بی ام و

رژه کانسپت‌های الکتریکی ب‌ام‌و در سال 2018

درحالی‌که منتظر تولید محصولات داغ و جدیدی همچون M2 کامپتیشن و نسل جدید سری ۳ هستیم BMW در خلال کنفرانس خبر سالانه خود اخبار دیگری را برای سال ۲۰۱۸ اعلام کرده است. مدیرعامل این خودروساز آلمانی آقای هارالد کروگر برنامه‌های شرکت برای معرفی تعدادی از کانسپت های کاملاً الکتریکی در سال جاری را اعلام کرده است.


یکی از این کانسپت ها کراس اوور کاملا الکتریکی با نام iX3 خواهد بود. کانسپت یاد شده که در تصاویر نسخه‌های پروتوتایپ آن در حال تست دیده می‌شوند به عنوان پیش‌نمایش نسخه بدون آلایندگی و الکتریکی X3 به نمایش درخواهد آمد. گفته می‌شود X3 الکتریکی در سال ۲۰۲۰ عرضه می‌شود.

BMW Vision Next 100 concept
مدیر ارشد BMW همچنین گفته که خودروی iNEXT با عرضه در سال ۲۰۲۱ به عنوان پرچم‌دار شرکت انجام‌وظیفه خواهد کرد. جدیدترین اخبار موثق نشان می‌دهند این خودروی الکتریکی حداکثر محدوده حرکتی ۷۰۰ کیلومتری خواهد داشت اما هنوز مشخص نیست مرجع بررسی برد الکتریکی خودرو کدام نوع تست NEDC یا WLTP بوده است.


کروگر همچنین گفته کانسپت i ویژن دینامیک که سال پیش در فرانکفورت رونمایی شد به نسخه i4 بدل خواهد شد. این خودروی الکتریکی جدید در آلمان و همراه با خودروی iNEXT تولید خواهد شد.


ب‌ام‌و تا اواسط دهه میلادی آینده در کل ۲۵ خودروی الکتریکی شده را عرضه خواهد کرد که ۱۲ تای آن‌ها کاملا الکتریکی خواهند بود.


باواریایی ها در سال جاری نیز کاملا مشغول خواهند بود زیرا جدای از معرفی این کانسپت های الکتریکی و نسخه‌های تولیدی یاد شده، محصول کاملا جدید X7 را نیز رونمایی خواهند کرد. همچنین احتمال معرفی کراس اوور پرفورمنس X3 M و نسل جدید سری ۱ دیفرانسیل جلو وجود دارد. فراموش نکنید سری ۸ جدید نیز امسال به همراه نسخه M8 پدیدار خواهد شد و چه کسی می‌داند، شاید ب‌ام‌و سورپرایزهایی هم برای سال جاری داشته باشد!

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. Pooriya:::BMW:::GERMANY

    ۲ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (584 ديدگاه)

    باواریا پرچمش بالاست

    زنده باد ب ام و

    زنده باد آلمان????????

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Saied

    ۲ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (1262 ديدگاه)

    بی ام دبلیو بهترین طراحی ماشین رو با بهترین مهندسی دنیا قاطی کرده.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. ایمان

    ۲ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (3895 ديدگاه)

    فقط BMW و دیگر هیچ

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا