بی ام و

قطعات M پرفورمنس ب‌ام‌و برای شاسی بلندهای خود

ب‌ام‌و طیف گسترده‌ای از قطعات M پرفورمنس را برای تعدادی از شاسی بلندهای خود معرفی کرد. هدف از ارائه‌ی این قطعات بهبود جذابیت بصری و ویژگی‌های اسپورت خودروهای یاد شده بوده است. این قطعات شامل موارد متنوعی از نمونه‌های بصری گرفته تا قطعاتی برای بهبود پرفورمنس هستند.


خب کار را با بدنه آغاز می‌کنیم که در آن مدل‌های X6، X6 M و X5 M به قطعات پلاستیکی تقویت شده با فیبر کربن که ظاهر براق دارند مجهز شده‌اند. همچنین آپشن های متنوعی همچون جلوپنجره، رکاب‌های جانبی و دیفیوزر عقب متفاوت هم وجود دارند. این خودروها را می‌توان با باله‌های مشکی براق و اسپویلر عقب همرنگ سفارش داد.


اما ب‌ام‌و X6 استاندارد با عناصر مشکی یخ‌زده در کناره‌های بدنه و نشان‌های M پرفورمنس در دسترس است؛ اما مدل X7 کمی فرق داشته و می‌توان نوارهای مشکی و آینه‌های جانبی فیبر کربنی را برای آن سفارش داد.

با وارد شدن به کابین ب‌ام‌و X5 M و X6 M شاهد فرمان M پرفورمنسی خواهید بود که دارای پوشش آلکانترا و فیبر کربن است. همین طرح با پدال شیفترهای پارچه‌ای کربنی تکمیل می‌شود. حسن ختام تغییرات کابین نیز کف‌پوش‌ها و پدال‌های فولادی ضدزنگ M پرفورمنس برای شاسی بلندهای X6 و X7 هستند. ب‌ام‌و این قطعات را به عنوان وسایل جانبی بسیار شیک و الهام گرفته از موتوراسپورت معرفی کرده است.


اما از نظر پرفورمنس باید گفت ب‌ام‌و X6 با همان سیستم ترمز بکار رفته در مدل‌های X5 M و X6 M عرضه می‌شود. این سیستم ترمز دارای دیسک‌های بزرگ‌تر و سبک‌تر بوده و عملکرد بهتری دارد. مشتریان همچنین می‌توانند رینگ‌های متنوع تا ابعاد ۲۲ اینچ را سفارش دهند.

تکمیل کننده‌ی لیست قطعات نیز نگهدارنده ی کلید آلکانترا، پروژکتورهای داخل درب M پرفورمنس و لوگوهای این شرکت می‌باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. MAHDI

    ۱۳ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    SUV های ب ام و دنیایی از جذابیت رو به همراه دارن وقطعا جزو بهترین بهترین ها هستن.
    ب ام وX7 در تست هایی که روش انجام شده بهترین پرفومنس رو بین تمام رقبا داره.جدای از کیفیت کابین و عملکرد ولوکس بودنش اگچیزی که باعث تعجب بررسی کننده ها شده پرفومنس این خودرو هستش با وجود این جسه!!!!!!
    ب ام و X6 هم تو این عکس ها دست کمی از X6M نداره چون واقعا الانشم خیلی اسپرت و جذاب دیده میشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا