ایستگاه خبربی ام و

پشتیبانی طلایی برای محصولات BMW در ایران

پرشیاخودرو در راستای ارائه برترین خدمات پس از فروش به مشتریان محصولات BMW در ایران، طرح خدماتی جدیدی را با عنوان «۳۶۵ روز پشتیبانی طلایی» را رونمایی کرد.

persiakhodro
در راستای اصل مشتری مداری به‌عنوان یکی از اصول کاری شرکت پرشیاخودرو، این شرکت در سال گذشته موفق به دریافت تندیس رعایت حقوق مصرف‌کنندگان نیز شده است.
پرشیا خودرو اعلام کرد: رسیدن به رتبه بهترین شرکت درزمینهٔ ارائه خدمات به مشتری کار دشواری است که نیاز به فعالیت‌های برنامه‌ریزی‌شده و گسترده دارد. پرشیا خودرو در راستای ارائه خدمات به مشتریان خود امسال نیز با برنامه‌ای ویژه پا به عرصه گذاشته و قصد دارد با طرح «۳۶۵ روز پشتیبانی طلایی» در تمام ۳۶۵ روز سال خدمات ویژه خود را به مالکان خودروهای BMW عرضه کند.
این طرح شامل خدمات گستره‌ای است که سعی دارد تمام نیاز مخاطبان را پشتیبانی کند. با طرح «۳۶۵ روز پشتیبانی طلایی»، مشتریان می‌توانند با اطمینان خاطر، از قطعات اصلی دارای گارانتی معتبر بهره‌مند شده و همچنین از خدمات امداد و حمل خودروهای BMW به‌صورت شبانه‌روزی و ارائه خدمات سرویس در محل در تمام روزهای سال استفاده کنند. این طرح‌ها شامل خدمات رایگان فصلی نیز بوده و تخفیف‌های ویژه‌ای نیز برای قطعات مورد استفاده در نظر گرفته شده است.
نمایندگی مرکزی پرشیاخودرو علاوه بر بهره‌مندی از خدمات نام‌برده، روغن موتور رایگان را در روزهای جمعه به مشتریان خود ارائه می‌دهد. خدمات ارائه شده توسط تکنیسین‌های مجرب پرشیاخودرو دارای گارانتی ۲ ماهه یا ۳۰۰۰ کیلومتری بوده و خودروهای شرکتی نیز علاوه بر گارانتی ۵ سال یا ۱۵۰ هزار کیلومتری، از خدمات ۲ ساله BSI Plus (سرویس رایگان) نیز بهره‌مند می‌شوند.

WithSlogan
شرکت پرشیاخودرو با این طرح جدید درزمینهٔ خدمات به مشتریان، سعی در پشتیبانی کامل از خودروهای BMW داشته و در کنار این خدمات با مشاوره فنی شبانه‌روزی که ارائه می‌دهد به نگهداری هر چه بهتر از این خودروها کمک می‌کند تا مالکان خودرو BMW بتوانند نهایت لذت رانندگی با این خودروها را تجربه کنند.

مالکین خودروهای BMW و سایر علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت پرشیا خودرو مراجعه کرده یا با شماره تلفن ۴۵۹۱-۰۲۱ تماس بگیرند.

پایان رپورتاژ آگهی

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۱۰ دیدگاه‌ها

  1. kevin7360

    ۱۰ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (74 ديدگاه)

    خوب اگه اینقدر به مشتریها بها میده 10 درصد از قیمت خودروها تخفیفی بده اینجوری مشتریها بیشتر راضیند.مطمئن باشین چند برابر پول تمام این خدمات روی قیمت ماشین از همه جلو جلو می گیرن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. فرامرز

      ۱۰ مرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (1595 ديدگاه)

      قبول دارم که سودشون بالاست و قیمت ها به علل مختلف ناعادلانه هست ولی انصافاْ تو خود آلمان هم خودروها با همون سطح آپشن ارزون نیستن. مثلاْ شما میتونید سری ۳ رو با ۲۶ هزار یورو بگیرید ولی اگه بخواید ۳۲۸ فول آپشن بگیرید باید بالای ۴۵ هزار یورو هزینه کنید. مطمئناْ اگه ب ام و با گیربکس دستی، کولر ساده و بدون حتی کروز کنترل وارد بشه خیلی ارزون تر درمیاد

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. uss zumwalt DDG-1000

    ۱۰ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (4433 ديدگاه)

    خوش بحال هرکی بی ام و داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. احمد باقری

    ۱۰ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    وقتی قیمتها فرقی نمیکنه، چه فایده ای داره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. AKBAR

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (66 ديدگاه)

    امروز فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ، در پی بازگشت هیات اقتصادی و گمرکی اتحادیه اروپا از تهران ، با صدور بیانه ای از الحاق ایران به سازمان تجارت جهانی ( WTO ) حمایت کرد .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. امير علي

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (399 ديدگاه)

    کلاً ضعیف کار میکنن هم نمایندگی های بی ام و هم بنز الان بنز شاسی بلندای خوبی داره با حجم موتور زیر ٢٠٠٠ یا همین بی ام و میتونه مجوز سری هفت دو لیتریو بگیره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. عام پوری

    ۱۵ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (77 ديدگاه)

    حرف bmw شد بازم فقط m3 :)))

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. Alireza Faravani Saran

    ۲۰ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (10 ديدگاه)

    واقعا باید تبریک گفت . هم به بی ام و که نماینده خوبی تو کشورمون داره هم به پرشیا خودرو که اعتبار بی امو رو در ایران حفظ کرده و هم به بی ام و سواران عزیز که از همچین خدمات خوبی بهره مند هستند . اما کاش این خدمات منحصر به بی ام و نبود و سایر نمایندگان خودرویی هم با در دستور کار قرار دادن رعایت حقوق مشتری و مشتری مداری خوش میدرخشیدند . چون بی ام و حداقل تو ایران که یک برند در دسترس عموم نیست . به امید ان روز … .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. پيمان

    ۲۴ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (8 ديدگاه)

    پرشیا خودرو داره خوب و حرفه ای خدمات میده (البته حسابی هم گرون)… ولی کاش به همون سود کلان خدمات بعد از فروش قانع بودند و روی قیمت گذاری ماشینهاشون کمی منصفتر بودند!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. احسان(احسان سابق)

    ۲۵ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (2872 ديدگاه)

    پول مفت میگیرن.خدمات ندن باید خودکشی کنن

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا