تویوتا

دگرگونی تویوتا هایلوکس توسط کارلکس دیزاین

کارلکس دیزاین با ارائه برخی از زیباترین و لوکس‌ترین طراحی‌های داخلی برای گران‌ترین سوپرکارها و اشرافی‌ترین سدان ها شهرتی به هم زده است. هم‌اکنون این تیونر معروف برند جدیدی با نام پیکاپ دیزاین را معرفی کرده و اولین محصول را نیز ارائه نموده است.


این پروژه که بر پایه تویوتا هایلوکس بنا شده کابین پیکاپ جان‌سخت شرکت ژاپنی را به سطح جدیدی از خلاقیت و اشرافیت رسانده و در عین حال زمان زیادی نیز روی طراحی ظاهری صرف شده و خشونت و گیرایی هایلوکس بهبود یافته است.

اصلاحات ظاهری این خودرو گسترده بوده و از آن جمله می‌توان به نمای جلوی کاملاً جدید با جلوپنجره سفارشی و ورودی‌های هوا، میله چراغ LED، مه شکن‌های جدید و سپرهای بسیار گیرایی اشاره کرد که استفاده از آن‌ها را تنها می‌توان در محصولات TRD دید.

این اصلاحات به پروفایل جانبی نیز کشیده شده و رینگ‌های سفارشی با قوس چرخ‌های مشکی تکمیل کننده کار هستند. نهایتاً به بخش عقب می‌رسیم که در آن متخصصان کارلکس دیزاین از تریم جدیدی بهره گرفته و میله LED بزرگی روی سقف قرار گرفته است.


کابین نیز خاص محصولات این تیونر بوده و شامل چرم مشکی در صندلی‌ها با جزئیات قرمز است. عناصر مشکی و قرمز در روی غربیلک فرمان و پانل درب‌ها نیز قابل مشاهده‌اند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. CNA

    ۱۸ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (2 ديدگاه)

    عجب غولی شده
    من فکر نمی کردم کارلکس از این کارا هم بکنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

    ۱۸ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    یه خودروی عالی داشته باشی، بدی برابوس مجموعه فنیش رو تقویت کنه، کارلکس دیزاین کابینش رو لوکس‌تر کنه، لیبرتی والک هم بدنش رو عریض کنه. . . چه شود.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

    ۱۸ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    این نسل هایلوکس اونجور که باید و شاید نسبت به نسل قبل فوق‌العاده نیست؛ تویوتا وانت‌های بسیاری بهتری هم داره که هایلوکس نمیتونه جلوشون عرض اندام کنه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Pooriya_German_BMW

    ۱۸ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (584 ديدگاه)

    عالی شده در کل هایلوکس ماشین جون سخت و با دوام و آفرودر خوبی هست
    احتمال داره که ب ام و در دور بعدی همکاری با تویوتا یه پیکاب آفرودر بر اساس تویوتا هایلوکس ارایه بده و رقیبی جدی در این کلاس باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. یاس ی

    ۱۹ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (1019 ديدگاه)

    طراحی بیرونی این نسل هایلوکس جوری هستش که دیرتر به دل میشینه، مدلهای 2015 گیرایی خاصی دارن. البته الان که این طراحی جدید زیاد دیده میشه ظاهرش قابل قبول تر از روزهای اول ورودش شده. در کل توی کلاس خودش جزء بهترینهاست.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا