تویوتا

خداحافظی با تویوتا اف جی با یک نسخه ویژه

برای یادگاری از جیپ همه جا روی تویوتا در آخرین سال تولید قرار است یک نسخه ویژه و نهایی با نام تیم تریل در تیراژی محدود به بازار عرضه شود.

toyota fj cruiser trail teams ultimate edition
toyota fj cruiser trail teams ultimate edition
تویوتا اف جی کروزر تریل تیم نسخه نهایی پس از هشت سال از شروع تولید این سری و فروش بیش از ۲۰۰ هزار دستگاه از آن به عنوان حسن ختام انتخاب شده است. تویوتا FJ Trail Teams Ultimate Edition با ادای احترام به لندکروز FJ40 مدل ۱۹۶۰ با رنگ آبی بدنه و سفید جلوپنجره مشبک عرضه می‌شود. این نسخه تنها در مدل ۴×۴ یا دو دیفرانسیل و مجهز به سیستم افزایش میرایی تعلیق و سیستم ضد شوک مسابقه ای Bilstein و سیستم ثبات در سرعت بالا از طریق تنظیم خودکار کمک‌های گازی به فروش می‌رسد. یک صفحه آلومینیومی در زیر موتور قرار گرفته و چرخهای ۱۶ اینچی و تایرهای BF گودریچ نیز تکمیل کننده لباس بیرونی این خودرواند.

toyota fj cruiser trail teams ultimate edition
toyota fj cruiser trail teams ultimate edition
آب بندی مناسب باعث شده که اف جی کروزر تا عمق ۷۱ سانتی متری در رودخانه و آب فرو رود؛ و با تعلیق پیشرفته خود نیز می‌تواند از هر ناهمواری عبور کند.

toyota fj cruiser trail teams ultimate edition
toyota fj cruiser trail teams ultimate edition
تغییری در قوای محرکه اف جی داده نشده و کماکان موتور ۴.۰ لیتری V6 آن در نقش قلب تپنده اعمال وظیفه می‌کند. این پیشرانه ۲۶۰ اسب بخار نیرو تولید می‌کند که می‌تواند توسط یک گیربکس شش سرعته دستی یا ۵ سرعته خودکار به هر چهار چرخ منتقل شود.

toyota fj cruiser trail teams ultimate edition
toyota fj cruiser trail teams ultimate edition
غروب اف جی کروزر با کاهش شدید فروش آن آغاز شده و می‌رود تا به تاریخ بپیوندد. قرار است تنها ۲۵۰۰ دستگاه دیگر از این خودرو تولید شود.

مطالب مشابه

‫۴۴ دیدگاه‌ها

  1. فرهاد

    ۲۵ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (378 ديدگاه)

    آخه حیف این ماشین نیست که دیگه تولید نشه!!

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. LAMBORGHINI DIAM

      ۲۵ آبان ۱۳۹۲
      سوابق: (4100 ديدگاه)

      وقتی کنارش ایستاده بودم واقعا حس کوچیک بودن به من دست داد!!!!!!

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
    2. عليرضا a

      ۲۵ آبان ۱۳۹۲
      سوابق: (74 ديدگاه)

      من دوستم این ماشینو داره، باید بکم اصلا برا رانندکی تو شهر نمی شه و باید بزنی به دل کوه،آبشناش نسبتا کمه و اصلا نمیشه رو فضای عقب حساب باز کرد!!!

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
    3. سینا

      ۲۶ آبان ۱۳۹۲
      سوابق: (217 ديدگاه)

      حالا حیف بودن به کنار، آیا جایگزینی براش هست؟

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
    4. میلاد . فقط المان . فقط بنز .

      ۲۶ آبان ۱۳۹۲
      سوابق: (6544 ديدگاه)

      درود.
      اخه واسه چی این کارو میکنند.
      این همه ماشین مذخرف.
      اون از لندروور اینم از اف جی کروزر.
      حتما فردا هم نوبت بنز جی کلاس و جیپ میشه دیگه.
      اتفاقا بیشترین تاثیرو اون طراحیه نسبتا قدیمیشون روی ادم میگذارند.

      ((( اینها هم عقل ندارند بابا )))

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  2. amir.t.

    ۲۵ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (548 ديدگاه)

    وجود من تویوتا…/خدایا یکی از اعضای وجودم کم شد.همیشه خداحافظی تلخ بوده چون از عزیزت داری جدا میشی واین خودش برا نابود کردن وجود انسان کافیه.خدا پشت پناهت.به امید روزی که دوباره تولید بشی و باز هم نشون بدی که از چه خاندانی هستی…خدا نگهدار…خدایااااااااااااااااااااااا اخه چراااااااااااااااا

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  3. امین

    ۲۵ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (435 ديدگاه)

    حیفش خیلی ماشین خفنی بود.
    بجز داشبوردش و امکانات کم دیگه چه مشکلی داره؟ که همون داشبوردش هم کاملا اصیل افرود های قدیمی هست و امکانات کم هم بخاطر اینکه این ماشین برای خیابون و شهر ساخته نشده و فقط برای افرود ساخته شده. امکانات افرودش که حرف نداره.
    .
    موتور پر قدرت که بیشتر افرود سازان جهان رو شکست داده.
    بهترین کیفیت که خیالت راحت باشه و بتونی از مسیر های صعب العبور به راحتی عبور کنی.
    .
    یک خودرو کاملا با اصالت برای افرود بازان، درست مثل پاژن 😀

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. امین

      ۲۵ آبان ۱۳۹۲
      سوابق: (435 ديدگاه)

      تویوتا باید حتما یه ماشینی توی همین سبک جایگزینش کنه. این که نمیشه….
      .
      هروقت اسم تویوتا رو میشنوم اول یاد لندکروز میوفتم دوم اف جی کروز.
      !!!!!

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. حمید

        ۲۵ آبان ۱۳۹۲
        سوابق: (648 ديدگاه)

        امین جان شک نکن که حتما بهتر از این جایگزینش میشه . همه کمپانی های مطرحه دنیا همینن ، روز به روز بهتر . این فقط ما هستیم که مثلا وقتی با دوو سیلو خدافظی میکنیم براش افسوس بخوریم و با کیفیت خدافظی کنیم.تویوتا که این طوری نیست ، روز به روز بهتر میشه ، جای نگرانی نیست .

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
  4. km

    ۲۵ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (681 ديدگاه)

    حیف شدش یکی بهترین ها برای آفرود بود آدم توش فکر می کرد تو تانک نشسته من که واقعا دوسش داشتم

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  5. رامین

    ۲۵ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (18 ديدگاه)

    سلام بدون شک تویوتااف جی کروزر یک ماشین افسانه ای بوده هست وخواهد بود

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  6. حامد MASERATI GT

    ۲۵ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (311 ديدگاه)

    غولی بود واسه خودش حیف که دیگه تولید نمیشه

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  7. masoud v12

    ۲۵ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (145 ديدگاه)

    بهترین تعریف براش اینه که بهش بگیم هامر ژاپنی! تو سایت خرید و فروش باما یک هامر با پلاک ملی رو گذاشتن برا فروش به قیمت دو میلیارد تومان! با خودم فکر میکردم اگه بخوام بجای خرید این ماشین که اگه ۵ سال بعد دلم رو زد خواستم بفروشمش باید حداقل یک میلیاردو خورده ای هم ضرر کنم یک اف جی کروز با دویست میلیون تومان میخرم با بقیه اش هم میتونم یک کواتروپورته جدید یا یک بنز اس ۵۰۰ جدید یا هرچی که دوست داشتم بخرم البته درسته که شاید قابلیت افرود و قیافه خشن و انحصاری هامر رو نداشته باشه ولی مطمئنا کیفیت ساخت و مونتاژش از هامر کمتر نیست ولی مابه التفاوت یک میلیارد و هشتصد میلیونیش باعث میشه اون کمبود تواناییهای افرودش رو نسب به هامر امریکایی فراموش کنم البته جسارت نباشه قصدم دخالت بیجا در معامله دیگران نیست خلاصه مالک هامر هم با توجه به دلایل منطقیش و بازار انحصاری همچین قیمتی برا ماشینش زده ولی در دلم به مهندسین ژاپنی افرین گفتم بخاطر اینکه با قیمت یک دهم هامر هم میشه افرود خرید و از تجربیات و لذت سواری این کلاس مخصوص هم لذت برد با تشکر.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. ,وجدان

      ۴ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (1 ديدگاه)

      عزیز هامر هم در بازار جهانی اونقدر تفاوت قیمت نداره و این اختلاف فقط در ایران هست به واسطه پلاک شدن اون هامر هست که هرکسی هم نمیتونه پلاکش کنه و این جور قیمت های احمقانه هم فقط در ایران دیده میشه متاسفانه که موجبسو استفاده عده ای خاص و معلوم الحال میشه!در ضمن هامر هم دیگه تولید نمیشه و از رده تولید خارج شده.

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
    2. احمد

      ۱۷ فروردین ۱۳۹۳
      سوابق: (36 ديدگاه)

      دوست عزیز این قیمت یک قیمت کزایی میباشد. قیمت هامر h3 در امریکا تقریبا ۵۵۰۰۰ دلار است یعنی اگر وارد ایران شود هم قیمت لند کروز۳۵۰ تا ۴۰۰ میلیون. واین هم مطمن باش که تویوتا اف جی هی چی کمتر از اون نداره .ما اینجا در اهواز ماشین امریکایی زیاد میبینیم کیفیت تویوتا بالاتر از اونهاست

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  8. Reza

    ۲۵ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (73 ديدگاه)

    My love was,is,will FJ

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  9. جلال

    ۲۵ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (587 ديدگاه)

    سلام
    ببینید تویوتا چقدر در دل مردماطمینان ایجاد کرده که حتی با این ظاهر قدیمی و سنتی باز هم این همه فروش داشته….
    وجدانا اگه کیا_هیوندای ماشینی با این شکل و شمایل میزد حتی یک نفر هم حاظر بود اون ماشین رو بخره؟؟؟؟؟؟
    خدایی ماشین خوی بود
    قیافه با نمک و دوستداشتنی داشت…………

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. رضا

      ۱۵ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (71 ديدگاه)

      بله که حاضر بودن بخره! در ضمن این ماشین تو ایران زیاد طرفدار نداره! چون قیمتس بالای ۳۰۰ میلیونه!

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان

        ۲۳ اسفند ۱۳۹۲
        سوابق: (1684 ديدگاه)

        ۲۳۰ میلیونه آمار کذب نده بیرون

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
        1. عبدالله بارونیان

          ۲ شهریور ۱۳۹۴
          سوابق: (3 ديدگاه)

          من مدل ۲۰۱۴ صفر کیلومتر. پلاک اروند خریدم ۱۱۵ میلیون واقعا عالیه . عالی .

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
  10. محسن.د

    ۲۵ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (1451 ديدگاه)

    زیاد ازش خوشم نمیومد،چون شبیه هامر بود ابهت داشت.البته مطمئنم تویوتا فکر خیلی خوبی برای جای خالیش داره!

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  11. کرمانشاه

    ۲۵ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (111 ديدگاه)

    پس کی پراید از خط تولید کنار میره؟؟؟حیف نیست تویوتا اینو از خط تولید کنار میزنه

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  12. s.h

    ۲۵ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (382 ديدگاه)

    اه برنامه ریزی کرده بودم هروخ پولدار شدم بخرمش
    یالان دونیا :((

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  13. محمد

    ۲۶ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (512 ديدگاه)

    واقعا عشق به توان ۳ بود…..تویوتا دیووونه میکنه ادمو…

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  14. محمد

    ۲۶ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (512 ديدگاه)

    تویوتا هیچ وقت بی دلیل وحساب وکتاب قدم برنمیداره…حساب همه چیزش روکرده…شاید بخواد مدل پیشرفته تر جایگزینش کنه…البته چند سال دیگه

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  15. امین

    ۲۶ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (824 ديدگاه)

    ولی مصرقش نسبت به رقباش خیلی زیاد بود.
    و همچنین خیلی میتونست بیشتر از اینا قشنگ تر باشه( مخصوصا عقبش )

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  16. Navid

    ۲۶ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (3 ديدگاه)

    یه سوال
    چرا تویوتا تو این ماشین از یه موتور با راندمان بالاتر استفاده نکرده ؟
    مثلا موتور lexus RX350 که همون موتور toyota aurion هست حجمش ۳۵۰۰ cc هست و قدرتش ۲۶۸ اسب بخار ، اما مصرفش بسیار کمتر از این موتوره
    چه دلیل خاصی داره ؟

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  17. محمد

    ۲۶ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (1684 ديدگاه)

    فک کنم دلیل حذف اف جی کروز این بود که وقتی فوررانر ۲۰۱۴ به تولید رسید فروش بیشتری کنه….به هر حال خداییش ماشین دختر کشی بود…..حالا باید منتظر فوررانر ۲۰۱۴ باشیم ته ماشینه….اتاقش فوق العاده قشنگه و دیگه داشبوردش مث قدیم زشت نیست و آپشن هاش بالا رفته….اخم و آفرودش آدم رو میکشه….کراول کنترل+قفل دیفرانسیل و کلی امکانات آفرودی روش نسب شده….خلاصه این که نگران خالی بودن جای اف جی نباشید چون فور رانر ۲۰۱۴ جای خالیشو پر میکنه

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  18. زیگما

    ۲۷ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (3084 ديدگاه)

    حال به هم زن ترین خودروی ده ی اول قرن ۲۰

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. نیما

      ۲۱ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (4 ديدگاه)

      قرن ۲۰؟

      صد سال بیا جلو

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  19. اسی 2160

    ۲۷ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (144 ديدگاه)

    لندکروز یا پرادو ۶ سیلندر از اف جی کروز بهتره باور کنید تعادل خوبی نداره پرادو آفرود یا آنرود خیلی از این بهتره

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  20. محمد

    ۶ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    گاهی خدا حافظی در اوج افتخاروووخاطره ای میسازه که یک عمر همراه آدم میمونه….
    تویوتا و نیسان و داتسون همیشه استوره طراحی بودن
    تویوتا = موتور و گیربکس
    نیسان = بدنه و موتور
    داتسون= شاسی و سیستم تعلیق

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  21. رستم

    ۷ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    حیفش ماشین بسیار زیبایی بود جدید وقدم میس شده بود

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  22. shamal

    ۲۱ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    حیف نیست خودروسازهای ایرانی این امتیاز و جذب نکن. قول میدم اگه شرکتهای ایران بودن تا سال ۱۴۵۰ ول کن ماجرا نبودن.مثل پراید ۲۰نوعشو با موتورهای مختلف سمند پژو و…تولید میکردن.شرم بر خودروسازان اشغال ایرانی چینی

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  23. علی

    ۹ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (3 ديدگاه)

    واقعا که پراید داره راس راس توخیابونا می چرخه بعد تویوتا باید توقف تولید بشه

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  24. mammad

    ۹ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (79 ديدگاه)

    حیف پول
    لااقل ادم ماشین می خره یکم قیافه داشته باشه
    این همون قیافه ام نداره
    ولی قدرت خوبی داره

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  25. وحيد

    ۱۰ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    اف جی سواری مثله هواپیما سواریه، هنوزم به قیمت نرسیدست نسبت به کیفیتش، حتماً با تولید نشدنش گرونترم میشه

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  26. اميد

    ۲۷ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (3 ديدگاه)

    اخه اینا مگه مثل این سوادا هستن که ۲۰ ساله پراید تولید می کنن و ۴۰ سال پیکان
    بالاخره باید یه فرقی بین ما و اونا باشه دیگه
    اگر این تولید نشه حتما یه مدل خیلی شاخ تر را زیر نظر سر دارن

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  27. امیر

    ۳۰ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (6 ديدگاه)

    یکی از بد ترین خبرای زندگیم بود .هر چند دو ساله میخوام بخرم ولی پولم جور نمیشه .تو ایران بعد از اجرای بخشنامه محدودیت ورود خودروهای بالای ۲۴۰۰ سی سی این اعجوبه هم با موتور وی ۶ ۴۰۰ سی سی قربانی شد از این ماشین تا مدل ۲۰۱۳ تو ایران موجوده که ۲۹۰-۳۰۰ قیمت میخوره .باید قسمتتون بشه پشت فرمونش بشینید تا معنی واقعی تویوتا را متوجه بشید .شتاب ۰-۱۰۰ رو تو ۶.۵ ثانیه میزنه.قدرتشم که تو آفرود حمتا نداره.واقعا خیلی ناراحت شدم.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  28. سپهر

    ۸ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (6 ديدگاه)

    پسر داییم داشت …ماشین خوبی بود از لحاظ قیافه و ابوهت ولی فقط و فقط برای افرود بود…هیچ سود دیگه ای نداشت…انرودش مزخرف بود و اگر عقبش میشستید چون نه پنجره ی درست و حسابی داشت نه فضا و نه در درست و حسابی حالت تهوع میگرفتید…خب ما هم فقط باهاش افرود میرفتیم ولی خرجون و خرزور بود…کات افش باحال بود :)…ماشین مجردی

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  29. اف جی سوار بودم

    ۲۸ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من کلا زنگیم با آفرود شروع شده این ماشین تو خیابون که هیچی اصن مث خر سواری بود…..برای خود آفرود هم انقدر خشک بود که کمر آدم میشکنه بخدا تمام ضربات ماشینو به کمر آدم وارد میکنه فرمونش خشکه خشکه باس دو دستی بچسبیش اصن نه شاسی نه فرمون نه سیستم تعویق و شوکرش کار نمیکنه…….

    من همین گول نظریات شمارو خوردم که این آشغال رو وارد کردم…..پایه نظرات شما کلا وب گردیه نه تجربه……..
    کلا تو ماشین بشینی تمام ضربه ها و دست اندازارو حس میکنی فرمونش قفله قفله اصن برا کنترل و هدایتش باس دو دستی بچسبی و با زور و فشار کنترل کنی…….
    کلا موتورش قوی،قدرت بالا……اما این چه کابینیه تویوتا ها…..؟؟؟؟
    توش ناراحتی اصن احساس راحتی نداری تعلیقش و هندلینگ فرمونش افتضاح پایینه…..

    دوستان آفرود سوار اینو برا شما نوشتمو گفتم چون برای خودم وقتی میخواستم اینو بخرم هیچکس تجربشو ننوشته بود که اینو داره یا نه…….حالا بگذریم اصل مطلبو بگم رفقای آفرود سوار تجربه من میگه جیپ حتی با این اسب بخار پایینش بازم هیچ ماشینی به گردش نمیرسه کلا آفرود سواری ینی جیپ و رنج آوور که هم راحت و نرم هست و هم قدرتی……نه این اف جی که اصن راحت نیستی انگار افتادی تو یه قوطی آهنی و اینو و انور پرتت میکنه…….

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  30. Ali

    ۱۲ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (34 ديدگاه)

    فقط میتونم بگم

    به امید دیدار دوباره 🙁

    موافقم ۰
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا