بی ام و

احتمال تولید محلی ب‌ام‌و سری 1 سدان در برزیل

ابتدای رونمایی از ب‌ام‌و سری ۱ سدان این شرکت اعلام نمود که این خودرو منحصراً برای بازار چین ساخته خواهد شد اما احتمال اینکه مدل یاد شده در برزیل نیز تولید و عرضه شود وجود دارد.

BMW Concept Compact Sedan
BMW Concept Compact Sedan

ژرمن‌ها در حال حاضر روی عملی بودن تولید این سدان ۴ درب کامپکت در برزیل تحقیق می‌کنند اما اگر در نهایت تصمیم بر عرضه‌ی سری ۱ سدان در این کشور آمریکای لاتین باشد می‌توان انتظار داشت که تأسیسات سانتا کاتارینا تولید آن را بر عهده بگیرد.

BMW Concept Compact Sedan
BMW Concept Compact Sedan

نسخه‌ی نهایی این خودرو که اوایل امسال رونمایی شده با بهای نسبتاً مناسب‌تر به جنگ رقبایی چون آئودی A3 سدان و مرسدس بنز CLA خواهد رفت. هنوز مشخصات دقیق ب‌ام‌و سری ۱ سدان اعلام نشده اما ما می‌دانیم که زیرساخت این خودرو معماری UKL است پس این خودرو به‌صورت استاندارد دیفرانسیل جلو خواهد بود و احتمالاً گزینه‌ی چهارچرخ محرک با پرداخت مبلغی اضافه‌تر در دسترس خواهد بود.

BMW Concept Compact Sedan
BMW Concept Compact Sedan
فروش این خودرو از اوایل سال آینده در بازار چین آغاز خواهد شد و رونمایی آن نیز در نمایشگاه خودروی گوانگژو ۲۰۱۶ خواهد بود. مدل‌های مختلف این خودرو از جمله ۱۱۸i با پیشرانه‌ی ۱.۵ لیتری ۱۳۶ اسب بخاری،۱۲۰i با پیشرانه‌ی ۲ لیتری ۱۹۲ اسب بخاری و ۱۲۵i با پیشرانه‌ی ۲۳۱ اسب بخاری در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

BMW Compact Sedan Concept
BMW Compact Sedan Concept

توضیح: تصاویر نشان‌دهنده‌ی کانسپت سدان کامپکت ب‌ام‌و هستند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. Genius

    ۱۷ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (1237 ديدگاه)

    ما تا کی باید چوب ندانم کاری گروهی مستولی بر امورات را بخوریم؟؟این حضراتی که چپ میروند و راست می آیند از شان و منزلت ایران و ایرانی میگویند چرا اگر بر حرف خویش مصمم اند حال که شرایط بنحوی گردیده که میتوان دست دوستی بسمت کمپانیهای صاحب نام دراز کرد نه بجای رنو و پژو بلکه در کنار آنها سراغ شراکت استراتژیک با کمپانی استخوان داری مثل همین ب ام و نمیروند؟یعنی ما از برزیلیهای خداناشناس کمتریم؟با توجه به اینکه شراکت با ب ام و علی الخصوص در کارخانه ای جدا از ویرانخودرو و سایپا میتواند استانداردها و سطح دانش مهندسان ایرانی را صدها پله بالا ببرد و در کنار ایجاد اشتغال گسترده(بویژه اگر در سایر استانها بجز تهران دایر گردد)خودرویی بروز،ایمن و مطمئن را در محدوده قیمتی نزدیک به 100میلیون در اختیار مصرف کننده صبور ایرانی قرار دهد درنگ در اینچنین جهت گیریهایی به هیچ وجه من الوجوه صحیح نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. رضا

      ۱۷ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (242 ديدگاه)

      سود در شراکت با کمپانی هایی که شبیه خودشون باشن وگرنه بی ام و که اجازه تولید بی کیفیت رو به اینها نمی ده. از طرفی قیمت تموم شده براشون کمتر درمیاد و بالاتر می تونند بفروشن

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. Ehsan

    ۱۷ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (310 ديدگاه)

    سیاست برادر. سیاست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. احمد باقری

    ۱۷ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    طراحی قشنگی داره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. "Amir"

      ۱۷ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (728 ديدگاه)

      به نظرم به استایل بی ام و نمیاد سدان تا این حد کوچیک ، گروه خونیش به برادراش نمیخوره
      ولی همچنان حسرت اینم میخوریم !

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. TRX

    ۱۷ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (316 ديدگاه)

    سیاست انتخاب ماشین برزیل رو واقعا دوست دارم
    ماشین های عالی ولی ارزون قیمت

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا