تویوتا

معرفی کیت تیونینگ لیبرتی واک برای تویوتا لندکروزر جدید

لیبرتی واک برای تولید کیت‌های بدنه دیوانه‌وار برای خودروهایی همچون لامبورگینی اوراکان و نیسان GT-R شناخته شده اما به نظر می‌رسد این شرکت به خودروهای آفرود نیز علاقه دارد. این تیونر ژاپنی اخیراً کیت بدنه خود برای تویوتا لندکروزر سری ۳۰۰ را با همکاری کمپانی اسفر لایت معرفی کرده است.

این اولین باری نیست که شاهد تولید کیت بدنه جدید برای لندکروزر جدید هستیم زیرا قبلاً شرکت‌های مودلیستا و والد هم پکیج‌های مشابهی را معرفی کرده بودند. همانند تیونرهای یاد شده، لیبرتی واک و اسفر لایت تغییراتی در سپر به وجود آورده و از چراغ‌های LED بیشتر استفاده کرده‌اند. البته تغییرات رخ داده در سپر شاید باعث محدود شدن زاویه حمله این شاسی‌بلند شود اما لیبرتی واک گفته این طراحی باعث بهبود آئرودینامیک لندکروزر جدید شده است.

نشان تویوتا نیز جای خود را به نوشته لیبرتی واک داده است. در پروفایل جانبی این خودرو نیز گلگیرهای پهن با عناصر یکپارچه و رینگ‌های جدید دیده می‌شوند که اگرچه ابعاد آن‌ها خیلی تغییر نکرده اما به‌طور قابل‌توجهی پهن‌تر از رینگ‌های استاندارد لندکروزر هستند. در بخش عقب نیز دو اسپویلر در بالا و پایین شیشه جلو بکار رفته و سپر نیز تغییراتی داشته و دو خروجی اگزوز و دیفیوزری جدید به آن اضافه شده‌اند.

اولین نمونه‌های این کیت در سال ۲۰۲۲ به دست مشتریان خواهند رسید. اگر شما مالک یک لندکروزر جدید بوده یا در لیست انتظار آن قرار دارید و می‌خواهید این کیت را تأمین کنید باید ۱۹,۵۸۰ دلار را برای آن بپردازید.

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۱۴ دیدگاه‌ها

  1. مسعود

    ۳۱ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (251 ديدگاه)

    بسیار زشت شده

    موافقم ۱۱
    مخالفم ۴
    1. Reza Waffen SS

      ۱ مهر ۱۴۰۰
      سوابق: (2896 ديدگاه)

      از نسخه استاندارد خیلی خیلی زیباتر شده

      موافقم ۱۰
      مخالفم ۱
  2. زیزیگولو

    ۳۱ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (2434 ديدگاه)

    لندکروز جدید حتی تو عکس هم زیبا و جذابه ….. ولی اگر از نزدیک ببینینش و پشتش بشینین بیشتر جذبش میشین و عاشقش میشین

    موافقم ۱۹
    مخالفم ۲
    1. Iman99

      ۲ مهر ۱۴۰۰
      سوابق: (444 ديدگاه)

      من پشتش نشستم خوشم نیومد معمولی بود تو آفرود لبه اورلب سپر عقبش مدام به سنگ ها میگرفت سپر جلو هم چند بار نزدیک بود بشکنه در مقابل اونهایی که جلوتر میگم چیز جالبی نبود از آمار لندکروز های فروشی هم این رو میشد فهمید که خیلی ها میخرن و خوششون نمیاد بعد از مدت کوتاهی میفروشن کلا این رو از جهت مقایسه ای گفتم چون خیلی بهتر از لندکروز رو قبل از اون دیده بوده که احتمالا دلیلش این بوده
      قبلا مرسدس جی کلاس و هامر و فورد رپتور رو دیده بودم و هم طبق تجربه خودم و هم از لحاظ علمی و هم تو بررسی های تخصصی مرسدس جی کلاس و هامر و فورد رپتور از همه نظر خیلی بهتر هستن مثلا تو سیستم های آفرودی و سیستم های الکترونیکی و کنترلی آفرود خیلی بهتر هستن تو قابلیت های آفرودی خیلی بهتر هستن و خودشون هم بزرگتر و سنگین تر از اون هستن و کلا تو همه چیز از همه نظر خیلی بهتر هستن و یه چیز سطح بالاتری هستن

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  3. امیر

    ۳۱ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (503 ديدگاه)

    من خوشم اومد ازش خشن و با ابهت شده.

    موافقم ۱۰
    مخالفم ۲
  4. Mohammadreza

    ۳۱ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (852 ديدگاه)

    بنظرم جالب نیست.
    این نوع کیت بدنه ها بیشتر مناسب lx خواهند بود.
    لندکروزر باید ساده باشه

    موافقم ۵
    مخالفم ۵
  5. ممد ژانگولر

    ۳۱ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (1806 ديدگاه)

    فوق العاده زیبا شده
    بهش میاد
    انگاری ی ست گرمکن آدیداس تنش کردن ی زنجیر کلفت طلا دورش بندازن میشه رپر 😁

    موافقم ۶
    مخالفم ۵
    1. افشار

      ۳۱ شهریور ۱۴۰۰
      سوابق: (349 ديدگاه)

      تفسیر جالبی کردی👍👍😂😂❤❤

      موافقم ۳
      مخالفم ۳
      1. ممد ژانگولر

        ۳۱ شهریور ۱۴۰۰
        سوابق: (1806 ديدگاه)

        یدونه ایی داداش 🙏

        موافقم ۳
        مخالفم ۱
  6. احمدعلی کمالی

    ۳۱ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (17 ديدگاه)

    با این کیت، قیمتش بیشتر از ۱۰۰ هزار دلار میشه!
    آیا ارزش داره انقدر برای خریدش هزینه بشه؟ چه ماشین های دیگه ای پیشنهاد میدید؟

    موافقم ۰
    مخالفم ۳
    1. Ninja

      ۳۱ شهریور ۱۴۰۰
      سوابق: (967 ديدگاه)

      کیت های لیبریتی واک همیشه خاص و تولید محدودن اکثرا
      مثلا یه کیت برای جی تی ار بود گرونتر از خود یه جی تی ار
      بدون تغییر فنی و داونفورس بیشتر همین
      با قیمت اون کیت میتونستی پکیج بالی ۲۰۰۰ اسبی الفا رو روی جی تی ار بندازی
      همیشه دوست داشتم یه جی تی ار نیسمو تیونینگ الفا با کیت لیبریتی واک داشته باشم

      موافقم ۰
      مخالفم ۲
      1. Iman99

        ۲ مهر ۱۴۰۰
        سوابق: (444 ديدگاه)

        داداش اونهایی که ۲۰۰۰ اسب تیون میکنن کلا بعد از چند بار استفاده موتورش از هم میپاشه و دوباره دباید یه متور جدید بندازن روش کلا چیز قابل استفاده ای نیستن و ساختشون هم کار یه کار خونه نیست واسه همین ارزشی ندارن.

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
  7. Ninja

    ۳۱ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (967 ديدگاه)

    زیبا شده خیلی زیبا شده ولی عملا ماشین رو تبدیل خراب کرده و کلا ر…… به ماشین
    با اون رینگ و اسپویلر کاپوت فیبر …..
    اگه اسپیلر ها رو نمیذاشت رینگ های افرودی بزرگ و وسایل های کاربردی افرود داشت من عاشقش من عاشقش میشدم

    موافقم ۲
    مخالفم ۰
    1. زیزیگولو

      ۳۱ شهریور ۱۴۰۰
      سوابق: (2434 ديدگاه)

      به نظر من اینم خیلی خوب شده ولی همون فابریک کارخونه بدون کیت بدنه و تیونینگ هم خیلی خوشکله

      موافقم ۰
      مخالفم ۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا