تویوتا

نیمه تاریک تویوتا کرولا، نسخه نایت شید!

پکیج‌های مشکی طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند و تویوتا هم با معرفی کرولا نایت شید ادیشن ۲۰۲۰ از این قافله عقب نمانده است.


نسخه‌ی سدان این خودروی سفارشی بر پایه‌ی کرولا SE CVT بنا شده و قیمت پایه‌ی ۲۲۷۵۰ دلاری دارد که ۷۰۰ دلار بیشتر از قیمت نسخه‌ی استاندارد می‌باشد.


این پکیج شامل نشان‌های مشکی، محیط اطراف تیره برای جلوپنجره و آینه‌ها و… می‌باشد. همچنین دستگیره‌های درب مشکی، پانل‌های تیره و اسپویلری به همین رنگ هم در کرولای موردبحث به چشم می‌خورند. دیفیوزر، آنتن بال کوسه‌ای و رینگ‌های ۱۸ اینچی هم به همان رنگ مشکی درآمده‌اند.


اما هاچبک کرولا نایت شید ادیشن هم تقریباً مشابه برادر سدان بوده اما چراغ‌های جلوی آن ظاهر تیره دارند. همچنین رنگ‌های بدنه‌ی سفید، نقره‌ای و مشکی در دسترس خریداران است.


تویوتا علاوه بر معرفی این پکیج جدید به‌روزرسانی‌های متعددی برای کرولا هاچبک ۲۰۲۰ در نظر گرفته است. هم‌اکنون این خودرو به‌صورت استاندارد از اندروید اتو سود می‌برد درحالی‌که تریم های SE و XSE با دسترسی رایگان به SiriusXM عرضه می‌شوند.

مشتریانی که خواهان پکیج تیره‌ی کامل نیستند می‌توانند سقف مشکی جدید را سفارش دهند. این رنگ تیره با رنگ بدنه‌ی سفید، برنزی، نقره‌ای و آبی همراه می‌شود.

نهایتاً باید گفت نسخه‌ی SE با آپشن جدید برای حداکثر کردن فضای بار ارائه می‌شود. این ویژگی باعث حذف لاستیک زاپاس شده و ارتفاع کف صندوق را پایین‌تر آورده و ۱۷۰ لیتر فضای اضافی را در اختیار مالک قرار می‌دهد. این پکیج همچنین شامل کیت تعمیر لاستیک هم می‌باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. موری

    ۲۸ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (12 ديدگاه)

    با این حجم سرمایه که تو مملکته باید اینو جای پراید بدن به مردم

    موافقم 1
    مخالفم 0
  2. سروش

    ۲۸ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (228 ديدگاه)

    فوق العاده شده. دیگه نمیشه از تویوتا ایراد گرفت. فقط به نسبت بقیه برندهای اقتصادی قیمتش یکم بیشتره.
    دوستان یه سوال: اینکه جدیدا میگن تویوتاها کم کم از ۲۰۰۷ به اینور دوام و بی استهلاکی گذشته رو ندارن درسته؟ کسی تجربه و اطلاعاتی داره؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. نوید جهرمی

      ۲۸ مرداد ۱۳۹۸
      سوابق: (3686 ديدگاه)

      ی سری مقاله ها توی امریکا نوشته شدن که میگفت تصور مرگ نداشتن تویوتا دیگه اشتباهه. و این که چرا هنوز به این اعتقاد دارن برمیگرده به پیشینه ذهنی که هنوز تصور مردم نمیخواد عوض شه. البته این روند بعد از نسل های جدیدی آکیوتویودا درخواست خانه تکانی اساسی و بازگشت به اصالت گذشته رو داشت، اصلاح شده و همچنان فروغ گذشته خودش رو داره.
      یه مقاله مهندس فرهاد کاشانی در رابطه با کیفیت جنسیس نوشته اند. اون رو مطالعه کنید.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. charger

    ۲۸ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (396 ديدگاه)

    نمیدونم چرا وقتی تویوتا نسخه ویژه برای کرولا و پریوس میسازه خندم میگیره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. farhad

      ۲۸ مرداد ۱۳۹۸
      سوابق: (134 ديدگاه)

      البته ، مگر جز خنده در مقابل پرفروش ترین و معقول ترین خودروی دنیا کاری هم میشه کرد، در این مورد بقول معروف باید گفت “خنده تلخ من از گریه غم انگیزتر است “. وقتی وضعیت پتانسیل ها و دستاوردهای خودمون رو با ژاپنی ها مقایسه کنیم حالا حالاها تا میتونیم باید بخندیم منتها به خودمون نه تویوتا ، چون کاری جز این از ما ساخته نیست !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. Afg

    ۹ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (497 ديدگاه)

    خوشکل شده

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا