بی ام و

ب‌ام‌و سری 3 جدید با پکیج ارتقای AC اشنیتزر

همین حالا ب‌ام‌و سری ۳ جدید خود را تحویل گرفته و می‌خواهید در مقایسه با سایر نسخه‌های استاندارد این خودرو متمایز باشید؟!


اگر علاقه‌ای به قطعات M پرفورمنس کمپانی ندارید می‌توانید سری به گاراژ تیونر مشهور دنیای خودرو یعنی AC اشنیتزر بزنید که قطعات آن مختص این سدان لوکس آلمانی توسعه یافته‌اند. فعلاً این قطعات به‌صورت انفرادی در دسترس هستند اما تیونر باواریایی به زودی پکیج‌های متنوع و کلی‌ای را معرفی خواهد کرد.


AC اشنیتزر کار را با بدنه شروع کرده و چندین قطعه‌ی آئرودینامیکی همچون اسپلیتر جلو و رکاب‌های جانبی را برای مدل‌های مجهز به پکیج M اسپورت تدارک دیده است. فویل محافظ رکاب عقب به همراه نشان این تیونر نیز در دسترس است.


طیف وسیعی از رینگ‌های سبک‌وزن ۱۹ و ۲۰ اینچی با رنگ‌ها و طرح‌های گوناگون نیز در دسترس است. با حرکت به بخش عقب شاهد خروجی‌های اگزوز متمایز با ظاهر کربنی، کرومی و مشکی خواهید بود.


فعلاً AC اشنیتزر به قوای محرکه‌ی نسل جدید ب‌ام‌و سری ۳ دست نزده اما به‌صورت همزمان کیت کاهش ارتفاع سیستم تعلیق را ارائه می‌کند که این کیت باعث می‌شود ارتفاع خودرو ۲۰ میلی‌متر کاهش یابد.


همچون همیشه کابین نیز دست‌خوش تغییر شده و در آن شاهد مواردی همچون پدال شیفترها، استراحت گاه پا و نگه‌دارنده کلید از جنس آلومینیوم خواهید بود.


این کل پروژه‌ای است که فعلاً برای سری ۳ جدید ارائه شده اما قطعات بیشتری هم در آینده عرضه خواهد شد. از جمله قطعات جدید AC اشنیتزر که در آینده قابل سفارش خواهند بود می‌توان به خفه کن‌های اسپورت، سیستم تعلیق با ۳۰ میلی‌متر ارتفاع کمتر، عناصر اسپویلر جلو، اسپویلر عقب و… اشاره کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. Mehdi TuRbO

    ۱۰ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (1923 ديدگاه)

    طراحی سریه قبل بی ام و به نظرم بهتر بودخیلی دوسش داشتم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. امیر

    ۱۰ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (30 ديدگاه)

    رینگ های بدرد نخور

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Mad.z.Max

      ۱۰ خرداد ۱۳۹۸
      سوابق: (1839 ديدگاه)

      محصولات AC اشنایتزر به حدی محبوب هستن که تو ایرانه خودمون از حدود 14-15 سال پیش، رینگ های این کمپانی رو به قیمتای خیلی گزافی میخریدن، حتی نمونه های کپی هم پر فروش بودن و هستن.
      حتی یه دوره که برای سری سه و پنج های مدل 2005-2006 رینگ های خاص پنج پره AC به بازار اومد و مجله ماشینم مطلب مخصوصش رو پوشش داد، زیر خیییلی از BMW های داخل کشورمون این رینگا وجود داشتن..
      واقعا بدرد نخور نیستن!! تو کمترین حالت، خیلی خیلی زیبا هستن!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. ZXEN

    ۱۰ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (94 ديدگاه)

    از هر لحاظ زیباست . رینگش هم زیادی بزرگه . دست به موتور نزده . منتظرم ببینم بعدا چیکار میکنه . خوب تیونینگ کرده .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. حسين وي

    ۱۰ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (463 ديدگاه)

    در وصف زیبایی بی حد و مرز تو چه بگویم ?

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا