تویوتاکیا

دوئل تویوتا هایلندر و کیا تلوراید

مرحلهٔ مقدماتی، گروه چهارم، کراس‌اوورهای فول سایز، دوئل سوم

نتایج دوئل قبلی بین هوندا پایلوت و جی‌ام‌سی آکادیا

مجموع آراء: ۱۲۳۸

آراء جی‌ام‌سی: ۸۷۷

آراء هوندا: ۳۶۱

پیروز دوئل: جی‌ام‌سی آکادیا با کسب ۷۱ درصد از کل آراء

دوئل‌های این گروه

فورد اکسپلورر

سوبارو ایسنت

فورد اکسپلورر

هوندا پایلوت

جی‌ام‌سی آکادیا

جی‌ام‌سی آکادیا

تویوتا هایلندر

کیا تلوراید

؟

فولکس‌واگن اطلس

مزدا CX-9

؟

هیوندای پالیسید

بیوک انکلیو

؟

نیسان پث‌فایندر

شورلت تراورز

؟

تویوتا هایلندر

تاریخ معرفی: نمایشگاه نیویورک ۲۰۱۹

پلت‌فرم: TNGA GA-K تویوتا

امتیاز از کارانددرایور: ۸.۰ از ۱۰

امتیاز از موتورترند: ۸.۳ از ۱۰

فروش سال ۲۰۲۰ در آمریکا: ۲۱۲,۲۷۶ دستگاه

فروش پنج ماه اول ۲۰۲۱ در آمریکا: ۱۲۰,۳۳۴ دستگاه

گارانتی: ۳ سال یا ۵۸ هزار کیلومتر

گارانتی قوای محرکه: ۵ سال یا ۹۶ هزار کیلومتر

نقاط مثبت: طراحی بیرونی جذاب، تجهیزات استاندارد سخاوتمندانه، سیستم‌های ایمنی استاندارد زیاد

نقاط منفی: رانندگی کم‌هیجان، فضای بسیار تنگ صندلی‌های ردیف سوم، طراحی شلوغ داشبورد

چکیده: هایلندر با برخورداری از تجهیزات استاندارد فراوان و ظاهر جذاب، خودروی ارزشمندی برای خانواده‌ها است اما برای جلب‌توجه رانندگان حرفه‌ای به جذابیت بیشتری نیاز دارد

کیا تلوراید

تاریخ معرفی: نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۹

پلت‌فرم: –

امتیاز از کارانددرایور: ۱۰ از ۱۰

امتیاز از موتورترند: ۸.۹ از ۱۰

فروش سال ۲۰۲۰ در آمریکا: ۷۵,۱۲۹ دستگاه

فروش پنج ماه اول ۲۰۲۱ در آمریکا: ۳۷,۸۲۵ دستگاه

گارانتی: ۵ سال یا ۹۶ هزار کیلومتر

گارانتی قوای محرکه: ۱۰ سال یا ۱۶۰ هزار کیلومتر

نقاط مثبت: کابین لوکس، سواری و هندلینگ عالی، کیفیت ساخت عالی، گزینه‌ای عالی برای جابجایی خانواده‌ها

نقاط منفی: مصرف سوخت بالا، ارائهٔ نمایشگر بزرگ فقط در تیپ‌های بالایی، کروز کنترل تطبیقی گیج‌کننده

چکیده: برای کسانی که به خودرویی خانوادگی با ظاهری مناسب نیاز دارند، تلوراید یک انتخاب فوق‌العاده و مقرون‌به‌صرفه است

مقایسهٔ مشخصات فنی

تویوتا هایلندر

کیا تلوراید

پیشرانه ۳.۵ لیتری V6 ۳.۸ لیتری V6
تنفس طبیعی طبیعی
قدرت ۲۹۵ اسب بخار ۲۹۰ اسب بخار
گشتاور ۳۵۵ نیوتن متر ۳۵۵ نیوتن متر
گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک ۸ سرعته اتوماتیک
محور محرک جلو یا چهارچرخ جلو یا چهارچرخ
شتاب صفر تا ۹۶ ۶.۷ ثانیه ۷.۰ ثانیه
مسافت ۴۰۰ متر ۱۵.۳ ثانیه ۱۵.۳ ثانیه
شتاب جانبی ۰.۸۲ جی ۰.۸۱ جی
توقف از ۱۱۰ ۵۳.۶ متر ۵۳.۹ متر
حداکثر سرعت ۱۹۰ کیلومتر/ساعت ۲۱۰ کیلومتر/ساعت
مصرف سوخت ۱۰.۲ لیتر ترکیبی ۱۱.۲ لیتر ترکیبی
تولید آلایندگی ۲۴۳ گرم/کیلومتر ۲۶۳ گرم/کیلومتر
ظرفیت باک ۶۸ لیتر ۷۱ لیتر
وزن ۲۰۴۰ کیلوگرم ۲۰۴۵ کیلوگرم
ظرفیت بکسل ۲۲۷۰ کیلوگرم ۲۲۷۰ کیلوگرم
طول ۴,۹۵۰ میلی‌متر ۵,۰۰۱ میلی‌متر
فاصلهٔ محوری ۲,۸۵۰ میلی‌متر ۲,۹۰۰ میلی‌متر
حجم صندوق بار ۴۵۰ تا ۲۳۹۰ لیتر ۶۰۰ تا ۲۴۶۵ لیتر
ظرفیت سرنشین ۸ نفر ۸ نفر
قیمت پایه آمریکا ۳۶,۲۶۰ دلار ۳۳,۴۱۵ دلار
قیمت موردبررسی ۳۶,۲۶۰ دلار ۳۳,۴۱۵ دلار

این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

کدام کراس‌اوور فول‌سایز را بیشتر می‌پسندید؟

نمایش نتایج

Loading ... Loading ...

امیر دهقان

نویسنده و مترجم سایت پدال، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته حقوق خصوصی

مطالب مشابه

‫۵۸ دیدگاه

  1. Amirreza

    ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1491 ديدگاه)

    نزدیک ترین دوئل پدال تا حالا ، اما رای من تلوراید به خاطر حداکثر سرعت بیشتر ، طراحی کابین و بیرونی بهتر

    موافقم ۴
    مخالفم ۱۰
    1. محمدرضا

      ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (217 ديدگاه)

      اگر پدال چند روز دیگه هم صبر میکرد مدل ۲۰۲۲ برتریه واضح تری داشت

      موافقم ۳
      مخالفم ۰
      1. کیان

        ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (655 ديدگاه)

        برتری واضح اونجایی هست ک تویوتا با حجم کمتر شتاب و گشتاور بیشتر رو با آلایندگی کمتری داره ارائه میکنه.
        در ضمن نسخه جدیدتر هم رقابت و نامتعادلتر میکرد، اینها تاریخ معرفیشون خیلی همخوانی خوبی داره پس ملاک تصمیم گیری صحیح تر میشه.
        در مرحله آخر هم فروش تویوتا دیگه حرفی برای گفتن باقی نمیذاره.

        موافقم ۸
        مخالفم ۲
    2. NAVID۰۰۹۸

      ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (6032 ديدگاه)

      دوستان یه چیزی بگم جالب هست که فکر نکنید من مشکلی به کره‌ای‌ها دارم .
      رونامه‌ی هفت‌صبح که معروف هم هست ، امروز در قسمت صفحه‌ی خودرویی ، پرداخته به مشکلات فراوان موتور و گیربکس و یاتاقان زدن‌های کره‌ای‌ها و… !

      این که دیگه من نیستم که فَحاشی کنید ، لطفاً خودتان بروید ببینید که وقتی میگویم کره‌ای‌ها اصلاً ارزش خرید ندارند ، برای همین مشکلات عجیب هست که یا یاتاقان میزنند و سپس شاتون یا زیروبندشون سالی یکبار به دالاق دالاق کردن میوفته یا کیت‌های ABS مشکلات وحشتناک فراوان که گریه‌ی صاحبش را در میاره !

      تازه به غیر از خیلی از مسائل و جزئیات دیگر که نگوییم بهتر هست !

      اینجاست که میگوئیم هر گردی گردو نمیشه !

      موافقم ۶
      مخالفم ۵
      1. Amirreza

        ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (1491 ديدگاه)

        آقا نوید من شنیدم کره ای ها یاتاقان میزنن ولی به جز سانتافه تا حالا این مشکلو تو بقیه خودرو ها ندیدم و البته شک نکنین که این مشکل اصلاح شده

        موافقم ۳
        مخالفم ۰
      2. محمدرضا

        ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (217 ديدگاه)

        نوید جان قبلا هم گفتم لطفا کامنت منو ریپلای نکن

        موافقم ۵
        مخالفم ۱
      3. .

        ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (52 ديدگاه)

        فعلا که شده و خودروی سال آمریکا هم شده و امتیاز مجلات و ریویو ها هم گویای همه چیز هست و حرف اون ها برای بنده بیشتر از حرف شما که نهایت برای مدل های قدیمی تر و مدل های محدود صدق کنه ارزش داره
        شما هم بهتره این عادت ریپلای زدن بی مورد به کامنت اول رو ترک کنید که مخاطبین سایت دل خوشی ندارن ازش

        موافقم ۱
        مخالفم ۱
    3. Reza Waffen SS

      ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (2333 ديدگاه)

      انتخاب من کیا تلوراید 💪

      موافقم ۱
      مخالفم ۰
    4. Reza Waffen SS

      ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (2333 ديدگاه)

      قیمت هاشون اشک منو درآورد، مرگ بر این زندگی😔😔😔

      موافقم ۳
      مخالفم ۰
    5. AMG///

      ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (141 ديدگاه)

      توی بحث کراس اوور های فول سایز از نظر من آفرود و کیفیت و ایمنی مهمه
      که بنظر من هایلندر همه این ویژگی رو داره👌🏻

      موافقم ۰
      مخالفم ۱
  2. Ninja

    ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (758 ديدگاه)

    سخت بود انتخاب رای ندادم

    موافقم ۲
    مخالفم ۰
  3. محمدرضا

    ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (217 ديدگاه)

    با این همه تعریفی که از تلوراید شده قطعا تلو راید.هایلندر هم خودروی قابلیه ولی خب تلوراید بینظیره

    موافقم ۲
    مخالفم ۲
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (6032 ديدگاه)

      محمدرضا جانم
      میشه بگی کدوم تعریف ، عشقم .

      موافقم ۰
      مخالفم ۱
      1. Amirreza

        ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (1491 ديدگاه)

        کار اند درایو ده از ده بهش داده این تعریف نیست ؟

        موافقم ۲
        مخالفم ۲
    2. محمدرضا

      ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (217 ديدگاه)

      خود نوید که گوش نمیده پدال جان ریپلای های نوید به کامنت من رو ثبت نکن

      موافقم ۳
      مخالفم ۰
      1. NAVID۰۰۹۸

        ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (6032 ديدگاه)

        ریپلای‌ها اگر ثبت نشوند ، یعنی قانون کامنت‌ها گزینشی عملی میشه که مقایرت نداره با کامنت جنابعالی !

        قانون ، قانونه
        یا برای همه یا برای هیچکس

        یا هیچکس حق ریپلای نداره
        یا همه حق ریپلای دارند

        شما هم اگر ناراحتی میشوید ، جایگاه‌تان در سایت سمت خدا هست و نه سایت خودرویی !

        موافقم ۰
        مخالفم ۱
  4. محمدرضا

    ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (217 ديدگاه)

    سوالی که از پدال دارم اینه.
    با اینه که مصرف و حجم موتور تلوراید از هایلندر کم تره.و قدرت بیشتر و شتاب بهتر ارایه میده. چطور توی نقاط منفیه تلوراید مصرف سوخت بالا رو نوشتین.موتور تلوراید حد اقل خیلی بهینه تر از هایلندره.

    نقاط منفی نداره از خودتون در نیارید

    موافقم ۰
    مخالفم ۵
    1. rezars pc

      ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (374 ديدگاه)

      با احترام به هردوبرند هرچند این کللاس ها کلا ارزش ساخت دوئل ندارند اوتوت هایلنذر ۲۹۵ و مصرف سوختش ۱۰.۲ لیتره که بهینه تره شتاب صفر تا ۱۰۰ هم هم که ۳ دهم هرچند این کلاس مهم نیست هایلنذر سریعتره کلا انگار چپکی دیدین

      موافقم ۳
      مخالفم ۱
    2. rezars pc

      ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (374 ديدگاه)

      دقیقاا موتور هایلندر کوچیکتره

      موافقم ۲
      مخالفم ۰
    3. امیر دهقان

      ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (501 ديدگاه)

      سلام
      لطفاً با دقت بیشتری جدول رو نگاه کنید، مشخصات ماشین‌ها رو جابجا دیدید

      موافقم ۴
      مخالفم ۰
    4. NAVID۰۰۹۸

      ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (6032 ديدگاه)

      محمدرضا جان

      چون این خصلت دروغ ، بزرگنمایی و اغراق مخصوص کره‌ای‌هاست که هرچی میگویند با واقعیت تفاوت دارد !

      مالک برخی از خودروهای کره‌ای بودم و تجربه‌ی شخصی خودم هست چه کیا و چه هیوندای در بحث فنی هرچیزی که در کاتالوگ نوشته‌اند دروغی بیش نیست بخصوص مصرف سوخت بسیار بالا و … !

      اما یه مشت بچه ریختن تو پدال آرزوی خودروی چینی دارند و کره‌ای‌ها را رویا میپندارند در صورتی که هیچ تجربه‌ای نه از سواری این‌ها دارند و نه دید درستی و فقط عاشق جینگولی پینگولی بودنشون شدن !

      خودروهای کره‌ای عشق تعمیرکاران و قطعه‌فروشان هستند چون نون خوبی به جیبشان سَرازیر میکنه !!!

      من نمیگن نخرید ، اتفاقاً هر چیزی که دوست دارید بخرید و لذتش را ببرید اما وقتی دیدتون باز شد به خودرو و تجربیات خودروهای دیگر را هم به دست آوردید ، بعد متوجه میشوید چرا میگویم کره‌ای‌ها کلاهبرداری بیش نیستند !

      خداشاهده میگویم که تویوتا کمری ۲۰۱۵ روی حالت اِکو صدی ۷/۸ مصرف سوختش هست و من تجربه کردم اما اپتیما ۲۰۱۵ رو حالت اِکو کمتر از ۱۴ لیتر مصرف نمیکرد و این تازه برای استفاده‌ی شهری هست که میگویم و اگر نه در جاده متفاوت بود !
      بارها به شرکت گفتم اما فقط گفتند مشکلی نیست و همه همینطوره و وقتی از مالکان دیگر هم جستجو کردم دیدم خیلی این مسئله عادیه و خنده‌دار !
      البته این مشکل را من در رنو تالیسمان‌ها هم دیدم که مثل خودروهای کره‌ای بسیار مشکلات فراوانی داره بخصوص در بحث مصرف بالای سوخت که در زمانی ورودش به ایران به مصرف کم سوختش مینازیدند و تبلیغ میکردند یا بوش طبق چرخ عقب تالیسمان‌ها که تا به ۲۰ هزار کارکرد نرسیده خراب میشوند و هزینه‌ی میلیونی دارند و… !

      حرف من اینه ، لطفاً شیادها را بزرگ نکنید به سبب اینکه خبر ندارید چطور با لابی‌گری برایش بازار ساختند به سبب گرانی بیشتر محصولات تویوتا و ارزانی کره‌ای‌ها تا مردم مجبور به خرید کره‌ای‌ها شوند و در بازار فراوان شود و میبینیم که فقط در ایران هست که کره‌ای‌ها را شاخ کرده‌اند در حالی که هیچ کجای دنیا کره‌ای‌ها را جز دم دستی و خودروی خدمت‌کاری نمیبینند چون ارزش واقعیش در همین حد هست !

      به طور مثال میگویم ، کمری و سوناتا در یک رنج قیمت دلاری در خارج هستند اما زمانی که وارد ایران میشدند ، جدایه از سنگی که جلوی پای کمری می‌اَنداختند و سال ۲۰۱۵ کلاً رَگش را زدند و دیگر نگذاشتند کمدی بیاد و تعدادی فقط مدل هیبریدی ۲۰۱۶ وارد شد اما سوناتاها مثل ریگ تا ۲۰۱۸ وارد میشدند اما حرف و نکته اینجا بود در ایران تفاوت قیمتی سوناتا مدل ۲۰۱۵ صفر فول حدود ۵۰ میلیون با تویوتا کمری GLX بود که تازه فول‌آپشن نیست !
      اگر غیر از این هست را بگویید !!!

      موافقم ۴
      مخالفم ۲
      1. بهنام

        ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (53 ديدگاه)

        کاملا حق
        خودم هم تجربه ی سواری و مالکیت مدل های مختلفی را داشتم و‌عمیقا بر این باورم هیچی ماشین ژاپنی نمیشه .

        موافقم ۱
        مخالفم ۰
      2. ADAK

        ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (1141 ديدگاه)

        و میبینیم که فقط در ایران هست که کره‌ای‌ها را شاخ کرده‌اند در حالی که هیچ کجای دنیا کره‌ای‌ها را جز دم دستی و خودروی خدمت‌کاری نمیبینند چون ارزش واقعیش در همین حد هست !!!!

        عمو خداوکیلی ما را نخندون
        من طرفدار هیچ کشور یا برندی نیستم. من با عقل و بر اساس نیازم انتخاب میکنم و طرفدارشم ، اگه خرکار بخوام … اگه هیجان بخوام… و علی آخر.
        پس بدون که متعصب نیستم. اما تویی که فکر میکنی ایران کره ایی ها را شاخ کرده !!!
        اولا این همه جوایز و فروش و فلان در امریکا پس چیه ؟
        سوما مگه چقدر ایران تاثیر داره در فروش برندهای کره ایی در مقیاس جهانی ؟!! چطور شد وقتی صحبت از لندکروزر میشه و آمار فروشش میگی میزان فروشش در ایران نسبت به مقیاس جهانی چیزی نیست ولی اینجا بازار ایران تاثرگذاره و شاخش کرده.
        چهارما
        خوبه خودروهای کار و خدمت در تمام دنیا ژاپنیا و مخصوصا تویوتا هستن نه کره ای ها !!!
        از تاکسی *** گرفته تا اووبر و سرویس و…
        اون ماشینای تویوتا هم که خدماتی و خدمتی نیست ، دم دستی یه مشت پیرمرد پیرزنه
        واقعا تویوتا فقط تو ایرانه که ماشین لاکچری محسوب میشه !! خوده آکیدا تویودا اگه اینو بفهمه صبح به صبح هی به سمت ایران تعظیم میکنه و فیلمش رو میزاره تو یوتوب تویوتا 🙂

        موافقم ۱
        مخالفم ۰
      3. ماتریکس

        ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (1 ديدگاه)

        دوست عزیز من تا الان چند تا کشور مختلف زندگی کردم (از جمله استرالیا و کانادا) و باید بگم که حرفتون کاملا درسته! کره ای ها رو قبول ندارن با اینکه با قیمت کمتر، آپشن‌های بیشتری رو ارائه میدن. من فکر میکردم این از یه دید قدیمی و منسوخ میاد که بین مردم باقی مونده و رفتم هیوندای خریدم و شدیداً پشیمون شدم! زمان فروشش هم خیلی بیشتر پشیمون شدم چون هر چقدر قیمت رو پایین میاوردم باز کسی نمی‌خرید!

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
    5. محمدرضا

      ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (217 ديدگاه)

      درسته جابجا خوندم در صورت اگه میشه پاکش کنید

      موافقم ۰
      مخالفم ۲
  5. امیر

    ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (294 ديدگاه)

    سلام دوستان بالاخره مشغله تموم شد. تونستم بیام .
    من به تویوتا رای دادم. ولی واقعا رانندگی کم هیجان جزو نقاط منفی نباید حساب بشه. چون این ماشین برای هیجان ساخته نشده. ولی تلوراید هم ماشین خوبیه.
    البته من از بین این دو ماشین انتخاب نمی کنم. من مزدا CX-9 و هیوندای پالیسید رو انتخاب می کنم.

    موافقم ۲
    مخالفم ۱
  6. توحید

    ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (4 ديدگاه)

    تویوتا هایلندر بدون شک
    فقط کافیه یه سر به بازار بزنین و دلیل اختلاف قیمت فاحش بین تویوتا (و سایر محصولاتش مثل لکسوس) را با مابقی محصولات بازار چک کنین
    تو همین نمونه بالا هم چندتا شاخص برای تصمیم گیری داشتم
    ۱.میزان آلایندگی و مصرف سوخت
    ۲.کیفیت ساخت و استحکام قطعات در کاربری طولانی مدت (که به هیچ عنوان تو گزارشاتی مثل مقاله فوق ذکر نمیشه)
    ۳.مقایسه قیمت نمونه های استفاده شده در بازارهای جهانی (سایت های فروش خودروهای کارکرده)
    هرچند تو تمام زمینه های فوق کیا کاملا رقیب سر سختیه

    موافقم ۲
    مخالفم ۱
  7. SF90 STRADALE

    ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (3207 ديدگاه)

    شونه به شونه هستن ولی انتخابم تویوتاست
    یک مطلبی هست که میخوام بگم که البته نظر شخصیمه
    بحث و جنجال و درگیری بخاطر برندهای اقتصادی به نظر اعصاب خردکن هست و اگه قرار به کل کل باشه چه خوبه بخاطر برندهای سطح بالا و درجه یک مثل پورشه ، فراری ، لامبورگینی ، مکلارن و …. باشه
    خودم به شخصه عاشق تویوتا و ماشین های آفرودرش هستم ولی خیلی کم پیش میاد در برابر کره ای ها جبهه بگیرم و اعصابمو خراب کنم

    موافقم ۳
    مخالفم ۱
    1. rezars pc

      ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (374 ديدگاه)

      عشقی مشتی دقیقا

      موافقم ۱
      مخالفم ۰
    2. Hamid

      ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1471 ديدگاه)

      دقیقا!
      خیلی موافقم…
      واقعا بحث کردن درمورد شرکت هایی که خودروی اقتصادی میسازن واقعا وقت تلفیه … آخه طرف میاد مثلا طرفدار کیا سراتو میشه یا چمیدونم تویوتا کمری!!!
      چه جذابیتی دارن اینا آخه!

      موافقم ۳
      مخالفم ۱
      1. SF90 STRADALE

        ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (3207 ديدگاه)

        آقا حمید رضا
        حرف شما رو قبول دارم
        به عنوان یک عشق ماشین میتونیم دوستشون داشته باشیم ولی بحث راه انداختن بخاطر اقتصادی ها جز اینکه ذهن آدمو درگیر کنه هیچ جذابیتی نداره

        موافقم ۱
        مخالفم ۰
      2. R@m!n

        ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (1026 ديدگاه)

        تویوتا سوپراسپرت هم میسازه و سابقه قهرمانی در لمانز و داکار و کلی دیگه از مسابقات موتور اسپرت. شما این کلاسو دوست نداری دلیل نمیشه دو تا برند و زحماتشونو زیر سوال ببری که چرا ماشین اقتصادی میسازن

        موافقم ۲
        مخالفم ۰
        1. SF90 STRADALE

          ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (3207 ديدگاه)

          آقا رامین
          من هیچوقت منکر سوابق و افتخارات تویوتا نشدم
          تویوتا سبد محصولات گسترده و متنوعی هم داره از kei car بگیر تا اتوبوس
          ولی حرف من اینه که بحث و کل کل بخاطر ماشین های اقتصادی زیاد جالب نیست
          الآن هیوندای در بعضی کلاس ها رقیب مستقیم برای تویوتا نداره و اگه دوتاشون هایپرکار داشتن خیلی خوب بود
          ● بعدشم اگه من بگم تویوتا تاریخچه پُر بار و پُر افتخارتری نسبت به هیوندای داره دوباره یک جنجال جدید در سایت شروع میشه
          ما به اندازه کافی سرمون شلوغ هست و بحث و جدال همیشه به راهه و وقت نداریم اینجا هم با کره ای ها کل بگیریم
          بازم میگم طرفدار سرسخت تویوتا هستم ولی حال و حوصله کل گرفتن جدیدی رو ندارم

          موافقم ۳
          مخالفم ۰
        2. R@m!n

          ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (1026 ديدگاه)

          من حرفم دیدگاه طرفداری نداشت و کلی بود ولی بنظرم بحث راجب هر کلاس خودرویی جذابیت خاص خودشو داره که البته سلیقه این وسط حرف اول و آخرو می زنه.

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
        3. HamiD

          ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (1471 ديدگاه)

          دوست عزیز من خود تویوتا رو نگفتم
          عرض کردم تویوتا کمری!
          اینکه بیای سر تویوتا کمری و سراتو مثلا ها همش مثاله بحث کنی چ جذابیتی داره اخه

          موافقم ۲
          مخالفم ۰
        4. Amir Machine

          ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (904 ديدگاه)

          بنظر منم هر کلاسی جذابی خاص خودشو داره، اصلاً همین تنوعه که باعث میشه دنیای ماشین جذاب باشه
          نمیشه که همیشه فقط در مورد سوپراسپرتا و هایپرکارها حرف بزنیم
          کل‌کل بین همون کمری و سوناتا هم میتونه جالب باشه

          موافقم ۲
          مخالفم ۰
        5. mos

          ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (342 ديدگاه)

          کاملا با آقا رامین و Amir Machine موافقم

          به شخصه هر کلاس خودرویی رو دوست دارم

          موافقم ۱
          مخالفم ۰
  8. Farzad

    ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (2262 ديدگاه)

    آمار فروش به تنهایی گویای همه چیز هست . هایلندر بعد اکسپلورر برترین ماشین این کلاسه .
    درباره تلوراید با اینکه قبلا هم گفتم تنها ماشین کره ای هست که واقعا ازش خوشم میاد .

    موافقم ۳
    مخالفم ۰
    1. محمدرضا

      ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (217 ديدگاه)

      آمار فروش هیچوقت گویای هیچ چیز نبوده.

      موافقم ۱
      مخالفم ۵
      1. NAVID۰۰۹۸

        ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (6032 ديدگاه)

        محمدرضا میگه :
        ( آمار فروش هیچوقت گویای هیچ چیز نبوده ) !

        با این اوصاف دو حالت داره :

        ۱ – یا شما فکر کردی همه جا ایران هست با آمار فروش بالای پراید و پژو !

        ۲ – یا خودروسازان جهانی فتوسنتز میکنند و نه فروش بالا که حاصلش میشود سرمایه‌ی بالا و تحقیقات گسترده و … !

        موافقم ۱
        مخالفم ۱
    2. NAVID۰۰۹۸

      ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (6032 ديدگاه)

      فرزاد جان
      شما که از تمام کره‌ای‌ها دفاع میکردید و تعریف تمجید !
      بعد ، اینجا میگویید فقط از تلوراید خوشتون می‌آید !
      عجبا !

      موافقم ۰
      مخالفم ۳
  9. مسعود

    ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (206 ديدگاه)

    با اینکه عاشق طراحی تلوراید هستم ولی نمیشه از هایلندر گذشت و به تویوتا رای دادم
    مث دوس داشتن بین دو نفره با هرکدومشون برم فکرم پیش اون یکی گیر میکنه 😂😂

    موافقم ۳
    مخالفم ۰
    1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

      ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (2824 ديدگاه)

      عجب مثالی!🤣

      موافقم ۱
      مخالفم ۰
  10. (Saeed(peugeot

    ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (396 ديدگاه)

    دوام یک تویوتا آدم و نمیزاره به هیچ چیز فکر کنه.

    موافقم ۱
    مخالفم ۰
  11. Kato

    ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (110 ديدگاه)

    کی آخه اصالت ژاپنی میده به کره ای تازه به دوران رسیده

    مشک آن است که خود ببوید نه آنکه عطار بگوید

    به آمار فروش دقت کنید

    موافقم ۱
    مخالفم ۰
  12. amirmohammad

    ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (105 ديدگاه)

    قیمت کمتر کیفیت بالاتر طراحی بهتر سواری بهتر کابین لوکس
    نمرات هم که مشخصه از نظر همه تست کننده ها تلوراید برتر بود تمام

    موافقم ۰
    مخالفم ۴
  13. 🇩🇪👑MERCEDES BENZ👑🇩🇪

    ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1510 ديدگاه)

    بنظرم هایلندر بهتره

    موافقم ۱
    مخالفم ۰
  14. کوشا

    ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (184 ديدگاه)

    یه گزارش تو پدال بود قبلا که انگار می گفت مالکان هایلندر ماشین خودشونو بیشتر از ده سال نگه می دارن. پس با یه ماشین با سابقه ی بالا از دوام و قابلیت اطمینان طرف هستیم. ولی خب اگه قرار به لیز کردن و مالکیت نهایت پنجساله باشه قطعا انتخابم تلورایده. نمای داخلی رو فقط مقایسه کنین و ببینین کدوم واقعا زیبا تر و احساس برانگیز تره. شما قراره هر روز که وارد ماشین میشین دستتون این ادوات رو لمس کنه! تو زمینه ی طراحی داخلی و خارجی کیا چندین سال جلوتره! بنابراین انتخاب من کیا تلوراید هست؛ چون که من تا ابد قرار نیست جوون بمونم و زنده باشم!!!

    موافقم ۱
    مخالفم ۲
  15. حشمت

    ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (74 ديدگاه)

    کره ای ها ۲ برابر گارانتی بیشتر نسبت به ژاپنیا و امریکایی توی بازار آمریکا ارایه میدن که خیلی جالبه

    موافقم ۰
    مخالفم ۱
  16. Aryan🥋🥋🥋judo

    ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (546 ديدگاه)

    به نظر من زیباترین طراحی این کلاس رو مزدا cx9 داره

    موافقم ۱
    مخالفم ۰
  17. ماکان

    ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (501 ديدگاه)

    سلام .
    با اینکه قبول دارم که شاید از لحاظ کلی تویوتا بهتر باشد ، اما در هر صورت من بیشتر کیا تلوراید را دوست دارم .

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  18. R@m!n

    ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1026 ديدگاه)

    برای من تلوراید بهترین خودرو تاریخ کره هست. درسته شخصیتی وام دار از آمریکایی ها داره ولی از لحاظ طراحی و فنی نمیشه نقصی بهش گرفت و درباره ماندگاریش هم نمیشه نظری داد.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  19. علی+اکبر

    ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (8 ديدگاه)

    تویوتا چون این پلتفرم از کراس اور هایی که نزدیک به اس یو وی هستند استقامت و کیفیت و البته شرایط افرود بیشتر مد نظر باید گرفته بشه

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  20. آریا+منش

    ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (157 ديدگاه)

    متاسفم هیوندا جان ولی تو هیچ وقت تویوتا نخواهی شد . پدر بزرگ من یه تویوتا هایلوکس مدل ۱۹۷۰ داشت هنوز داره کار می‌کنه. تویوتا با هیچ خودرویی قابل مقایسه نیست در نوع خودش تکه

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

      ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (2824 ديدگاه)

      اینجا کاستوم دهه ۶۰هم هست عین ساعت کار میکنه،و هربار ۱۰،۲۰تن بارم جابه‌جا می‌کنه!💪

      موافقم ۱
      مخالفم ۰
  21. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

    ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (2824 ديدگاه)

    راستش توی این کلاس انتخابم اکسپلورره، هیچکدوم به پای این اسطوره نمیرسن،اینجا به هیچکدوم رای ندادم….

    موافقم ۱
    مخالفم ۰
  22. Ali

    ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (240 ديدگاه)

    چون دوام واسم مهمه تویوتا البته شاید دوام تلوریدا هم خوب باشه اما تویوتا ثابت شدست

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  23. کیوان

    ۷ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (154 ديدگاه)

    انتخاب من کیا تلوراید تویوتا ماشین پیرمردها کیا ماشن جوانمردها البته پیرمردهای جوان وجوانمردهای پیر هم به ترتیب عاشق کیا و تویوتا هستن در ضمن در امریکا امپریالیسم تویوتارو افراد تهیدست سوار میشن که استهلاک کمتری نسبت به کیا دارد و توانائی رفتن به گاراژ ندارن خداحافظ

    موافقم ۰
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا