بی ام وشورلت

آیا شورولت SS واقعاً به خوبی ب‌ام‌و سری 5 است؟!

ب‌ام‌و چندین دهه است که سری ۵ را به فروش می‌رساند و اولین نسل این خودرو در دهه‌ی ۷۰ میلادی معرفی شده است. ایده این بوده که خودرویی ساخته شود که هم کاربردی و هم راحت بوده و کیفیت ساخت خوبی داشته و درعین‌حال جذاب نیز باشد؛ بنابراین به جرئت می‌توان گفت که این برند باوارایی می‌داند که چه کاری انجام می‌دهد. هرچند، افراد زیادی وجود دارند که حس می‌کنند شورولت SS جدید بهتر از سری ۵ مشهور است، حتی خود شورولت نیز چنین تفکری دارد؛ و این ممکن است در نظر گرفته شود که شورولت SS تلاش می‌کند تا از فرمول صحیح ب‌ام‌و سری ۵ تقلید می‌کند. خب آیا این خودرو به همان اندازه خوب است؟ شاید، شاید هم نه. به این بستگی دارد که به چه چیزی ارزش می‌دهید.

e-39-m5-chevrolet-ss
شورولت SS جدید بر پایه‌ی هولدن کومودور SS استرالیایی بنا شده و کارایی بالایی را با قیمت کاملاً مناسبی ارائه می‌کند. در حقیقت، در بخش کارایی عاقلانه، ارزش سری ۵ به اندازه‌ی SS خوب نیست. قیمت آغازی شورولت، ۴۷ هزار دلار بوده و این خودرو از پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری استفاده می‌کند که به گیربکسی ۶ سرعته و دستی متصل شده و قادر است تا این ماشین را در زمان ۴.۷ ثانیه به تندی ۹۶ کیلومتر در ساعت برساند. به منظور مقایسه، مدل ۵۳۵i دارای پیشرانه‌ی ۶ سیلندر خطی ۳ لیتری توربو با ۳۰۰ اسب بخار قدرت است که شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۵.۸ ثانیه‌ای را به این خودرو اعطا می‌کند. قیمت این مدل ۵۵۸۵۰ دلار بوده و تقریباً ۱۰ هزار دلار گران‌تر از SS می‌باشد. بنابراین شورولت SS ارزش بسیار خوبی را نشان می‌دهد.

Chevrolet-SS-2016-1024-07

2014 BMW 535i facelift
این خودرو برای رانندگی نیز بسیار خوب است.SS سریع، جذاب و چابک بوده و پیشرانه‌ی فوق‌العاده‌ای دارد. به علاوه، در دسترس بودن گیربکس ۶ سرعته ی دستی، باعث شده تا یکی از خاص‌ترین سدان های ۸ سیلندری باشد که از این ویژگی بهره می‌برد؛ بنابراین برای علاقه‌مندانی که واقعاً نمی‌خواهند خود را به برندی خاص گره بزنند، سخت خواهد بود تا این برتری عملکرد با ارزش را نادیده بگیرند.

شورولت SS
2014 BMW 535i
هرچند، ب‌ام‌و سری ۵ همانند SS واقعاً تنها در بازه‌ی پرفورمنس نمی‌گنجد. سری ۵ دینامیک رانندگی خوب را با اشرافیت و راحتی درآمیخته و کیفیت ساخت فوق‌العاده‌ی این خودرو را نیز نباید از یاد برد. درحالی‌که SS برای سواری عالی است اما به‌طور جدی فاقد دو بخش ذکر شده‌ی قبلی است. برای تازه‌واردها، این خودرو شبیه شورولت ایمپالای پیرزن ها است و در کابین آن از مواد ارزان‌قیمت استفاده شده است. بنابراین در برابر آن عملکرد چشمگیر، مصالحه‌ی چشمگیری نیز وجود دارد.

Chevrolet SS 2016

BMW 5 Series 535i
و این چیزی است که شورولت SS را در برابر سری ۵ غیر استادانه نشان می‌دهد. عملکرد SS نسبت به سری ۵ استاندارد بالاتر است اما لوکس بودن و کیفیت ساخت این خودرو خیلی پایین‌تر از سری ۵ است.SS ارزان‌تر از ب‌ام‌و M5 است اما در برابر این خودرو چندان قد علم نمی‌کند؛ بنابراین افرادی که سری ۵ را به خاطر ترکیبی از راحتی، لوکس بودن و دینامیک رانندگی می‌خواهند احتمالاً به سراغ شورولت SS نمی‌روند. افرادی که پرفورمنس تمام‌عیار را می‌خواهند در برابر تفاوت‌های عملکردی SS و M5 تمایز قائل خواهند شد.

chevrolet-ss-interior-view

2014 BMW 5-Series facelift lineup interior
شورولت SS یک خودروی بسیار خوب است، خودرویی که عملکردی عالی را با تجربه‌ی رانندگی هیجان‌انگیز و با قیمتی قابل‌ابتیاع ارائه می‌دهد. برای افرادی که دنبال سدانی اسپورت هستند که بتواند ۵ سرنشین را به‌طور راحت حمل کند و درعین‌حال در هنگام تنهایی نیز جذاب باشد، شورولت SS انتخاب بدی نیست. ظاهر این خودرو خسته‌کننده است اما سواری جذابی دارد. هرچند، من فکر نمی‌کنم این خودرو بتواند با سری ۵ رقابت کند زیرا فکر نمی‌کنم که بخواهد این کار را انجام دهد.

chevrolet-ss-front-three-quarter-in-motion-02

2014 BMW 5-Series facelift
گذشته از این قضایا، شورولت SS می‌تواند با ب‌ام‌و M5 E39 مقایسه گردد. اگرچه که شاید این خودرو به خوبی SS باشد اما هنوز هم یکی از بهترین سدان های کارا و لوکسی است که تاکنون ساخته شده است. اما شورولت SS تنها یک سدان پرفورمنس است نه یک سدان اسپورت لوکس؛ بنابراین درحالی‌که این خودرو خیلی خوب است اما نمی‌تواند با سری ۵ ذکر شده و یا مدل فعلی رقابت کند زیرا به اندازه‌ای خوب نیست که به‌عنوان یک سری ۵ رانده شود و از طرف دیگر هم توانایی و سرعت M5 را ندارد. شورولت SS خوب است، خیلی خوب حتی، اما به اندازه‌ی سری ۵ همه‌کاره خوب نیست.

منبع: bloomberg

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴۲ دیدگاه‌ها

  1. king 918 [پادشاه اشتوتگارت ]

    ۳۰ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (2493 ديدگاه)

    به نظرمن که هست
    خوب که به موتور و طراحی بدنه دقت کنید میفهمید که واقعا شورلت SS ماشین کاملیه از همه جهات کابینش هم منو سوپرایز کرد
    تبریک به شورلت

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Ferruccio Lamborghini

      ۳۰ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      .
      با احترام فراوان به SS عزیز.
      من سری 5 رو بیشتر دوست دارم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Parvaz

        ۳۰ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (395 ديدگاه)

        همه چیز که شتاب نیست، کیفیت و طراحی سری ۵ به وضوح برتر از شورولت ss هستش، لذت رانندگی رو هم اضافه کنید

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. (ali (CHEVY NOVA

          ۳۰ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (6789 ديدگاه)

          به Parvaz
          داداش طبیعی هست که کیفیت سری 5 بالا باشه چون قیمتشم نسبت به ss بالاتر اونم خیلی
          پس نه بی ام و کار شاقی کرده نه ss کم کاری درش شده

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. Parvaz

          ۱ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (395 ديدگاه)

          علی جان الان دیگه زمان موتور های پر حجم در میان رده ها گذشته، در ضمن فکر نکنم هیچ وقت شورولت توانایی بالانس رانندگی اسپرت با راحتی را بتونه تو محصولاتش ارائه کنه، شاسی سازی خوب و موتور اسپرت یکی از تخصص های بیمر هستش… شاسی دارای فیبر کربن وزن کم وایمنی بیشتر و کابین با کیفیت در کنار موتور و گیربکس هماهنگ ارزش ۱۰هزار دلار رو داره و اینو در نظر داشته باش اس اس نمیتونه با ۱۰هزار دلار این امکانات رو ارائه بده

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. king 918 [پادشاه اشتوتگارت ]

      ۳۰ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (2493 ديدگاه)

      تنها ایرادی که میشه گرفت استفاده زیاد از پلاستیک هست اونم در قسمت های خارجی که یه مقدار تو ذوق میزنه و در ن طور ه تو متن هست در کابین هم از متریال خیلی خوبی استفاده نکردن ولی طرح کلی کابین فوق العادس
      اما به نکات خوبی هم توجه کرده شورلت مثل سایز تایر ها که خیلی مناسبه یا نوع موتور یا اسپویلر مخصوص و…
      در کل ماشین بسیار خوبیه من که خوشم اومد …

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. (ali (CHEVY NOVA

        ۳۰ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (6789 ديدگاه)

        به king 918 [پادشاه اشتوتگارت ]
        درسته حرف شما
        این 2 ماشین برا 2 سلیقه کاملا متفاوت هست
        کسی که ss رو میخره یه فردی مثل من که عاشق شورولت باشه فقط و بس
        اما کسی که سری 5 رو میخره دنبال یه ماشین لوکس و باکیفیت هستش
        پس اینجا اون فردی که ss رو میخره دنبال تجمل و کابین درجه 1 نیست دنبال بکسوات و گشتاور زیاده که شکر پروردگار ss اون رو داره و برا امثال من همین مهمه

        موافقم 0
        مخالفم 0
    3. Daniel

      ۳۰ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (951 ديدگاه)

      با تمام احترام و ارادتم نسبت به شوی
      ولی SS اصلا در حد و اندازه سری 5 نیست. البته منظورم بد بودن این مدل نیست.
      من خودم از طرفدارای 2 آتیشه ی خودروهای آمریکایی مخصوصا ماسل کاراش هستم ولی ss هنوز خیلی کار داره تا به سری 5 برسه… .

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. Bavaria

      ۳۰ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (581 ديدگاه)

      سری پنج و سری سه
      سلطان کلاس خودشونن،سلطااااااانن

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Daniel

        ۳۰ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (951 ديدگاه)

        به Bavaria
        داداش سری 4 رو یادت رفت… .

        موافقم 0
        مخالفم 0
    5. (ali (CHEVY NOVA

      ۳۰ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (6789 ديدگاه)

      شورولت ss یه ماشین سنتی با حال و هوای دهه ی 70 هستش و یه ماشین قلدر اسپرت هست
      سری 5 اما یه ماشین لوکس امروزی هست و این 2 ماشین از لحاظ کاراکتر 180 درجه با هم فرق دارند
      همون جور که همه میدونن من ss رو با تمام ضعفاش انتخاب میکنم

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. Nima

    ۳۰ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (1658 ديدگاه)

    زمان طراحى و ساخت شورولت SS مال ١٠-١١ سال پیشه. حالا خودتون مقایسه کنید
    اصلا نباید اینا مقایسه بشن ولى در کل من با پول SS هیچ کدوم رو نمیخرم. با 50 هزار دلار خیلى انتخاب هاى خوب مثل CTS هست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Ferruccio Lamborghini

      ۳۰ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      موافقم ???

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Daniel

        ۳۰ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (951 ديدگاه)

        پسر CTS 2017 رو دیدی؟؟؟
        خیلی جذابه.
        هم از نمای بیرون، هم از نمای داخلی
        راجب موتورش که دیگه هیچی نمیشه غیر فوق العاده گفت.

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. (ali (CHEVY NOVA

      ۳۰ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (6789 ديدگاه)

      یه سری افراد هستن که میگن به غیر قیمت هیچ برتری توss نمیبینند
      اول اینکه لازم نیست شما برتریش رو ببینی اون کسی که باید ببینه میبینه برتریش رو
      دوما کسی که طرفدار یه ماشین اروپایی هست اصلا نمیتونه در باره ی ماشین امریکایی نظر بده چون اون فرد توقع داره اون خصوصیات بارز ماشین اروپایی تو امریکایی هم باشه که این طور نیست
      قبلا هم گفتم کسای که امریکایی سوار هستن میدونند که عقب ماشین امریکایی سبکه و قدرت موتور و گشتاورش بالا برا همین سر پیچ با امریکایی دوربخوای بزنی و گاز رو فشار بدی ماشین 5 متری برات ی جور دریفت میکشه که نگو
      اما ماشینهای اروپایی اینطور تقسیم وزنشون نیس و دریفت هم تو پیچ نمیکشن حتی اگه قوی تر باشن
      حالا همون افراد عشق اروپایی میان با اون افکار مربوط به ماشین اروپایی نظر میدن در مورد امریکایی که یه دنیا تفاوت دارند باهم
      بجا نظر دادنهای جانبدارانه یکم مطالعه اگه باشه و منطق بحث اینطور نمیشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. ونوم

    ۳۰ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (543 ديدگاه)

    درسته کیفیت قطعات به سری 5 نمیرسه ولی عملکرد برا من مهمتره پس اس اس عزیز رو اول میدونم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. (ali (CHEVY NOVA

      ۳۰ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (6789 ديدگاه)

      ونوم جان داداش چطوری
      شرمندتم باید زودتر ازت تشکر میکردم بابت اون شعری که برام خوندی ممنونم ازت داداش گلم
      کیفیت ss پایین تره بله و بر منکرش اما قیمتش هم به همون میزان پایینتر هستش ولی ار لحاظ فنی اونقدر خوب هستش که ضعف کیفیتش رو ندید گرفت
      بازم میگم این 2 تا ماشین با هم یکی نیست

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. ونوم

        ۱ آبان ۱۳۹۵
        سوابق: (543 ديدگاه)

        قربون علی شوی امپراطور چند روز کم پیدایی داداش حرفت درسته قیمتشو ببره بالا کیفیت رو هم قطعا بالاتر میبره ولی من اول چیزی که برام مهمه امریکایی بودنه دوم مشخصات فنی بعدش کیفیت داشبورد ….

        موافقم 0
        مخالفم 0
  4. حميد

    ۳۰ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (1724 ديدگاه)

    خوب بی او و جنبه های لاکچری خیلی خوبی داره ولی سلیقه ها فرق میکنه کسانی هم که شورولت رو میپسندند دلائل خاص خودشون رو دارند

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. فرزاد لاکچری

    ۳۰ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (119 ديدگاه)

    عمرا به پای سری 5 نمیرسه اصن رخ BMW رو تو رو خدا نیگا کن دلت میاد با این SS یکی بدونیش؟
    کابین شورلت انگار هیوندای توسانه اما BMW رو وقتی می بینی کاملا متوجه میشی کابین یه خودرو سطح بالاس

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. (ali (CHEVY NOVA

      ۳۰ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (6789 ديدگاه)

      فرزاد لاکچری زیاد تند نرو
      من ss رو خیلی بیش تر از سری 5 قبول دارم دایی
      ولی این 2 تا ماشین اصلا تو 1 کلاس نیستن
      بی ام و یه سدان لوکس
      اماss یه سدان اسپرت

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. Daniel

      ۳۰ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (951 ديدگاه)

      داری SS رو با توسان مقایسه میکنی ؟؟؟؟(ناراحتمون نکن داداش)
      من طرفدار BMW و Porsche هستم و بعدش با تمام قدرت از شوی و آمریکایی ها حمایت میکنم.
      منم با نظر داش علی موافقم. مقایسه این دو اشتباه بوده. SS ماشین بسیار خوبی هست در کلاس خودش.
      مقایسه تو درباره شویSS و توسان که دیگه فاجعس… .

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. (ali (CHEVY NOVA

        ۳۰ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (6789 ديدگاه)

        به Daniel
        داداش یه سری فرد تو سایت هستن که تحمل اهانت به ماشین های خودشون رو ندارن اما راحت اهانت میکنند به ماشینهای دیگه
        با این افراد صحبت کردن واقعا بی اثر هست و باید گذاشتشون تو حال و هوای خودشون سیر کنند
        مطمعن هستم این فرد محترم حتی از نزدیک هم یه امریکایی ندیده و از رو بغض زیاد یه فرصتی پیدا کرده برا فرو نشوندن بغض خودش
        تجربه ثابت کرده هرکی از ماشین امریکای بد میگه خیلی داره بهش فشار میاد
        این تجربه ای هست که از سالها همایش رفتن و مسابقات درگ که برگذار میشد بدست اومده

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. فرزاد لاکچری

          ۱ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (119 ديدگاه)

          علی جان من ماشین آمریکایی ندیدم؟؟؟؟
          نمیدونم کجای ایران زندگی میکنی اما جایی که من هستم منطقه آزاده و بنظرم بیشتر از خیلیا ماشین آمریکایی بروز دیدم خودمم عاشق ماشین آمریکایی ام اما دلیل نمیشه وقتی جلو یه ماشین دیگه کم میاره ازش طرفداری کنم

          موافقم 0
          مخالفم 0
    3. ونوم

      ۱ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (543 ديدگاه)

      فرزاد جون رخ اس اس قشنگتره که

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. مهدی

    ۳۰ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (79 ديدگاه)

    تنها رقیبی که لایق بی ام و هست بنزه و برعکس.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. MehdiTurbo

    ۳۰ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (1923 ديدگاه)

    بی ام و خیلی عالیه میمیرم براش فقط بی ام و را دوست ندارم اما یکی از ماشینایی ک عاشقشم مخصوصن سری ۵ فولش ک تو ایرانه از همه مدلاش بهتره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. محسن

    ۳۰ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (38 ديدگاه)

    پرچم بایرن مونیخیا بالای بالاس??

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. mehran911

    ۳۰ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (2025 ديدگاه)

    این خودرو فقط و فقط و فقط وفقط قیمت بهتری نسبت به bmw داره فقط همین وبس
    هدف از ساخت سری ۵ حداکثر سرعت و شتاب نیست .
    هدف از ساخت سری ۵ ایجاد یک تناسب و هماهنگی فوق العاده بین تمام اجزای یک سدان خانوادگیه .

    .
    سری 5 طیف گسترده از سدان ها هستند که هر کدوم در نوع خودشون بهترین هستند و bmw برای ساخت تک تک شون هدف خاصی داره
    .
    یک سوال چرا این شورولت رو با مدل ۵۵۰i و یا ۵۵۰xdrive مقایسه نکردن ؟؟؟؟؟؟
    دلیلش اینه که این دومدل علاوه بر کیفیت و هندلینگ و کارایی از نظر شتاب و پرفورمنس هم نسبت به شورولت برتری کامل دارن ( حالا m5 که بماند )
    .
    سری 5 و کلاس E در بین سدان های خانوادگی بدون شک بهترین هستند و سنگ محک این کلاس هستن
    .
    من به شخصه هیچ برتری جز قیمت کمتر که اونم با کیفیت کمتر شورولت توجیه میشه در شورلت نمی بینم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Daniel

      ۳۰ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (951 ديدگاه)

      داش مهران
      درسته BMW خیلی عالیه. شکی درش نیست. ولی شوی SS اینقدرا که تو داری میگی هم بد نیست.
      باز هم میگم مقایسه این دو ماشین اشتباهه.
      هردوتاشون خوب هستن و نزد هواداراشون محبوب.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. (ali (CHEVY NOVA

      ۳۰ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (6789 ديدگاه)

      جواب خودتو خودت دادی mehran911
      (هدف از ساخت سری ۵ حداکثر سرعت و شتاب نیست .
      هدف از ساخت سری ۵ ایجاد یک تناسب و هماهنگی فوق العاده بین تمام اجزای یک سدان خانوادگیه .)

      حتی این جناب عشق المانی هم داره اعتراف میکنه سری 5 برا شتاب نیست و ماشین خانوادگی هست
      اما ss هم برا شتاب هست و هم کل کل خیابونی پشت چراغ قرمز
      راه این 2 ماشین سوا هست از همدیگه
      اگه بخوایم این 2 ماشین رو باهم مقایسه کنیم بازم به شورولت رای میدم چون قیمتش پایین هست و درقبال پول کمی که براش پرداخت میشه بیش از 400 اسب به من میده قدرت
      اما این مقایسه اشتباهه و این 2 ماشین فقط تو 4 در بودن باهم شبیه هستن
      تو کلاس خودشون هر 2 ماشین خوبن و ثابت شده هستن و با حرف ماها تغییری توشون ایجاد نمیشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. mehran911

        ۳۰ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (2025 ديدگاه)

        هدف از ساخت سری ۵ سرعت و شتاب نیست.
        .
        اما همینطور که گفتم سری ۵ فقط یک مدل نیست .
        سری ۵ فقط 520i و ۵۲۸i و
        ۵۲۸ix Drive و ۵۳۵i و ۵۳۵ixDrive نیست
        سری ۵ مدل ۵۵۰i و ۵۵۰ixDrive و صد البته m5 هم هستند که bmw اونارو برای علاقه مندان به سدان های با پرفورمنس بالا تدارک دیده .
        .
        و صد البته مقایسه ی بین این دو خودرو اصلا کار درستی نیست

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. (ali (CHEVY NOVA

          ۳۰ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (6789 ديدگاه)

          به mehran911
          داداش حرفت درست
          سری 5 اصلا بگو 50 مدل از 100 اسب تا 1000 اسب رو شامل هم بشه
          بیس مقایسه در اینجا درست نیست
          مثل این میمونه من 911 پورشه رو با مزدا mx5 مقایسه کنم بگم هر 2 ماشین 2 در هستن و فقط همین
          اما 100 تا چیز درشون فرق داره
          ss یه کاماروی 4 در هستش و خصوصیاتشم عین کامارو هست چون همه قسمتهای فنیش مشترکه
          اما سری 5 هر مدلی هم داشته باشه بازم یه ماشین لوکس و خانوادگی هست و خصوصیات سری 3 بی ام و رو توش نمیبینی شما

          موافقم 0
          مخالفم 0
  10. Saied

    ۳۰ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (1262 ديدگاه)

    انصافا بی ام و خیلی ***. دست طراحش درد نکنه.
    به نظر من ماشینایه المانی هر کدوم تو یه ضمینه ای خیلی شاخن. و هر کسی در گیرشون بشه عمرا بتونه ماشینه دیگه ای رو پسند کنه.
    پورشه استاد هندلینگه
    مرسدس استاد دیسیپلینه
    بی ام و هم که دل بره. ❤️❤️❤️

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. فرهاد

    ۳۰ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (25 ديدگاه)

    چرا ss 2016 با 535i 2014 مقایسه کرده ؟؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. (ali (CHEVY NOVA

      ۳۰ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (6789 ديدگاه)

      داش فرهاد اگه ss 2016 رو با سری 5 1977 هم مقایسه میکردن یا سری 5 2016رو با ss 2010 هیچ فرقی نداشت چون برای بار100 میگم این 2 ماشین رقیب هم نیستن که با هم مقایسه بشن حتی اگه ss هم تو این مقایسه پیروز میشد و با تمام علاقه ای که به شوی دارم بازم همین حرف رو میزدم که رقیب هم نیستن حال اینکه الان اصلا برنده و بازنده هم در کار نیستش

      موافقم 0
      مخالفم 0
  12. GOD BLESS AMERICA

    ۳۰ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (758 ديدگاه)

    از شورلت انتظار نداشتم.
    SS حرف نداره فقط قیمت تعین شده کمی بالاست.
    این ماشین باید با قیمت پایه 40.000 $ عرضه بشه تا حتی هویت لوکس BMW کلاس 5 هم در برابر قیمت معقول آن رنگ ببازد.

    در کل من یک آمریکایی شورلت سوار رو به یک آمریکایی نمای BMW سوار ترجیح میدم.
    چون هویت آمریکایی طی یکی از تبلیغات شورلت اینگونه تعریف میشه:
    بیس بال ، پای سیب و شورلت.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. آرش آمریکایی

    ۱ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (612 ديدگاه)

    من هردوی این خودروهارو دوست دارم
    بی ام و که تکلیفش مشخصه و خریدارای خاص خودشو داره و شورولت هم برای یه عاشق رانندگی و پرفورمنس مثل منه
    اما نکته منفی راجع به شورولت ss
    1 موتورشه بنظرم این موتور باید عوض شه چرا موتورشو با کامارو یا کادیلاک ats یکی نمیکنن؟؟؟ این ماشین پتانسیل رقابت مستقیم با داج چارجر رو داره پس چرا یه دستی به سر و روش نمیکشن؟؟؟
    نکته دوم قیافشه بنظرم باید یه فیس لیفت اساسی روش صورت بگیره اگر شبیه ایمپالا بشه عالیه

    به هر حال تیم مدیریتی و بازاریابی جی ام بهتر این مسائل و درک میکنن شاید ارزش مالی نداشته باشه که این تغییراتو بدن یا باعث کاهش فروش بعضی از محصولات و ارزش سهام و …. شه
    به هر حال صلاح مملکت خویش خوسروان دانند

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. ali

    ۱ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (775 ديدگاه)

    عمرا حریفش بی ام و نمیشه. لذت سواری بی ام و مخصوصا m5 یه چیز دیگه اس. کلا هندلینگ و خوشدستی بی ام رو امریکایی ها شاید اینده بهش برسن فعلا که نه…

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. آرش آمریکایی

      ۱ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (612 ديدگاه)

      البته یکم متعصبانه بود نظرتون
      چون هندلینگ ماشینای آمریکایی اصن معروفه
      دوم اینکه این ماشین با m5 مقایسه نمیشه
      سوم اینکه کلا بحث شورولت و بنز و کادیلاک و بی ام و …. بحث سلیقس

      موافقم 0
      مخالفم 0
  15. احمد باقری

    ۱ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    من باشم، شورولت رو بر میدارم، البته چیزی ازشیر وحشی بی ام و کم نمیشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. یاسین

    ۱ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (658 ديدگاه)

    ماشین های امریکایی ماشین های خوبین ولی واقعا در مهندسی و کیفیت به پای اروپا نمیرسن
    این یه حقیقت انکار ناپذیره حسن ماشین های امریکایی اینه که قیمت خوبی نسبت به نسخه اروپایی دارن
    که به قول شاعر هیچ گرونی بی حکمت نیست هیچ ارزونی بی علت نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا