بی ام و
- مقایسه دو ابر سدان هیبریدی: بامو M5 در برابر پورشه پانامرا توربو S ...
- بررسی کامیونت کاما 9.2 تن؛ مشخصات، امکانات و قیمت میان رده آرین دیزل
- بازتولید بینظیر فورد برانکو ۱۹۶۹ با درهای اضافه و موتور V8 موستانگ!
- نشانههای تعمیرکار و مکانیک غیرمتخصص و بیتجربه را بشناسید!
- بررسی انواع بو در خودرو و راهکارهای رفع آن
- مقایسه عملکرد کوروت ZR1 در درگ رفت و برگشتی با تسلا، پورشه و لوسید
- هوش مصنوعی به گوگل مپس آمد: رانندگی با یک کمکراننده همهچیزدان!
- آزمون بزرگ سیستمهای خودران با برتری جنرال موتورز و شکست تسلا
- معرفی بی ام و X6 M با تیونینگ G پاور، شوالیه سیاه با ۸۰۰ اسب بخار!
- زمزمههای بازگشت میتسوبیشی لنسر اوو با پیشرانه هیبرید!
مقایسه کامل بامو M5 و پورشه پانامرا توربو S ای-هیبرید؛ دو سوپرسدان هیبریدی با بیش از ۷۰۰ اسب بخار قدرت و شخصیتهایی کاملاً متفاوت.
شرکت تیونینگ آلمانی G پاور با کیت GP-800 برای بامو X6 M، قدرت این شاسیبلند کوپه را به مرز ۸۰۰ اسب بخار رسانده است.
بخش M بامو با رشد ۷.۹ درصدی فروش، رکوردی تازه ثبت کرد. راز این موفقیت، ترکیبی هوشمندانه از موتورهای بنزینی قدرتمند و نوآوریهای برقی است.
طی یک پروژهٔ عجیب، چهرهٔ بامو Z4 به تویوتا سوپرا پیوند زده شده و یک Z4 کوپه خلق شده است یعنی خودرویی که بامو سالها است تولید نکرده است.
بامو با معرفی i4 مدل ۲۰۲۶، مدل قویتر M60 را جایگزین M50 کرده است که با ۶۰۰ اسب بخار قدرت، نیم ثانیه شتاب سریعتر از M3 دارد.
بامو سرانجام از نسخهٔ تولیدی موتورسیکلت ادونچر F 450 GS رونمایی کرد؛ مدلی که با هدف پر کردن خلأ در سبد محصولات این شرکت طراحی شده است.
بامو با کسب مجوز رانندگی بدون دخالت دست از سازمان ملل برای شاسیبلند iX3، مرسدس را در رقابت فناوری خودران پشت سر گذاشت.
در عصری پرآشوب، غولهای خودروسازی آلمان برای طراحی آینده به گذشته پناه بردهاند اما این یک بازگشت ساده نیست بلکه یک استراتژی برای بقا است.
یک استودیو طراحی خودرو در چین، جلوپنجره جنجالی بیامو M3 را اصلاح کرده است اما طرفداران معتقدند طرح اصلی بهتر بود.
درحالیکه همه از آینده برقی حرف میزنند، بامو در فروش خودروهای هشت سیلندر رکورد فروش تاریخی به ثبت رسانده است.
منصوری بار سراغ نسل جدید بامو M5 جدید رفته و با کیت بدنه فیبر کربنی و قدرت ۸۵۰ اسب بخاری، سدان باواریایی را به یک هیولای جنجالی تبدیل کرده است.
بامو M2 توربو دیزاین ادیشن نسخهای ویژه برای ادای احترام به ۲۰۰۲ توربوی دههٔ ۷۰ است که صرفاً با گیربکس دستی عرضه میشود.
بامو در سال ۲۰۰۱ یک سوپراسپرت ۱۱۶۰ کیلوگرمی با بدنه فیبر کربن و پیشرانهٔ M3 نسل E46 ساخت که تا سالها مخفی ماند.
تیونر آلمانی G پاور، بامو M8 را به هیولایی ۸۴۰ اسب بخاری تبدیل کرده که در ۲.۵ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت میرسد.
جدیدترین آمار فروش، شکافی عمیق میان دو غول آلمانی را نشان میدهد؛ بامو با رشدی چشمگیر، رقیب دیرینهاش مرسدس بنز را پشت سر گذاشت.
در مصافی بین قویترین نسخهٔ بامو i5 برقی و دو سدان قدرتمند هیبریدی از مرسدس و پورشه، کدام خودرو سریعتر خواهد بود؟
نبردی که با یک V8 افسانهای آغاز شد، با غرش V10 به اوج رسید و امروز با توربوهای هوشمند ادامه دارد. تاریخچه جنگ قدرت سدانهای آلمانی را بخوانید.
شرکت پرشیا خودرو و گروه پرشیا موبیلیتی، نماینده بی ام و و مینی در ایران است؛ جدیدترین شرایط فروش این خودروها را در پدال بخوانید:
مدیرعامل آلپینا توضیح داده است که چرا هدف این شرکت نه ساختن یک بامو M بهتر بلکه خلق کروزرهای لوکس و راحت برای پیمایشهای طولانی است.
مدیرعامل آلپینا توضیح داده است که چرا هدف این شرکت نه ساختن یک بامو M بهتر بلکه خلق کروزرهای لوکس و راحت برای پیمایشهای طولانی است.