بی ام و

برادر هیبریدی ب‌ام‌و M5 متولد می‌شود؟!

هنوز تحویل اولین نمونه‌های نسل جدید ب‌ام‌و M5 به مشتریان به‌صورت کامل آغاز نشده اما با این وجود می‌دانیم که سال آینده پکیج Competition برای این خودرو در دسترس خواهد بود. ظاهراً باواریایی ها قبلاً در حال برنامه‌ریزی برای ارائه نسخه هیبریدی از این سدان پرفورمنس بوده‌اند.


هنوز جزئیات ناچیزی درباره این نسخه وجود دارد اما عضوی از فروم بیمر پست به نقل یکی از منابع داخلی کمپانی گفته نسخه الکتریکی شده M5 در راه است. هنوز مشخص نیست که آیا این خودرو از نوع پلاگین هیبریدی خواهد بود و یا اینکه تنها قوای محرکه هیبریدی خواهد داشت. شاید هم نسخه هیبریدی این خودرو از نوع ملایم باشد که به تازگی در خودروهای لوکس بیشتری بکار می‌رود. حتی فولکس‌واگن گلف نیز دیر یا زود از این قوای محرکه استفاده خواهد کرد.


در خبری مرتبط نیز باید گفت برنامه‌های تولید مدل قدرتمند M2 CSL لغو شده و مسئولان رده‌بالای کمپانی از تیم مسئول این پروژه خواسته‌اند در برنامه دیگری حاضر شوند. خبر خوب اینکه M2 Competition هنوز در حال توسعه بوده و سال آینده عرضه شده و جانشین M2 معمولی خواهد شد. همچنین احتمال تولید M2 CS نیز وجود دارد اما هنوز چیزی قطعی نیست.


همان‌گونه که چند روز پیش در پدال نیز خواندید تا سال ۲۰۲۰ شاهد عرضه ۲۶ خودروی جدید یا به‌روز شده از بخش M ب‌ام‌و خواهید بود. ۱۱ خودرو از این تعداد مدل‌ها کاملاً ویژگی‌های M را خواهند داشت که شامل مواردی چون X3 M، X4 M و M8 است. ۱۵ خودروی دیگر نیز اعضای M پرفورمنس خواهند بود که از جمله آن‌ها می‌توان به مدل‌های X2 و X7 اشاره کرد.


اگر به یاد داشته باشید یکی از محصولات کاملاً جدید M که اوایل هفته جاری نیز تصاویر جاسوسی آن منتشر شد نسل جدید M3 است که برای اولین بار در انظار عمومی مشاهده شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. رضا

    ۲۲ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (144 ديدگاه)

    خدا یا یدونه m power به تمام بچه های گل پدال هدیه بفرما
    البته اگر در راهشون تلاش میکنند و اون هایی هم نمیکنن امید بهشون بده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Peyman

    ۲۲ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (2034 ديدگاه)

    اگه تولید بشه باز میشه امیدوار بود به ایران هم بیاد با پلاک ملی

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا