تویوتا

تویوتا با لندکروزر جدید و C-HR مفهومی به فرانکفورت می‌آید!

تویوتا برای نمایشگاه فرانکفورت امسال دو محصول جدید در نظر گرفته که پیش از هر چیز، از نظر ابعاد بدنه کاملاً با یکدیگر متفاوت‌اند: نسل تازه لندکروزر و نسخه مفهومی نوآورانه‌ای از C-HR!


اطلاعات موجود پیرامون لندکروزر جدید تقریباً صفر بوده و تنها این مورد دارای اعتبار است که شاکله‌اش به‌صورت بدنه روی شاسی باقی مانده و همچنان آن را از سیل خروشان قدبلندهای موجود در بازار متمایز خواهد ساخت. این خودروساز همچنین در کنفراس خبری خود اضافه کرد: با لندکروزر جوان می‌توانید هر کجا که خواستید بروید و برگردید!
نسل کنونی این ژاپنی تنومند با مدل ۲۰۰۸ وارد بازار شد و هم‌اکنون بیش از ۷ سال از حضورش در کارزار جهانی می‌گذرد، اما با وجود سن زیاد هنوز هم با قوای محرکه فوق‌العاده، سواری تحت کنترل و توانایی‌های خارج جاده مثال‌زدنی‌اش هر راننده و سرنشینی را به وجد می‌آورد و به هیچ وجه کهنه و قدمی به نظر نمی‌رسد. به‌عنوان مثال بد نیست اشاره کنم که طبق داده‌های نشریه موتور ترند، تریم VXR لندکروزر با قلب ۵.۷ لیتری هشت سیلندر V شکل ۳۸۱ اسب بخاری، شتاب اولیه را طی ۶.۸ ثانیه به ثبت می‌رساند؛ عددی که بیشتر به سدان‌های اسپرت شهری می‌ماند تا یک قدبلند ۲ تنی ۷ نفره!


در جانب دیگرِ غرفه تویوتا همچنین نسخه خاصی از کراس‌اوور ساب‌کامپکت C-HR نیز به نمایش درمی‌آید. از تیزر مربوطه این‌طور برداشت می‌شود که مدل‌های آینده C-HR طرحی گیراتر و احتمالاً قلبی قدرتمندتر خواهند داشت. همچنان که از گفته‌های خودِ کمپانی هم این چنین برمی‌آید: هدف (از ارائه این مدل مفهومی) تأکید بر چهره مهیج و قدرتمند C-HR و درعین‌حال اشاره‌ای به توسعه قوای فنی هایبرید تویوتا در کالبد مدل‌های اصلی این خودروساز در آینده نه چندان دور می‌باشد. باید منتظر بود و دید این جملات بعدها دقیقاً چطور تعبیر می‌شوند و این سامورایی کوچک در آن آینده نه چندان دور چه تفاوتی با نمونه هایبرید امروزی پیدا می‌کند!
گفتنی است رونمایی نسل جدید لندکروزر و مدل مفهومی C-HR روز ۱۲ سپتامبر (سیزدهم شهریورماه جاری) و پیش از آغاز آوردگاه فرانکفورت انجام خواهد شد.

منبع: motortrend

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امین قوام‌

گزارشگر و راننده آزمایش وبسایت پدال

مطالب مشابه

‫۱۴ دیدگاه‌ها

  1. datsun

    ۱۱ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (3431 ديدگاه)

    منتظر شاهکار جدید آفرود تویوتا هستم
    خیلی خوب شد که تویوتا نسل جدید لندکروز رو معرفی میکنه این باعث میشه همتای ژاپنیش هم یه تکون به خودش بده ،

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌ف‌‌‌رش‌اد

    ۱۱ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    چند روز پیش از نزدیک C-HR دیدم، به هیچ وجه به زیبایی و جذابیت عکساش نبود، هر چقدر هم روش زوم کردم، توجیهی برای قیمتش تو بازار ایران پیدا نکردم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Amin

      ۱۱ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (91 ديدگاه)

      از لحاظ قیمتی منطقیه اتفاقا،وقتی امثال النترا و اپتیما ١۵٠ و ٢٠٠ میلیون قیمت گذاری میشن برا chr ١٨٠ میلیون خیلی زیاد نیست

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Amin

        ۱۱ شهریور ۱۳۹۶
        سوابق: (91 ديدگاه)

        دوستان چرا دیس میدین؟chr قیمتش حدود ٣٠٠٠٠ دلاره،اپتیما تقریبا همینقدره(یکم کمتر) و النترا ٢۴٠٠٠ دلار،فقط chr مشکل داره؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. هادی

      ۱۱ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (3 ديدگاه)

      دوست عزیز احتمالا از نمای جلو دیدی…
      باید از بغل و پشت ببینی…ضمنا قیمتش بالا نیست… دارن بالا میفروشن..خود تویوتا اینقدر گرون نمیده . و اینکه تو ایران به تازگی عرضه شده و خیلی جاها دنیا هنوز عرضه نشده واسه همین گرونه. ماشین های تویوتا جوری طراحی میشن که گذر زمان از جذابیتتوش کم نمیکنه.
      الان توسان خیلی جذابه منتهی همیشه وقتی نسل جدیدش میاد دیگه نسل قبلیش زشت دیده میشه. ولی شما هنوز هم با دیدن کمری 2007 حس خوبی پیدا میکنی

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌ف‌‌‌رش‌اد

        ۱۱ شهریور ۱۳۹۶
        سوابق: (3019 ديدگاه)

        عزیز کامل از همه زاویه‌ها، بیرون و داخلش رو دیدم، اصلا اون چیزی که فکرشو میکنین نیست، تو بحث قیمتم اگر دقت بفرمایید گفتم تو ایران

        موافقم 0
        مخالفم 0
  3. mohammad_FM 480

    ۱۱ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (1894 ديدگاه)

    همیشه یه حس خاصی به لندکروز داشتم…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. رامتین

    ۱۱ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (3020 ديدگاه)

    تویوتا chr اگه به موتور مثلا 1800 توربو مجهز بشه که در جهان امروز، توانی حدود 200 اسب بدست میاره با قیمت 200 تومن کاملا بی رقیب خواهد بود. الان تنها عیبش توان ضعیفشه. نیسان جوک هم موتور 130 اسبی داره اما نسخه اسپورت 190 اسبی هم داره. chr هم باید همین رویه را ادامه بده.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. sina

      ۱۱ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (2635 ديدگاه)

      CHR امریکا موتور 143 اسبی کرولا روشه البت
      ولی درست میگی

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. اعتمادیان

    ۱۱ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (257 ديدگاه)

    ای جان لندکروز
    وقتی میاد صدای پاش از همه جاده ها میاد
    انگار نه از یه شهر دور که از همه دنیا میاد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. Omid622

    ۱۱ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (744 ديدگاه)

    باید رو مدل جدید لندکروزر موتورش رو تقویت کنه ۳۸۱ اونم برای سال ۲۰۱۷ کمه وقتی تویوتا میتونه از موتور ۸ سیلندر Lc f لکسوس ۴۷۱ اسب بخار تولید کنه پس میتونه همون موتور رو برای نسل جدید لندکروزر قرار بده که دیگه عالیه میشه و با وزن کمتر میتونه شتاب ۵ ثانیه رو بزنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. سرعت صفر

    ۱۱ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (2 ديدگاه)

    تویوتا پرادو رونمایی میشه نه لند کروز

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. حامد

    ۱۱ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    موتوری که تو امریکا هست فقط ۵٧٠٠هست و برلی خیلی وقت پیشه قدیمی شده قدرتش که عالیه ولی مهم مصرف سوختم هست یک مشکلی که باعث میشه لندکروز تو امریکا فروش نکنه قیمتشه چون با ١٠ هزاردلار بیشتر lx میشه خرید نباید اینقد نزدیک باشن خب کسی که بخواهد ٨۴ تا پول بده میگه چند تا دیگه روش میزارم البته کلی میگم کسی که به شخصه میخواهد اینو برای افرود بخرن خب قطعه هاش ارزون تره و ماله افرود رقیت اصلیش ارمادا یا همون پترول توبازه ۴۶ تا ایناس شروعش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. محمد

    ۲۸ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    قیمتی بین ۸۰تا ۱۰۰ میلیون عرضه میشد خودرو های چینی باید جمع میکردن

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا