تویوتا

معرفی تویوتا لندکروزر هورایزن سفارشی با نیروگاه ۸ سیلندر دیزلی

تویوتا لندکروزر هم‌اکنون با نسخه سفارشی هورایزن معرفی شده است. این شاسی‌بلند سفارشی دارای برخی ویژگی‌های متمایز در بدنه و کابین بوده و تنها به تعداد ۴۰۰ دستگاه تولید خواهد شد.

لندکروزر هورایزن که قرار است در مارس ۲۰۲۱ عرضه شود قیمت ۱۳۱۸۹۶ دلار استرالیا (۹۹۵۲۸ دلار آمریکا) خواهد داشت و بر پایه مدل LC200 صحرا تولید می‌شود. از جمله ویژگی‌های این خودرو می‌توان به جلوپنجره مشکی، چراغ‌هایی با تریم تیره و بخش تیره‌رنگ اطراف مه شکن‌ها اشاره کرد. نشان هورایزن در عقب نیز تکمیل کننده ظاهر این خودرو هستند.

در داخل کابین شاهد چرم مشکی به همراه تریم تیره و عناصر کروم و دوخت سطح بالا در درب‌ها خواهید بود. شاسی‌بلند پرچم‌دار و سفارشی تویوتا همچنین به صندلی‌های جلوی گرم و سرد شونده و برقی، صفحه‌نمایش ۹ اینچی، ناوبری ماهواره‌ای، سیستم اطلاعات سرگرمی صندلی عقب با دی‌وی‌دی پلیر، سیستم صوتی مرغوب و ورود و استارت بدون کلید مجهز است. بسته ایمنی تویوتا نیز به‌صورت استاندارد وجود داشته و شامل مواردی همچون کروز کنترل تطبیقی، نوربالای خودکار، سیستم ایمنی پیش از برخورد با تشخیص عابران پیاده، پایش نقاط کور، هشدار ترافیک پشتی و… می‌باشد.

نیروبخش لندکروزر هورایزن پیشرانه ۸ سیلندر ۴.۵ لیتری بای توربودیزل است که قدرت ۲۷۲ اسب بخاری و گشتاور ۶۵۰ نیوتون متری تولید کرده و با یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک مجهز به دنده‌سنگین همکاری می‌کند. سیستم انتخاب چند سطحی نیز وجود دارد که توانایی‌های آفرود لندکروزر را افزایش می‌دهد. وجود سیستم تعلیق کاملاً مستقل نیز بر راحتی سواری این خودرو در مسیرهای جاده‌ای می‌افزاید.

معاون بخش فروش و بازاریابی تویوتا در استرالیا می‌گوید:

به عنوان پرفروش‌ترین شاسی‌بلند بزرگ استرالیا، هیچ کمبودی از نظر مدل‌های گوناگون لندکروزر وجود نداشته و مدل سفارشی هورایزن جذابیت بصری بیشتری را به مصرف‌کنندگان ارائه می‌کند. با استایلی سفارشی و تجهیزاتی لوکس، هورایزن سفارشی کاملاً مناسب استفاده‌های روزمره و آفرود است.

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۳۵ دیدگاه

  1. مهدی

    ۴ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (510 ديدگاه)

    یه غول آفرود لوکس وقتی ارتقا پیدا کنه و خیلی سطحش بره بالاتر چی میشه بنظرتون ؟

    موافقم ۴۲
    مخالفم ۲۷
    1. S

      ۴ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (322 ديدگاه)

      شاید ده سال پیش تو هر زمینه ای غول بود
      ولی الان تنها آپشنش دوامشه
      کاش نسل جدیدش سریع تر بیاد

      موافقم ۶۴
      مخالفم ۲۱
      1. کیان

        ۴ دی ۱۳۹۹
        سوابق: (567 ديدگاه)

        یه افرودر اینقدر توانمند و خراب نشو لطفا بفرمایید
        یه افرودر ک هرچی بارش کردی، هرجا رفتی و … زمین نذارتت و هزینه های نگهداریش هم کم باشه

        موافقم ۳۹
        مخالفم ۲۶
        1. Reza.M

          ۴ دی ۱۳۹۹
          سوابق: (254 ديدگاه)

          ۴۵۰۰ سی سی موتور با دوتا توربو بعد ۲۷۰ تا اسب:/
          یا تویوتا نمیدونه توربو چیه یا اون که گذاشتع تو موتور توربو نبوده

          موافقم ۲۰
          مخالفم ۲۲
        2. سامورایی از قله فوجی

          ۴ دی ۱۳۹۹
          سوابق: (988 ديدگاه)

          Reza.m
          این موتور دیزله
          قدرتش کمه گشتاورش زیاده

          موافقم ۱۷
          مخالفم ۱۱
      2. Hadi

        ۴ دی ۱۳۹۹
        سوابق: (2081 ديدگاه)

        هنوزم غوله و از خیلی از رقیب هاش بهتره…
        اسم لندکروز اصن به ادم حس قدرت میده 👌👌
        نسل جدیدش هم تو ماه آوریل یا همون فروردین خودمون معرفی میشه…

        موافقم ۱۱
        مخالفم ۱۶
    2. Audi s8

      ۴ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (142 ديدگاه)

      ببخشید ولی چرا کمتر مطالب میزارید

      موافقم ۱۲
      مخالفم ۲
  2. سامورایی از قله فوجی

    ۴ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (988 ديدگاه)

    امیدوارم تویوتا دیگه سر عقل بیاد اینقدر دیر به دیر تعویض نسل نکنه

    موافقم ۲۰
    مخالفم ۳
  3. کافر مقدس

    ۴ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (719 ديدگاه)

    اون تعلیق و سیستم هایی آفرودیی که آدم از جیپ گلادیاتور میبینه دیگه با منطق ش جور در نمیاد پول به یک اس یو وی بزرگ چثه و با هزینه های بیشتر بده و آفرودی که اون خصوصیات گلادیاتور رو نداره

    همچین ماشین هایی برای آفرود چیزی جز هزینه و هزینه نیست مگر تویوتا هم راهکاری مثل جیپ ارائه بده که صرفا آفرود باشه

    به نظر من و کلی سایت و مجله معتبر واژه غول آفرود شایسته جیپ هست که تخصصی در آفرود سیر میکنه

    موافقم ۳۳
    مخالفم ۲۸
    1. سامورایی از قله فوجی

      ۴ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (988 ديدگاه)

      جیپ نرمی و راحتی اینو نداره
      تو گرند تور هم که رفته بودن کلمبیا جرمی کلارکسون درباره تعلیق خیلی خشک جیپ حرف زد
      البته از حق نگذریم جیپ پدر همه ی آفرودر هاست و واقعا عالیه

      موافقم ۲۱
      مخالفم ۱۶
      1. Malt hill

        ۵ دی ۱۳۹۹
        سوابق: (511 ديدگاه)

        استاد اون جیپ داغون و قدیمی رو با گلادیاتور مقایسه می کنی؟!

        موافقم ۱۴
        مخالفم ۶
    2. رضایی

      ۵ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (5 ديدگاه)

      مردم چرا رولز رویس کولینان میخرن؟
      شما به سلیقه مردم چیکار داری؟
      دقت کردین ۹۹ درصد کامنتای تلگرام شده توهین به سلیقه های مردم؟ طرف دلش میخواد لندکروزر بخره. به تو چه ؟ به من چه؟
      من دوس دارم یه بنز جی کلاس بخرم. به بقیه چه؟

      موافقم ۱۲
      مخالفم ۳
  4. datsun

    ۴ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (1810 ديدگاه)

    ۶۵۰ نیوتن متر گشتاور در دور ۱.۵ تا ۲.۵ تمام توقعات یک آفرودر رو برآورده میکنه این حضرت.

    موافقم ۳۷
    مخالفم ۲۰
  5. زیزیگولو

    ۴ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (1567 ديدگاه)

    لندکروز تقریباً ظاهر سی ‌ساله ی خودشو حفظ کرده و از همون طراحی قدیمی جعبه‌ ای شکل قدیمیو سنتی استفاده میکنه ولی چیزای جدیدی که تو این ماشین ارزش بیان کردنو دارن عمدتاً زیر پوست این ماشین قرار دارن چون کمپانی تویوتا تو این ۳۰ سال سعی کرده بجای بازنشسته کردن لندکروز با انجام یه سری بروز رسونیا اونو مدرن کنه

    موافقم ۲۶
    مخالفم ۴
    1. [AMIN_TROFEO]

      ۴ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (2048 ديدگاه)

      تویوتا هم کار بنز رو کرده ظاهر ماشین رو حفظ کرده ولی لندکروز کجا جی کلاس کجا که اپشن ریخته توش

      موافقم ۱۷
      مخالفم ۸
      1. زیزیگولو

        ۴ دی ۱۳۹۹
        سوابق: (1567 ديدگاه)

        هر کدوم جایگاه خودشونو دارن

        موافقم ۱۸
        مخالفم ۲
  6. مسعود

    ۴ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (47 ديدگاه)

    قیمتو ببینید. علت فروش نرفتن در آمریکا همین قیمتشه.

    موافقم ۲۵
    مخالفم ۴
    1. امیر

      ۴ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (2620 ديدگاه)

      مهمترین دلیلشه و البته هزاران دلیل دیگه!!
      کمبود اپشن
      قدرت کم
      مصرف بالا و…

      موافقم ۲۲
      مخالفم ۸
  7. Malt hill

    ۴ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (511 ديدگاه)

    ماشاالله قیمت!!!!
    چ آپشن های سنگینی هم بهش اضافه شده :)))))

    موافقم ۲۲
    مخالفم ۷
  8. Ãbţìň

    ۴ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (119 ديدگاه)

    پدال جان چرا سایت شما کمتر از سایتهای دیگه مطلب منتشر میکنه؟در طول یه روز تعداد مطالب به ۱۰عدد هم نمی‌رسه که خیلی کمه،واقعا کمه…
    یه سوال دیگه،پدال فقط سایته یا اپلیکیشنی هم داره؟
    و درمورد دوئل ها هم یکم من گیج شدم،این دوئل ها که برگزار میشن قهرمان ها بصورت پله ای بالا رفته و با برنده ها رقابت میکنن یا فقط توی رقابت با رقیب خود برنده میشن؟
    مثلا فرض بگیریم که:
    برنده دوئل:ماستنگ

    ← ماستنگ/چلنجر →
    ↑ ↑

    ماستنگ ، چلنجر

    ↑ ↑

    چارجر/ماستنگ ، چلنجر/وایپر
    اینطوری دوئل برگزار میشه یا یه جور دیگه ست؟

    موافقم ۳
    مخالفم ۱
  9. RAMIN. Plaid cs 95 TCEHSALNAGAN

    ۴ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (1110 ديدگاه)

    همه میگن عالی ، عالی
    بزرگه ، قوی هست

    فلان است. بهمان است.

    ولی نیمگن قیمت پایه از ۶۸ هزار دلار شروع میشه و تا ۹۰ هزار دلار هم میره.

    هر چقدر هم خوب باشه خیلی گرونه و ارزش نداره این همه پولشو داد.

    موافقم ۱۷
    مخالفم ۹
    1. آریا منش

      ۵ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (81 ديدگاه)

      دیگه ارزششو استرالیایی ها می‌دونن که میخرن ، اونجا به دلیل اینکه اکثر به کار های دامداری مشغول هستند ماشین های آف رود قدرتمند نیاز دارند ، دستشون رو که نبستند که فقط تویوتا بخرن

      موافقم ۲
      مخالفم ۲
      1. RAMIN. Plaid cs 95 TCEHSALNAGAN

        ۵ دی ۱۳۹۹
        سوابق: (1110 ديدگاه)

        بعله اقای آریا یادم نبود

        استرالیایی ها کشاورز و دامدارن.
        نیاز دارن به ماشین های بزرگ برای جابجایی و…
        اکثرا ۲ الی ۳ تا پیکاب دارن

        یادم نبود ثروت دارن 😅

        موافقم ۲
        مخالفم ۰
  10. حسین دهمرد

    ۴ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (1448 ديدگاه)

    چرا تو استرالیا انقدر گرونه؟ استرالیا هم تعرفه داره؟

    موافقم ۱۲
    مخالفم ۲
    1. Ali_x76

      ۴ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (936 ديدگاه)

      چیزی که قبلا خوندم، نوشته بود تو استرالیا خودرو های ارزون مالیات و گمرک بهشون تعلق نمی‌گیره، ولی بجاش خودروهای گرون و لوکس، تعرفه‌ی بالایی بهشون می‌خوره.

      موافقم ۶
      مخالفم ۱
    2. رضایی

      ۵ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (5 ديدگاه)

      دلار استرالیا هست.
      دلار استرالیا حدود ۳۵ درصد ارزونتر از دلار امریکا هست.
      یعنی صد هزار دلار امریکا میشه حدود ۱۳۵ هزار دلار استرالیا. قیمتو تبدیل نکردن احتمالا.
      دلار امریکا usd هست. یعنی united states of america dollar
      دلار استرالیا aud هست. یعنی australian dollar
      دلار کانادا هم cad هست. یعنی canadaian dollar

      دلار کانادا هم حدود ۳۰ درصد ارزونتر از دلار امریکاست. یعنی صد هزار دلار امریکا میشه ۱۳۰ هزار دلار کانادا.

      موافقم ۵
      مخالفم ۰
  11. Omid622

    ۴ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (719 ديدگاه)

    در خوب بودن لندکروز حتی ب این سن سالخورده شکی نیست اما واقعا ۹۹ هزار دلار براش زیاده شاید تنها توجیه که داشته باشه برای این قیمت کم استهلاک بودنش به نسبت تمام رقبا
    واقعا ۷۰ هزاربار حقشه

    موافقم ۱۴
    مخالفم ۳
  12. STAN

    ۵ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (30 ديدگاه)

    با مبلغ مشخص شده شما میتونید یه شورولت سوبران ۲۰۲۱ فول(با قیمت ۸۲ هزار دلار) که هم ظاهر جدید تری داره،هم تکنولوژی های پیشرفته تری داره،هم کلی آپشن های مفید داره،هم آمریکاییه بخرید و با اون ۱۸ هزار دلار باقی مونده میتونید کلی چیزای دیگه مثل گوشی،کنسول بازی و …بخرید.
    دادن ۱۰۰ هزار دلار واسه ماشینی که ۱۰ سال یه قیافه داره و نسبت به رقیباش اصلا پیشرفتی نداشته واقعا حماقته.

    موافقم ۱۳
    مخالفم ۵
    1. آریا منش

      ۵ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (81 ديدگاه)

      بله اما همون خودروها که مثال زدید استهلاک و هزینه نگهداری و تعمیرات بالایی در طی چندین سال خواهند داشت و بازار دست دوم افتضاحی دارند و مالیات چند برابر بهشون میخوره ، آنقدر سطحی فکر نکنید وگرنه اینا رو که خود خریداران هم از منو و شما بهتر میدونن

      موافقم ۲
      مخالفم ۴
  13. AMG///

    ۵ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (1201 ديدگاه)

    قیمتش و کمبود آپشن و قدرت کم لندکروز باعث فروش کم این ماشین میشه

    موافقم ۷
    مخالفم ۲
    1. Sina🇬🇧

      ۵ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (2 ديدگاه)

      قدرت کم؟؟!!
      مهندس میدونی موتور دیزل چیه و چجوریه کلا؟؟
      نه نمیدونی دیگه

      موافقم ۳
      مخالفم ۲
  14. آریا منش

    ۵ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (81 ديدگاه)

    تویوتا باید نسل های سبد محصولاتش رو یه نوسازی اساسی بکند ، مخصوصا لندکروز که سالیان سال است که نسل جدید به روی خود ندیده .

    موافقم ۳
    مخالفم ۱
  15. جناب ایکس

    ۵ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (631 ديدگاه)

    احیاناً هوایزِن نیست؟ فکر کنم هورایزن هستا!

    موافقم ۴
    مخالفم ۰
  16. Mazda3

    ۵ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (185 ديدگاه)

    از زمانی که هامر اچ تو رو دیدم میگم کاشکی مثل لندکروز تولیدشو ادامه میدادن و فقط رو بهبود های جزئی و استهلاک کمتر مثل لندکروز تمرکز میکردن اینجوری عالی می شد.
    تو امریکا کسی به لندکروز نگاهم نمیکنه چون غولی مثل هامر از همه نظر بهتر از این لندکروزه ( در کل پتانیسل توانایی ها ) هرچند الانشم تو امریکا همینطور شده واسه همین فروشش اونجا متوقف می شه.
    اگه مقایسه یک به یک شه هامر از همه نظر بهتره
    طوری که لندکروز تا دندان تیون شده واسه آفرود هنوز به پای هامر استوک نمیرسه بماند دیگه اگه هامر واسه آفرود تیون شه که دیگه چیزی از لندکروز باقی نمیمونه.

    موافقم ۴
    مخالفم ۳
  17. حسین

    ۵ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (1 ديدگاه)

    خدا رو شاهد میگیرم اگه پول داشتم همینو میگرفتم.
    اگه شورلت فورد داج ازاد بود بازم همین سلطان رو میگرفتم.
    به هر حال قدر در داند گوهری

    موافقم ۱
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا