بی ام و

ب‌ام‌و به چه می‌اندیشد؟ X7 در راه است…

اخبار جدید از BMW نشان می‌دهد که این خودروساز برای تولید SUV سه ردیفه ای که X7 نامیده می‌شود برنامه‌ریزی می‌کند.

BMW X7 rendering
BMW X7 rendering
هرالد کروگر، رئیس هیئت‌مدیره‌ی BMW در جریان کنفرانس خبری سالانه این خبر را تائید کرده و گفته که این SUV در صدر خودروهای ساخته‌شده توسط BMW قرار خواهد گرفت. کروگر اضافه می‌کند:

ما محدوده‌ی مدل‌های تولیدی خودمان را با ساخت X7 گسترش خواهیم داد. ما همچنین نگاهی عمیق به پتانسیل اضافی این سگمنت جذاب خواهیم انداخت.

BMW-X7-teased
X7 که در اولین تیزر خود زیر پوششی نیمه شفاف قرارگرفته بود، به‌طور قابل‌توجهی بزرگ‌تر از X5 خواهد بود و باور بر این است که از همان پلت فرم دوچرخ متحرک عقب نسل ششم سری ۷ بهره خواهد برد. هرچند این خودرو نهایتاً سدان پرچم‌دار BMW را در تعریف واژه‌هایی مثل تکنولوژی تحت‌الشعاع قرار خواهد داد و لوکس‌ترین BMW تاریخ نام خواهد گرفت.

BMW X7 Rendered
BMW X7 2016 Rendered
X7 ظاهراً در اسپارتان ساخته خواهد شد و طیف وسیعی از پیشرانه‌های بنزینی و دیزلی در آن قابل سفارش خواهند بود که نمونه‌های ۶، ۸ و حتی ۱۲ سیلندر از این دسته‌اند. نظر به اینکه این خودرو بسیار لوکس‌تر از سری ۷ خواهد بود بنابراین گونه‌ی ۴ سیلندری وجود نخواهد داشت، اما تولید مدل پلاگین هیبرید محتمل خواهد بود.

2016-BMW-7-Series-5
مشتاقان این SUV عظیم‌الجثه باید چند سالی صبر کنند تا این خودرو به دستشان برسد چرا که طبق گفته‌ی مدیرعامل BMW آمریکای شمالی، این خودرو زودتر از سال ۲۰۱۹ به بازار نخواهد آمد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳۰ دیدگاه‌ها

  1. محمد

    ۱۰ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (512 ديدگاه)

    ااووم عالیه..حیف که تومملکت ما گرونه

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. محمد

      ۱۰ فروردین ۱۳۹۵
      سوابق: (70 ديدگاه)

      درسته مدل های شاسی بلند bmw فروش خوبی دارند ولی اگه این ماشین بخواد با این قیافه تولید بشه در برابر رقبای امریکایش مثل کادیلاک لینکلن یا رقبای ژاپنیش مثل لکسوس یا نیسان بعید میدونم شانسی برای رقابت داشته باشه تواین کلاس فقط سه چهار تا ماشین هستن که فروش خوبی در سطح جهانی دارن

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. خسته شده

        ۱۰ فروردین ۱۳۹۵
        سوابق: (623 ديدگاه)

        اصلا میدونی داری چی میگی اگه این ماشین با همین شکل هم بخواد بیاد بیرون یه شاهکاره

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. Sina

        ۱۰ فروردین ۱۳۹۵
        سوابق: (809 ديدگاه)

        اتفاقا . چرا تو داری برعکس میگی
        اگه بخواد ایکس7 با قدو اندازه کادیلاک اسکالید و اینکلن نویگتور و لکسوس تولید بشه یه تحدید فوقلاده جدی برای اوناست بدجور بازارشونو با تحدید روبرو میکنه
        همین ایکس 5 رو با هم ردهای خودش مثل کادیلاک xts فورد اکسپلورر و…مقایسه کن ایکس 5 فروشش غیر قابل قیاسه
        این ماشین دو رقیب جدی داره کادیلاک اسکالید و مرسدس بنز GLS

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Nima

          ۱۰ فروردین ۱۳۹۵
          سوابق: (1658 ديدگاه)

          داداش همه میدونن توى این کلاس(٧ نفره) کادیلاک بهترین انتخاب شد(بخواى لینک مقایسه رو برات میزارم) توى کلاس پایینتر هم خداوکیلى خودت میدونى فروش XTS و مدل جدید XT5 از همه بیشتره.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. Reza :: Deutschland :: Mercedes

          ۱۰ فروردین ۱۳۹۵
          سوابق: (2283 ديدگاه)

          XTS از کی تا حالا اس یو ویه؟
          تو بازار فول سایز های لوکس آمریکا اسکلید و GLS حرف اولو میزنن تو اروپا هم Q7 و GLS میفروشن
          کادیلاک XT5 کجا بود که اینطوری با اطمینان از فروشش میگی؟!؟!؟!

          موافقم 1
          مخالفم 0
        3. Nima

          ۱۱ فروردین ۱۳۹۵
          سوابق: (1658 ديدگاه)

          ببخشید اسمش رو اشتباه گفتم SRX فروش خیلى خوبه داشته.

          موافقم 0
          مخالفم 0
      3. شوخی

        ۱۰ فروردین ۱۳۹۵
        سوابق: (65 ديدگاه)

        هه هه هه هه! بابا سر چی دارین بحث میکنین؟؟ این ماشین با این قیافه فقط یه رندره هه هه هه! سر قیافه رندری که معلوم نیست کی طراحیش کرده هم دعوا میکنین؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. Archi KHAN

    ۱۰ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (2165 ديدگاه)

    SUV های بی ام و خیلی موفق بودن ، دیگه X7 بیاد احتمالا میترکونه …

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. ارش

    ۱۰ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (14 ديدگاه)

    سلام به همه دوستان پدالی عزیز. لطفا راهنمایی کنین ممنون میشم دوستان من میخوام bmw اتاق ۵ بگیرم تو. نمایشگاه ۵۲۸ سال۲۰۱۴ ۳۰۰ گذاشته و خود. نمایندگی ۵۲۰ ۳۳۹ گذاشته از طرفی پول من ته ته ۳۴۰ هست حالا موندم ۵۲۰ پرشیا خودرو بگیرم یا ۵۲۸ ۲۰۱۴ ممنون میشم راهنمایی کنین در ضمن ۵۲۰ ۲۰۱۶ هست

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. جنوب

      ۱۰ فروردین ۱۳۹۵
      سوابق: (315 ديدگاه)

      سلام.چطوری؟ . چه خبر؟ . منم خوبم.
      مرد مومن امتحان آمار ازینا که گفتی آسونتر بود .

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. رامتین

      ۱۰ فروردین ۱۳۹۵
      سوابق: (3020 ديدگاه)

      والا بنظرم مدل 528 از یک نظر بهتره. اینکه توان این مدل 244اسبه در حالیکه 520 حدود 184 قدرت داره. به عبارتی با اینکه هر دو باک 2 لیتری دارند و از توربو استفاده میکنند، موتور528 خیلی بهینه تره. چون در مدل520 از موتور 2لیتری تنها 184 اسب و با کمک توربو گرفته، توانی که مثلا تویوتا GT86 بدون توربو از موتور 2لیتری توان 197اسب گرفته. خلاصه کلام اینکه با توجه به وزن حدود 1700کیلویی هر 2مدل، بنظرم 528 گزینه بهتریه.
      اما بهرحال صفر بودن خودرو هم مزیت بزرگیه. در نهایت پیشنهاد کلی من اینه:
      1- خرید 528 مدل 2014
      2- خرید 328 جی تی مدل2015 اگه به اتاق سری3 علاقه دارید.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Nima

        ۱۱ فروردین ۱۳۹۵
        سوابق: (1658 ديدگاه)

        تویوتا GT توربو هست.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. رامتین

          ۱۱ فروردین ۱۳۹۵
          سوابق: (3020 ديدگاه)

          نه داداش. gt تنفس طبیعیست و کلا بینظیره. تازه از سال دیگه تویوتا قصد داره از توربو استفاده کنه. اگه توربو داشت gt، توانش میشد 240 نه 197. لکسوس nx یا is با موتور 2لیتری همین توان240 اسب را دارند. توان 197 با توربو از موتور2000 سی سی که ایران خودرو هم میتونه تولید کنه.

          موافقم 0
          مخالفم 0
    3. peyman

      ۱۰ فروردین ۱۳۹۵
      سوابق: (1 ديدگاه)

      سلام به نظرم 528 در هر حال بهتره ،528 به لحاظ آپشن هم یه سر و گردن بالاتره
      الان نگا کردم 528 2015 رو 319 میلیون هم زدن

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. کیان

      ۱۰ فروردین ۱۳۹۵
      سوابق: (1412 ديدگاه)

      دوست عزیز ماشین با این قیمت خریدن ، از نمایشگاه یا دست کار واقعا سختیه ، بنا بر تجربه شخصیم میگم ، اول اینو ببین آیا ماشین داخل نمایشگاه همه چیزش صحت و سلامت هست !!
      در صورت اکی بودن این مقایسه رو انجام بده

      موافقم 0
      مخالفم 0
    5. Ashkan

      ۱۰ فروردین ۱۳۹۵
      سوابق: (376 ديدگاه)

      داداش این طوری نمیشه که میگی کدوم بهتره باید مشخص کنی مشخصات و
      من به شخصه یادمه یکی از دوستام میخواست 528 بگیره اینقدر مدل داشت از 528 1 توربو بگیر تا 528 توین توربو رینگ 19
      تو اینجا ماشین فول های مختلفی داریم تعریف فول ما با فول اون وریا فرق میکنه
      باید مشخصات ماشین نمایشگاهیرو بگی
      ببین نمیخوام بزنم تو ذوقت ولی انواع فول و داریم فول با رینگ فول بی رینگ فول صندلی دستی فول رینگ 18 فول رینگ 19 که دلیلش هم اینه که ماشینهای که شخصی وارد میشن اکثرا از خلیج فارس خریدن و اکثر نمایشگاه دارای عمان و امارات ماشین بیس میخرن بعد از سایت علی بابا و علی اکسپرس واسش آپشن میخرن نصب میکنن واسه سود بیشتر (حالا چه جنس چینی چه جنس اصل تحت لیسانس BMW)
      نمیدونم منظورم و رسوندم یا نه ولی منظورم اینه که این 528 ی که گفتی دقیقا آپشناش چیه شخصیه یا مال پرشیا خودرو اگه زیر نظر نمایندگی که خوب اگه نه
      این ماشینه بیسه یا فوله قطعاتش درجه یکه یا نه
      البته من جات بودم 428i میگرفتم هم کمیاب تره هم عالی فکر کنم مدل کروکش 370 بدن اگه بتون پول جمع کنی کوپش هم 340 اینا میشه گیر اورد
      درکل کی از ماشین فول بدش میاد ولی سر BMW اونم دسته دو باید احتیاط کرد

      موافقم 0
      مخالفم 0
    6. Parvaz

      ۱۰ فروردین ۱۳۹۵
      سوابق: (395 ديدگاه)

      من هم با اشکان موافقم، 428i به نظرم هم از نظر قیافه و به روز بودن تو ایران بهتره، هرکسی نداره، ولی سری ۵ و سری ۳ تو خیابونا فراوونه، من امروز یه 428i کروک مشکی تو ارومیه دیدم فکم افتاده بود، مشکی بود نوارهای شبکه ش قرمز رنگ بود، خدایی خیلی ناز بود

      موافقم 0
      مخالفم 0
    7. kamyar ariyanfar

      ۱۱ فروردین ۱۳۹۵
      سوابق: (1 ديدگاه)

      520 موتورش نسبت به 528 ضعیف تره اما اگر واقعا 520 2016 باشه از تکنولوژی بروز تری برخورداره پیشنهاد من به شما اینه که قبل از خرید 520 یا 528 یک نگاهی به لیست امکاناتشون بندازید چون آپشن ها هم رو بالا پایین کردن قیمت تاثیر داره .دوست عزیز خودرو موجود در نمایشگاه وارداتیه یا شرکتی ؟ خودرو شرکتی یک برتری داره نسبت به وارداتی اونم خدمات پس از فروششه.این هم مهمه. راستی خودرو صفر نخر 15 تا کارکرد بهتره چون افت قیمتش کمتره موفق باشی .

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. ارش

    ۱۰ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (14 ديدگاه)

    ممنون از رامتین و بقیه دوستان لطفا نظر بدن خیلی خوشحال میشم از. لحاظ استحلاک و. افت قیمت و اگه یه زمانی خواستم بفروشم لطفا راههنمای دیگر. دوستان عزیز این سایت که صادقانه نظر میدن ممنونمنتظرنظر.تخصصی دیگر. عزیزان هستم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Parvaz

      ۱۰ فروردین ۱۳۹۵
      سوابق: (395 ديدگاه)

      اینجور ماشینا اصولا افت زیادی میکنن و تا جایی که من میدونم نسبت به کیلومترش هرسال یه ۴۰ت میزارن زمین!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. bab

      ۱۰ فروردین ۱۳۹۵
      سوابق: (14 ديدگاه)

      با سلام
      528 که از نظر موتوری قوی تره ماشینت چالاک ترو اسپرت تره اگه بگیری از نظز اپشن هم بین 528 و 520 همه جوره هست مثلا 520 دیدم اپشنش بیشتر از 528 و برعکس اما نظر من
      لذتی که تو رانندگی توماشین صفرهست تو هیچی نیست
      اما اگه 528 تمیز گیرت بیاد که هست به نظرم بهتره بگیری چون به نظرم قدرت موتور مهمه
      اگه 528 میگیری که قیمت نمایشگاه 2014 گرون گفته 280 الی 270 قیمت اصلیشه اما یه مسئله که همیشه گفتم تو ماشین کار کرده اگه خیلی تمیز باشه پول بیشتر بدی اشکال نداره در کل انتخاب اول اگه خیلی تمیز باشه از نظر اتاق و موتور (خیلی منظورمه)
      528 بعد 520

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. نوید جهرمی

      ۱۱ فروردین ۱۳۹۵
      سوابق: (3684 ديدگاه)

      آرش جان . چم و خم ماشین نمایشگاهی رو خوب در بیار.قیمتشو ی کم بالا میگه. این روزا که مشتری نیست با خیال راحت میتونی بگردی و تخفیف هم بگیری. 528 از 520 بهتره.برای فروشش هم راحت تری.اما باز نمونه ی صفر ی چیز دیگس. اگر فقط اتاق سری 5 میخوای که بحثش جداس. استحلاک بستگی ب رسیدگیت ب ماشینت داره اما ماشین آلمانی خرجش بالاس. حتی برای ی تعویض روغن کلی پیاده میشی. اما اذیتت هم نمیکنه. افت قیمت ب ام و هم بیشتر از بنزه هم بنز راحت تر فروش میره.
      اگر برات فرقی نمیکنه ی نیم نگاهی ب اینا بنداز:328- اتاق سری 4 گمونم کوپه همین قیمتا باشه اما کابریو گرونه- آئودی A4 لاقل ماشینت تکه- لکسس ES250
      اگر سلیقه و کاربری مورد نیازت ب دوستان بگی بهتر راهنمایی میتونن بکنن.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. حسین

      ۱۱ فروردین ۱۳۹۵
      سوابق: (1364 ديدگاه)

      درود. ببخشید دوباره کامنت میذارم. آئودی هزینه نگهداری بیشتری نسبت به بنز و ب ام و داره. توی یه پست هم این موضوع بررسی شده بود (توی پدال). سری 4 هم کوپه هستش و خب فضای صندلی عقب کمی داره. تک بودن ماشین هم همچین مزیت مهمی نیست که بخواد رو تصمیم گیری تاثیر بذاره. لکسس میتونه گزینه های خوبی داشته باشه. ES یا GS. سعی کنید قبل از خرید حتما با ماشین رانندگی کنید تا تفاوتها براتون مشخص بشه. در نهایت امیدوارم از خریدتون راضی باشید و چرخش براتون بچرخه …

      موافقم 0
      مخالفم 0
    5. رامتین

      ۱۱ فروردین ۱۳۹۵
      سوابق: (3020 ديدگاه)

      والا افت قیمت بی ام و کلا زیاده. از طرفی استحلاکش هم بالاست. خاصیت کلی بی ام و اینطوره. در کل من اگه بجای شما باشم، کمی صبر میکنم تا سری جدید لکسوسis با موتور توربو بیاد که حداکثر320 قیمت میخوره. دلیلشم اینه که خودروی صفر گزینه بهتریه. اما اگه الان میبایست میخریدم، سری3 را با این پول میگرفتم. چون بهرحال با 5سال گارانتی پرشیاخودرو، در این مدت کاملا حس آرامش داشتم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. احمد باقری

    ۱۰ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    عجب چیزی شده، مرسدس و بی ام دبلیو پا به پای همدیگه دارن پیش میرن و این رقابت، باعث ایجاد تکنولوژیهای جدیدی میشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. بهنام طیبی

    ۱۰ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (4433 ديدگاه)

    این مدل دیگه خیلی غول

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. MohammadreZa

    ۱۰ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (48 ديدگاه)

    من که عاشق سری7 هستم . اگه این از سری 7 هم لوکس تر باشه دیگه عالیه. کاشکی یه عکس از پشتشم بود. ولی چه غولی بشه. X6 که خیلی غوله.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. Soroosh

    ۱۰ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (41 ديدگاه)

    سلام دوستان یه سوال؟
    این مدل الان توانایی افرود هم داره؟؟؟
    درضمن چرا کمپانی های المانی بجز مرسدس جی کلاس هیچوقت ماشین فول افرود ندادن بیرون ؟؟
    منظورم چیزی که توان افرودش مثل رنجرور یا لند کروز یا پاترول یا جیپ و…. باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. حسين

      ۱۰ فروردین ۱۳۹۵
      سوابق: (1364 ديدگاه)

      درود. بعد از دوسال و خورده ای نظر گذاشتن، الان هزار و یکمین دیدگاهم رو میذارم. بسم الله

      بله این ماشین توانایی آفرود هم خواهد داشت. البته نه به اندازه Gکلاس. در حد X5 یا شاید یه ذره بیشتر. اما اینکه چرا هیچ کدوم از آلمانی ها رقیبی برای G ندارن نشون دهنده ضعفشون نیست. در واقع ساختن یه ماشین فول آفرود کارشون نیست، ینی اصن تو DNAشون تعریف نشده. همونطور که ساختن اتوبوس و کامیون هم کارشون نیست. بنز (دایملر) دامنه فعالیت خیلی وسیعتری از ب ام و و آئودی داره و تقریبا همه نوع ماشینی تولید میکنه. از ماشینای خدماتی گرفته تا نظامی و کاری و صنعتی و مسافری و …

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا