تویوتا

تویوتا پریوس فیس‌لیفت با پیرایش TRD

پیرو معرفی در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس، تویوتا از قطعات سفارشی TRD برای پریوس فیس لیفت پرده‌برداری کرده است.


این قطعات و وسایل جانبی که هم‌اکنون در ژاپن عرضه می‌شوند اکثراً روی تغییر ظاهر پریوس فیس لیفت تمرکز داشته‌اند. به همین خاطر مشتریان می‌توانند اسپویلر جلوی گیرا، رکاب‌های جانبی متفاوت و سپر عقب اصلاح شده یا دیفیوزری مرکزی را سفارش دهند. تویوتا همچنین آینه‌های جانبی آئرودینامیک، ورودی‌های هوا و عناصر مشکی برای سپر جلو را عرضه می‌کند.


از دیگر قطعات و وسایل جانبی می‌توان به دیفیوزر نصب شده در سقف، سیستم اگزوز دوبل و محافظ سپر عقب با برند TRD اشاره کرد. مالکان همچنین می‌توانند عناصر متمایز روی دستگیره‌های درب و رینگ‌های آلومینیومی با ابعاد ۱۵ تا ۱۸ را خریداری نمایند.


قطعات آئرودینامیکی یاد شده به‌صورت جداگانه و همچنین به عنوان جزوی از پکیج هم عرضه می‌شوند و خریداران قادرند این قطعات را با پرداخت هزینه‌ی اضافی به‌صورت رنگ شده از تویوتا دریافت کنند.


تغییرات رخ داده در کابین ملایم‌تر هستند و تنها سه آپشن در دسترس می‌باشند. این موارد شامل کلید استارت TRD، آفتاب‌گیر و جعبه وسایل با هزینه‌ی ۸۱ دلار می‌باشند.


بهبودهای صورت گرفته در پرفورمنس پریوس نیز ناچیز هستند و شامل کنترل نوربالا و… می‌باشند. اگرچه این قطعات را هم‌اکنون می‌توان خرید اما تویوتا در نمایشگاه توکیو و با نمایش برخی از آن‌ها سعی خواهد کرد توجهات مشتریان را به خود جلب کند.

خب حالا که صحبت از پریوس است باید گفت مدل ۲۰۱۹ این خودرو برای اولین بار با سیستم چهار چرخ محرک هم در آمریکا عرضه می‌شود. این خودرو که پریوس AWD-e نام دارد از پیشرانه‌ی الکتریکی اضافه‌ای برخوردار است که تا سرعت ۶۹ کیلومتر در ساعت نیرو را به چرخ‌های عقب منتقل می‌کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. Reza.M

    ۸ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (309 ديدگاه)

    چرا یه ادم در وهله اول باید اینو بخرهه که بعدش بخواد کیت بزنه روش؟؟؟؟؟
    نگاش کنین خداییییی….باورم نمیشه این هم قیمت GT86ه
    TRD هم به جای این کارا بهتره روی عملکردی تر کردن سوپرا و GT86 کار کنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مزدا

      ۸ دی ۱۳۹۷
      سوابق: (2033 ديدگاه)

      اصلا باهاش حال نمیکنم

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. - A M I R -

    ۸ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (728 ديدگاه)

    چراغای جلوی پریوس جدید به شدت منو یاد Ferrari GTC4 Lusoo میندازه .

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا