تویوتا

آشنایی با خطرناک‌ترین تویوتا پریوس جهان!

حقیقت این است که وقتی صحبت از نصب یک مسلسل گردشی با نام M61 ولکان روی خودروها می‌شود اولین خودرویی که احتمالاً به ذهن می‌رسد پیکاپ ها به ویژه فورد F-150 رپتور قدرتمند است؛ اما کمپانی BRCC که به کار تولید قهوه مشغول است این سلاح را روی تویوتا پریوس نصب کرده است! چرا؟ چون رپتورها گران‌قیمت هستند!


پروژه‌ی عجیب‌وغریب BRCC برای تبدیل شدن به واقعیت بیش از ۱۶۰ نفر ساعت زمان برده و پروژه شامل حذف سقف داخلی برای ایجاد فضای نصب رول کیج می‌باشد.


M61 ولکان که معمولاً روی جنگنده‌های F16، F18 و F22 نصب می‌شود یک مسلسل شش لول گردشی است که می‌تواند در هر دقیقه ۱۸۰ هزار دلار را دود کند! چگونه؟ هر دور از گلوله‌های ۲۰ میلی‌متری این سلاح ۲۷ دلار قیمت داشته بنابراین شلیک مداوم در هر ثانیه می‌تواند ۲۹۷۰ دلار هزینه در بر داشته باشد!


جدای از اصلاحات واضح صورت گرفته روی این پریوس که باعث شده‌اند هویت دوستدار محیط‌زیست آن تحت تأثیر تغییرات اعمال شده قرار بگیرد، BRCC همچنین نحوه‌ی کارکرد M61 ولکان را نیز تغییر داده است. از آنجایی که پریوس خودرویی الکتریکی است بنابراین این شرکت مطمئن شده که M61 ولکان برگرفته از جنگنده‌ی F16 می‌تواند با چاشنی الکتریکی هم کار کند. این شرکت همچنین از سیستم شلیک بدون ارتباطی استفاده کرده که طی آن سیستم هیدرولیک به الکتریکی تبدیل شده است.


دیدن چالش‌هایی که BRCC با آن مواجه بوده جالب خواهد بود. تبدیل پریوس بی‌آزار به ماشین جنگی به حد کافی سخت بوده است.

در ویدئوی زیر می‌توانید خطرناک‌ترین تویوتا پریوس را بهتر مشاهده کنید!

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. حسن

    ۲۹ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (26 ديدگاه)

    تبلیغ باحالی بود.

    موافقم 1
    مخالفم 0
  2. me84

    ۲۹ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (1772 ديدگاه)

    .
    عجب کشوریه این آمریکا. هر کاری بخوایی بکنی آزادی.
    اگه یه عده مخالف استکبار جهانی الان نیان با نظرات گوهربارشون آبکشمون نکنن، به نظر من آمریکا بهترین کشور جهان برای کار و زندگی و لذت و پیشرفت همه جانبه است. شاید تو بعضی زمینه ها بهترین نباشه یا حتی بد باشه، ولی در مجموع پکیج خوب و کاملی رو برای زندگی ارائه میده.

    موافقم 1
    مخالفم 0
  3. mahdy

    ۲۹ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (2371 ديدگاه)

    آثار بچه پولداری و بی دردی زیادیه
    رودل کردن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. مهدی

    ۲۹ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    مسلسل گاتلینگ روی پرییوس!!!!

    موافقم 1
    مخالفم 0
  5. مهدی

    ۲۹ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (1326 ديدگاه)

    نکته جالب توجه اینه که ژاپن یه ماشین میزنه با کلی درد سر و فروش و تبلیغ و هزار مشکل دیگه ده هزار یا بیست هزار تا کاسب بشه اون وقت امریکا برای دو دقه شکلیک ۱۸۰ هزار تا هزینه داره میگره تازه کلی منت و نوبت و تحریم هم در میاره به این میگن استراتژی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. Mopar or No Car

    ۳۰ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (1198 ديدگاه)

    ترکیب مسلسل و تویوتا = داعش
    البته معمولا هایلوکس استفاده میشه

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا