگ محبوبیت شاسی بلندها هستند و قبل از آن نیز سدان ها میخ محکمی را بر تابوت این دسته از خودروها کوبیدند؛ اما خب برخی خودروسازان همچنان نسخه‌های بسیار سریع از چنین خودروهایی را تولید می‌کنند. در واقع با محصولاتی خانوادگی طرف هستیم که قدرت قابل‌توجهی دارند.


از جمله‌ی چنین خودروهایی می‌توان به آئودی RS4 و RS6 آوانت، مرسدس-ای ام جی C63 و E63 استیشن و… اشاره کرد. این خودروها قطعاً از نظر قدرت و سر و صدا هیچ کمبودی ندارند. در نهایت هم شما مالک خودرویی بسیار کاربردی، قوی و جادار خواهید بود.


این حقیقت که ب‌ام‌و هنوز نسخه‌ی تورینگ سدان جذاب M3 را نساخته بدون دلیل نیست. همه‌ی ما ب‌ام‌و را به عنوان سازنده‌ی خودروهایی با نهایت لذت رانندگی می‌شناسیم و شاید M3 تورینگ نتواند چنین تصویری ذهنی را ارائه کند. در کل یک خودرو چگونه می‌تواند هم نهایت لذت رانندگی را ارائه کند و هم خودرویی برای پدر باشد؟!


خب برخی افراد کلیشه‌ها را می‌شکنند و اگر خبرهای پیشین منتشر شده صحیح باشند ب‌ام‌و اقدام به معرفی خودروی M3 تورینگ خواهد کرد. اتوکار می‌گوید چنین پروژه‌ای نیازمند حداقل هزینه‌های توسعه خواهد بود.


اگر M3 تورینگ ظاهری شبیه این رندر منتشر شده داشته باشند بنابراین خریداران می‌توانند خوشحال شوند مخصوصاً اینکه این خودرو دارای گلگیرهایی پهن‌تر از مدل‌های استاندارد می‌باشد.

به هر حال، اگرچه ممکن است ظاهر M3 تورینگ مشابه رندر یاد شده نباشد اما سدان پرچم‌دار این خانواده از پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۳ لیتری توئین توربو با حداکثر قدرت حدود ۴۷۴ اسب بخار استفاده خواهد کرد که می‌تواند برای یک استیشن بیش از حد نیاز باشد…

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. نوید جهرمی

    ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (3691 ديدگاه)

    اگه ماشینی بخواد نماد یه مرد ماشین باز و عاشق خانوادش باشه، همینه.
    Danke BMW

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. L-H-P-TT

    ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (133 ديدگاه)

    استیشن ، BMW ، M ……..
    مگه میشه چیزی کم داشته باشه ❤❤❤

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا