بی ام و

رونمایی از ب‌ام‌و X7 کانسپت در فرانکفورت

ب‌ام‌و برنامه‌هایی برای رونمایی از بزرگ‌ترین شاسی‌بلند تاریخ خود در نمایشگاه خودروی فرانکفورت ۲۰۱۷ دارد. این خودرو که X7 نام داشته به فرم کانسپت معرفی خواهد شد. آلمان‌ها در وطن خود حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت و انتظار می‌رود خودروهایی چون ۶ GT جدید، i3 S و X3 نیز معرفی شوند. شاید سورپرایزهایی نیز در انتظار ما باشد.


ب‌ام‌و X7 که سه ردیفه خواهد بود اولین خودروی ۷ نفره واقعی این برند می‌باشد. از جمله رقبای این خودرو می‌توان به رنجروور و حتی برخی مدل‌های اتوبیوگرافی اشاره کرد؛ بنابراین این خودرو نه تنها بزرگ‌ترین خودروی ساخته شده توسط ب‌ام‌و خواهد بود بلکه لوکس‌ترین آن‌ها نیز می‌باشد.


احتمالاً نسخه پلاگین هیبریدی X7 نیز به همراه مدل‌های مرسوم معرفی شود. منابع نزدیک به کمپانی قبلاً گفته‌اند که این خودرو طیفی از پیشرانه‌های ۶ و ۸ سیلندر از جمله نسخه‌ی ۳ لیتری دیزل در ۳۰d، ۴۰d و ۵۰d و پیشرانه ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری توئین توربو را خواهد داشت.


نسخه پلاگین هیبرید می‌تواند مشابه مدل ۷۴۰e باشد که از پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توئین پاور ب‌ام‌و استفاده می‌کند. این پیشرانه که قدرت ۲۵۵ اسبی دارد با توربوشارژر توئین اسکرول و واحد الکتریکی ۱۱۱ اسب بخاری ترکیب شده است. کل خروجی سیستم به ۳۲۲ اسب بخار می‌رسد.


X7 جدید با توجه خاص به بازارهای آمریکا و چین توسعه یافته اما سال پیش تأیید شد که این خودرو در بریتانیا نیز عرضه خواهد شد. ب‌ام‌و می‌خواهد این خودرو مدل لوکس پرچم‌دار برند باشد و تجملی فراتر از سری ۷ سدان را ارائه نماید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۱ دیدگاه‌ها

  1. حسین

    ۲۲ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (7 ديدگاه)

    بالاخره بی ام و نسخه بزرگتر از x5 رو معرفی کرد و یک شاستی بلند فول سایز
    سبد محصولات بی ام و در حال حاظر فقط یک محصول کم داره و اون هم خودرو شاستی بلند کوپه هست چون عادت داریم به خودرو های دو درب بی ام و

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محمدرضا

      ۲۲ خرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (82 ديدگاه)

      X4 و X6 شاسی بلند کوپه هستن!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. ROHAM

        ۲۲ خرداد ۱۳۹۶
        سوابق: (728 ديدگاه)

        منظورش شاسی بلند دو در هستش

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. کوشا

      ۲۲ خرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (118 ديدگاه)

      شاستی؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. Amir.dp

    ۲۲ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (64 ديدگاه)

    ببین چه غولیه این،ظاهرا از x6 هم بزرگتره.فقط یه لوله کم داره که بشه تانک مجلل.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. مهدی

    ۲۲ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (550 ديدگاه)

    یه ذره خسته اس چرا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. امین

    ۲۲ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (384 ديدگاه)

    جلوپنجرش باحال نیست. خیلی بزرگ شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Infinite

      ۲۲ خرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (452 ديدگاه)

      دوست عزیز خودرویی که در تصویر اول می‌بینید طرح غیررسمی هست که توسط علاقه‌مندان و یا سایت‌های خبری طراحی شده و وجود حقیقی نداره.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. BMW

    ۲۲ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (577 ديدگاه)

    امیدوارم مثل لکسوس LX یه suv فول سایز لوکس واقعی باشه….چون غیر اینو x5 و x6 انجام دادن…..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. hamid

    ۲۲ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (58 ديدگاه)

    از تصاویر میشه دید که چقد بزرگ و با ابهت هستش
    x7 یه خودروی فوق العاده خواهد بود
    تو آمریکا که فروش خوبی رو خواهد داشت با توجه به اینکه x5 تو آمریکا محبوبه و فروش بالایی رو داره ولی این یه چیز دیگست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. Omid622

    ۲۲ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (744 ديدگاه)

    یعنی شما تصورش رو بکن x7 وارد بشه کلا معادلات بازار رو در رده قیمتی بلای ۵۰۰ میلیون بهم میریزه
    واقعا نبرد بنز و بی ام و خیلی داره جذاب و تماشایی میشه مث الکلاسیکو
    واقعا باید خیلی خوشحال باشیم که تو این دوران هستیم این همه مدل بنز و بی ام و که هوش رو از سرآدم میبره
    واقعا قضیه این دو ابر خودرو ساز تافته جدا بافته از بقیه خودرو سازان هست
    میشه گفت قطعا دو پادشاه در یک اقلیم (کشور آلمان) میکنجد
    مث دو سوپر استار دنیای فوتبال (مسی.نیمار)

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا