بی ام و

همکاری ب‌ام‌و با مایکروسافت برای تولید دستیار صوتی هوشمندتر

ب‌ام‌و با همکاری مایکروسافت به دنبال تولید پلتفرم منبع بازی است که ارتباط با دستیار شخصی هوشمند این خودروساز را شخصی‌تر خواهد کرد و البته صدای طبیعی‌تری را تولید خواهد کرد.


سیستم کلاد حمل‌ونقل باز ب‌ام‌و که از ویژگی Azure مایکروسافت استفاده می‌کند و از تکنولوژی هوش مصنوعی برخوردار است بی‌وقفه باعث بهبود توانایی‌های دستیار شخصی خواهد شد تا برهم‌کنش بهتری با کاربران داشته باشد.


گفته شده شتاب‌دهنده‌ی دستیار مجازی مایکروسافت که بر پایه سیستم Azure ساخته شده پایه و اساس فنی ضروری و توانایی‌های هوش مصنوعی را فراهم می‌کند.


مشتریان ب‌ام‌و برای مثال می‌توانند به سادگی و با حرف زدن با دستیار شخصی خود به نمایندگی موردعلاقه‌ی این برند بروند. این گفت‌وگو شاید با یادآوری زمان سرویس خودرو شروع شود. کاربران همچنین می‌توانند ایمیل‌ها و قرارهای خود را با این سیستم مدیریت کنند.

تیم‌های توسعه‌ی مایکروسافت و ب‌ام‌و در سیاتل و مونیخ به دنبال پیدا کردن چندین راه‌حل جدید هستند که هدف آن تولید دستیار آنبورد با توانایی‌های چندگانه است.


همین حالا اکثر افراد می‌توانند با گفتن جمله‌ای شبیه “هی ب‌ام‌و، من سردمه” با اکثر محصولات مدرن ب‌ام‌و ارتباط برقرار کنند. دستیار شخصی هوشمند خودرو با شنیدن این جمله دمای مدنظر را به‌صورت خودکار تنظیم خواهد کرد. خبر خوب اینکه توانایی‌های این سیستم به‌طور خودکار در حال بهبود و گسترش بوده بنابراین بیمرهای آینده حتی پیشرفته‌تر و ارتباطی‌تر از محصولات کنونی خواهند بود.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. هادی

    ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (168 ديدگاه)

    فیلم های علمی تخلیلی داره میشه جزوی از زندگیمون، ببخشید جزوی از زندگیشون

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. M3csl

      ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸
      سوابق: (76 ديدگاه)

      جزوی=عضوی+جزئی.
      ?

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. Khosrow

    ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (2282 ديدگاه)

    همکاری مایکروسافت با – ب ام و – برای جاسوسی کردن از زندگی ملت ..

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا