تویوتالکسوس

فراخوان تویوتا و لکسس به خاطر مشکل پمپ سوخت

تویوتا در حال فراخوان حدود ۷۰۰ هزار خودرو در آمریکا به خاطر مشکل پمپ سوخت است.

این خودروساز ژاپنی می‌گوید برخی از محصولات خود و لکسس با مدل‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ دارای پمپ سوختی هستند که شاید در کارکرد خود دچار مشکل شود. دلیل ایجاد مشکل در پمپ سوخت این خودروها اعلام نشده اما اگر چنین اتفاقی رخ دهد شاید پیشرانه از کار بیفتد و دیگر استارت نخورد. اگر خاموش شدن پیشرانه در سرعت‌های بالا رخ دهد ریسک تصادف وجود خواهد داشت. همچنین به خاطر وجود مشکل در پمپ سوخت احتمال دارد چراغ‌ها و پیام‌های هشدار در پشت آمپرها روشن شوند.

تویوتا می‌گوید به بررسی این مشکل ادامه داده و هنوز هم در حال اصلاح آن است. مالکان خودروهای تحت تأثیر این فراخوان با فراهم شدن زیرساخت‌ها به نزدیک‌ترین نمایندگی مجاز مراجعه خواهند کرد تا بدون پرداخت هزینه‌ای اقدام به تعمیر خودروی خود کنند.

اما خودروهایی که تحت تأثیر این فراخوان قرار می‌گیرند عبارت‌اند از لکسس LS 500، LC 500، RC 350، RC 300، GS 350، IS 300، ES 350، LX 570، GX 460، RX 350 همگی مدل‌های ۲۰۱۸ تا ۲۰۱۹ و برخی مدل‌های سال ۲۰۱۹ لکسس NX 300، RX 350L و GS 300؛ اما محصولات تویوتا هم شامل این فراخوان هستند که از جمله آن‌ها می‌توان مدل‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ کمری، ۴ رانر، هایلندر، لندکروزر، سکویا، سی نا، تاکوما، توندرا و برخی مدل‌های ۲۰۱۹ آوالون و کرولا را نام برد. در کل ۶۹۶ هزار دستگاه خودرو در این فراخوان شرکت خواهند کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. سعید سابق

    ۳۰ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (222 ديدگاه)

    ما که نداریم …
    ولی تکلیف خودروهایی که توی ایران هستند چیه ؟

    موافقم 1
    مخالفم 0
  2. علي-كيوج

    ۳۰ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (173 ديدگاه)

    نوشته فراخوان خودروهای موجود در آمریکا

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا