تویوتا

گزینه‌های سفارشی TRD و Modellista برای تویوتا C-HR

آن دسته از مالکان ژاپنی تویوتا C-HR که خواهان استایل گیراتری هستند تیونر داخلی شرکت یعنی TRD به همراه Modellista طیف نسبتاً کاملی از گزینه‌های سفارشی سازی را عرضه کرده‌اند.

agg_white2-850x564-1
بخش توسعه‌ی مسابقه‌ای تویوتا دو پکیج مختلف را برای C-HR تدارک دیده که هر دو پکیج از عناصر منحصربه‌فرد تشکیل شده که در ترکیب با یکدیگر نمایی متمایز را ایجاد می‌کنند.

agg-r_white-850x564-1
اولین پکیج با نام استایل گیرا دارای سپر جلوی جدید با LED های روز روشن است. به علاوه در این مدل شاهد دیفیوزر عقب جدید، رکاب‌های جانبی متفاوت و اسپویلر لبه‌ای روی درب پشتی نیز هستیم.

گزینه‌ی دوم که نام استایل نهایی را به خود گرفته دربردارنده‌ی قوس‌های چرخ مشکی، فلاپ های قرمز روشن، نمای جلوی متفاوت‌تر و رینگ‌های آلیاژی ۱۶ اینچی به‌صورت استاندارد است.

ext_yellow2-850x567

ext-r_yellow2-850x567
دیگر عناصر در دسترس برای این خودرو عبارت‌اند از پوشش‌های صندلی اسپورت، کنترل سیستم تعلیق، سیستم پایش فشار باد لاستیک‌ها، دکمه استارت/استاپ و محافظ‌های دستگیره‌ی درب‌ها.

interior_01l

parts_seat-cover-850x439
اما عناصر بازنگری شده‌ی ارائه شده توسط Modellista کمی چشمگیرتر به نظر می‌رسند. پکیج Elegant Ice Style دارای برخی از جزئیات کرومی، سپرهای جلو و عقب سفارشی و رکاب‌های جانبی جدید است.

کیت Boost Impulse Style aero نیز سپر جلوی کم ارتفاع‌تر، چراغ‌های LED روز روشن و رینگ‌های متمایز ۱۷ یا ۱۹ اینچی را ارائه می‌کند.

main_boostimpulse-850x435

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۲ دیدگاه‌ها

  1. فرشاد سجادیان

    ۱ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    “استایل نهایی” از همشون زیباتر‌ و هماهنک‌تره. . .
    C-HR اونقدر خوش‌‌چهره هست که نیازی به بادی‌کیت نداره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. رامتین

      ۱ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (3020 ديدگاه)

      فقط قدرتش کمه. انگار 120 اسب و یه نسخه 142 اسبی فقط داره. امیدوارم نسخه های بالای 200 اسب هم عرضه شه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. N.I.M.A

      ۱ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (85 ديدگاه)

      به نظر من چهره استوک این ماشین مثل سری جدید خودروهای لکسوس بدون تیونینگ به قدری اسپورت و خوش بُرِش هست که نیازی به بادی‌کیت نباشه …

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. آرمان

    ۱ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (85 ديدگاه)

    دیوونتم اتم اتم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. سامان اذری

    ۱ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (3197 ديدگاه)

    خیلی خوشگله بدون نقص

    شاهین داش تو ترجمه قسمت اول TRD رو به اشتباه TDR نوشته شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. یوسف

    ۱ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (740 ديدگاه)

    من اون طرح زرد رو بیشتر می پسندم، اون یکی زیادی ظاهر ماشینو شلوغ کرده.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. elemento

    ۱ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    خود ماشین به اندازه ی کافی زیبا هست…
    الان شبیه ماشین اسباب بازی شده.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. nima

    ۲ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (150 ديدگاه)

    خدا وکیلی ما ایرانیا از نظر خودرو انگار تو عصر حجر زندگی میکنیم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. faramarz

    ۲ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (184 ديدگاه)

    خیلی خوبه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. ASA

    ۲ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (1867 ديدگاه)

    چراغای عقبش

    میدونید
    توهین نمیکنم
    ولی یا هوندا یه کاری کرده
    یا تویوتا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. ارسلان

    ۲ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (9 ديدگاه)

    عقبش کپی محض از honda civik type r.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. F.A

    ۲۷ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (125 ديدگاه)

    مدیران محترم ایرتویا، لطفأ CHR را با موتور قوی تر و حداقل 140 اسب بخار وارد کنید تا بتواند جوابگوی وزن 1460 کیلوگرمی آن شود؟! واقعأ موتور ١٢٠٠ سی سی با قدرت ١١۵ اسبی برای CHR خیلی ضعیفه؟! حیف نیست ماشین به این خوبی با این موتور ضعیف.؟!.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا