ب ام وتویوتالکسس

مسابقه دریفت ب‌ام‌و M2، لکسس GS F و تویوتا GT86

اگر هدف شما ارائه بهترین دریفت ممکن بین دو پیچ نزدیک و تند است اول از همه باید به دنبال یک خودروی اسپورت و سبک‌وزن باشید.


به همین خاطر وب‌سایت Carwow اقدام به برگزاری تست مقایسه دریفت بین سه خودروی ب‌ام‌و M2، لکسس GS F و تویوتا GT86 کرده است. شایان ذکر است محصول اسپورت تویوتا از سیستم تعلیقی سود می‌برد که با دریفت هماهنگی بیشتری دارد.

تویوتا GT86
البته GT86 کم‌توان‌ترین خودروی این مسابقه نیز هست و این امر می‌تواند بسته به سرعت موردنظر شما و پهنای زاویه دریفت در نظر گرفته شده یک عیب باشد. با این وجود محصول در دسترس تویوتا عملکرد بسیار خوبی داشته است.

BMW M2 2016
خودروی بعدی ب‌ام‌و M2 است که قدرت ۳۷۰ اسب بخاری و گشتاور ۴۶۵ نیوتون متری دارد. این میزان قدرت برای بازی کردن دم خودرو کاملاً خوب بوده و در ویدئو هم می‌بینیم که راننده در برخی صحنه‌ها کنترل خودرو را از دست می‌دهد.


آخرین خودرو هم لکسس GS F است که یک سدان اسپورت و سنگین بوده و قدرت ۴۷۳ اسبی و گشتاور ۵۲۷ نیوتون متری دارد. چندی پیش کریس هریس گفته بود لکسس GS F علیرغم اینکه در کل خودروی بهتری نیست اما سواری لذت‌بخش‌تری نسبت به ب‌ام‌و M5 F10 دارد.

خب به منظور فهمیدن برنده این مسابقه بهتر است ویدئوی پیش رو را تماشا بفرمایید. البته برای قضاوت نهایی بهتر است فاکتور دخالت راننده را نیز در نظر بگیرید.

[دانلود ویدئو]
برچسب ها

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۱۷ دیدگاه

  1. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (2993 ديدگاه)

    برای لذت بردن همه‌جانبه از دریفت، ۳۷۰Z نیسمو رو به این خودروها ترجیح میدم.

    1. amir

      ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷
      سوابق: (459 ديدگاه)

      بین خودروهای این کلاس از همه بهتر GT86 .همه جوره عالیه.

    2. مجتبی

      ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷
      سوابق: (151 ديدگاه)

      دقیقا
      سلطان دریف نیسان سری Z
      تمام.

      1. datsun

        ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷
        سوابق: (1708 ديدگاه)

        Z تعریف خوده دریفته …

      2. emad1990

        ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷
        سوابق: (999 ديدگاه)

        سلطان دریفت فقط برازنده یه ماشینه
        فورد ماستنگ تقویت شده کن بلاک

        1. Stern des südens

          ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷
          سوابق: (107 ديدگاه)

          سلطان
          دریفت
          فقط
          مزدا
          RX
          ۷

          ?

        2. مجتبی

          ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷
          سوابق: (151 ديدگاه)

          خودت داری میگی تقویت شده.
          نیسان سری Z به صورت استاندارد برای دریفت ساخته شده با کم ترین خرج و هزینه و بیشترین لذت.
          اگه نیسان Z هم تقویت بشه که دیگه….

  2. shirko

    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (488 ديدگاه)

    m2 جای هیچ حرفی رو باقی نمی زاره.

  3. stern des sudens

    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (107 ديدگاه)

    واقعا نمیدونم دریفت چه جذابیتی داره؟

    جزو مسخره ترین کار هایی هست که میشه با یه ماشین کرد

    لاستیک دستی چند هزار دلاری رو حروم کنی و هوا رو هم آلوده کنی آخرشم سر جای اولت باشی

    1. مجتبی

      ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷
      سوابق: (151 ديدگاه)

      شما این حرفو میگی چون تجریه دریف رو نداری.
      از نظر بیشتر ماشین باز ها دریف یکی از بهترین لذت های دنیا هستش حتی بهتر از لذت
      ج….ن…س___ی.(برای همین هست میگن ماشین بازها با ماشیناشون ازدواج میکنند) که باعث میشه برای مدت کوتاهی هم که شده مشکلات رو فراموش کنی خوش باشی و تفریح کنی و از صدا و دود لاستیک ماشینت لذت ببری.
      نظر شما هم خنده داره چون اگه به نظر شما باشه تمامی مسابقات اتومبیل رانی مثل F1 و رالی یا نسکار یه کار مسخره هستش چون در این مسابقات هم لاستیک گرون قیمت حروم میشه هم هوا آلوده میشه و هم آلودگی صوتی بوجود میاد آخرشم همون جایی هستی که شروع کردی.

      1. Stern des südens

        ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷
        سوابق: (107 ديدگاه)

        .
        تو رو خدا اسم فرمول ۱ رو هم کنار دریفت نیار !

        مسابقات نسکار و اف۱ و لمانز و رالی و داکار و … باعث پیشرفت های بسیاری در دنیای موتور اسپرت و حتی همین ماشین هایی که ما استفاده میکنیم شدن

        فرمول ۱ هدف اصلیش سرعته اما هدف اصلی دریفت به دود انداختن لاستیک ماشینه !!

        1. مجتبی

          ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷
          سوابق: (151 ديدگاه)

          میشه چنتا از پیشرفت هایی که لمانز و داکار در دنیای موتور اسپرت و همین ماشین هایی که ما استفاده میکنیم رو نام ببری؟
          اسم رالی هم آوردی که بخش مهمی ازش رو دریفت تشکیل داده. :))
          هر کسی میتونه تخت گاز با سرعت بره،هر کسی میتونه با خودروهای تقویت شده از رو تپه های شنی بپره ولی هرکسی نمیتونه دریفت بزنه،دریف یه هنر هستش که متاسفانه شما هنوز این هنر رو درک نکردی.
          امیدوارم یه بار شخصا تجربه کنی و وقتی آدرنالینت رفت بالا و فهمیدی چه لذتی داره به حرفم میرسی و اون وقته که تو هم معتاد دریف میشی و همش خدا خدا میکنی یه ماشین دیف عقب پیدا کنی تا شروع کنی به سر خوردن.

        2. Stern des südens

          ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷
          سوابق: (107 ديدگاه)

          لمانز در زمینه ی دوام خودروهای اسپرت و داکار در زمینه ی آفرود دانش بسیار زیادی رو به خودروسازان اضافه کردن

          در مورد دریفت به نظر شما احترام میذارم اما همچنان حالم از دریفت به هم میخوره و مسخره ترین مسابقه ی ماشینی هست که از نزدیک دیدم … خیلی چیزخولیه که یه ماشین دیف عقب رو پیدا کنی و این قدر باهاش سر بخوری و لاستیکاش رو بسابونی تا پدرش در بیاد !

          با درآوردن جیغ لاستیک ها و دود راه انداختن مشکلی ندارم خودمم خوشم میاد اما اینکه این کار رو تبدیل به یه مسابقه کردن دیگه خیلی مسخرست !

      2. Fk

        ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷
        سوابق: (232 ديدگاه)

        واقعا شما چیزی از خودرو میدونی ؟؟؟؟
        این همه تو همین پدال مطلب گذاشته که این تکنولوژی از فرمول یک اومده اونوقت شما ب چه درد میخوره
        واقعا که !!!!!!؟

  4. Mohamad

    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (779 ديدگاه)

    حیف اون لکسس GS با اون لاستیکهای نازنینش نیست اخه
    چه ذوقی هم میکنه

  5. Fk

    ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (232 ديدگاه)

    من هیچ ذهنیتی نسبت ب این دوست عزیز stern ندارم شاید منتقد کامنتاش هم باشم
    ولی اون دوستی که سوْال میکنه فرمول یا مسابقات دیگه هیچ تأثیری تو تکنو لوژی خودرو های تولیدی نداره بهتره اصلا تو پدال نیاد
    یا اومد حداقل از این نظر گهربار نده لااقل اینجوری کمتر مورد هجمه قرار بگیره

    1. مجتبی

      ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷
      سوابق: (151 ديدگاه)

      بی سوادی یا خودتو به بی سوادی زدی من فارسی نوشتم نه به یه زبان دیگه.
      کجای کامنتم گفتم هیچ تاثیری نداره؟
      یا کجا گفتم به درد نمیخوره؟
      من فقط یه سوال کردم از اون کسی که میگفت F1 باعث پیشرفت شده که اونم هیچ جوابی نداد.
      شما هم بهتره با دقت کامنته افراد رو بخونی بعد نظر بدی. از طرف دیگران هم حرف نزن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا
بستن
X