ایستگاه خبرتویوتا

فروش ویژه ماه مبارک رمضان ایرتویا برای حمایت از کودکان سرطانی!

شرکت ایرتویا، نماینده کمپانی تویوتا ژاپن در ایران، به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان شرایط فروش جدید خود را اعلام کرده است. این بخشنامه بام نام “هر خرید، یک امید” شامل تمام محصولات تویوتا در کشور می‌باشد.
ایرتویا همواره فعالیت‌های خیرخواهانه را در رأس محورهای ارزشی خود قرار داده و همانند فعالیت‌های پیشین خود در راستای مسئولیت‌های اجتماعی، این ‌بار نیز مانند سال گذشته به مناسبت ماه مبارک رمضان طرح “هر خرید، یک امید” را برای حمایت از کودکان مبتلا به سرطان اجرا می‌نماید. در این طرح به ازای هر خرید مشتریان از محصولات تویوتا و لکسس، شرکت ایرتویا هزینه یک ماهِ درمان یک کودک وابسته به مؤسسه خیریه محک را متقبل می‌شود.


در بخشنامه جدید، علاقه‌مندان می‌توانند خودروی پریوس را در دو تیپ C و۳ با شرایط متنوع نقدی و اقساطی تهیه نمایند. در روش نقدی خریداران علاوه بر تخفیف ۴ میلیون تومانی، از سرویس دوره‌ای رایگان دوساله نیز بهره‌مند خواهند. سرویس‌های رایگان شامل سرویس اولیه ۱۰۰۰ کیلومتر و هشت سرویس دوره‌ای حداکثر تا ۴۰ هزار کیلومتر می‌باشد. در روش اقساطی، مشتریان محترم می‌توانند از تسهیلات ۶۰ میلیون تومانی بدون بهره و بازپرداخت ۱۵ ماهه یا تسهیلات ۸۰ میلیون تومانی با کارمزد ۱۵ درصد و بازپرداخت ۲۴ ماهه برای هردو تیپ خودروی پریوس استفاده کنند. ضمناً به جهت تضمین تسهیل شرایط خرید بدون بهره، تاریخ اولین قسط سه ماه پس از انعقاد قرارداد در نظر گرفته خواهد شد.


تویوتا راو۴ تیپ T3-E در شرایط نقدی دارای بیمه بدنه یک‌ساله رایگان می‌باشد. همچنین شرایط اقساطی با دو تسهیلات ۶۵ و ۸۰ میلیون تومانی و بازپرداخت به ترتیب ۱۰ و ۲۴ ماهه در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

Lexus NX 300h
در طرح “هر خرید، یک امید” خودروی لِکسس NX با شرایط جدیدی به فروش می‌رسد. مدل‌های ۲۰۱۷ تیپ SPT2 مدل NX200t و تیپ C مدل NX300h به شکل اقساطی با تسهیلات ۹۰ میلیون تومانی بدون بهره و بازپرداخت ۱۲ ماهه قابل خرید هستند. همچنین در صورت خرید نقدی بیمه بدنه یک‌ساله رایگان نیز ارائه می‌گردد. از طرفی NX300h تیپ EU FP6 مدل ۲۰۱۷ به‌صورت اقساطی و با تسهیلات ۶۰ میلیون تومانی بدون بهره و بازپرداخت ۶ ماهه یا به شکل نقدی با بیمه بدنه یک‌ساله رایگان قابل ابتیاع است. برای این خودرو مطابق روال گذشته امکان بهره‌مندی از تسهیلات ۱۲۰ میلیون تومانی با بازپرداخت ۱۲ ماهه نیز وجود دارد.

Lexus NX200T 2015
در شرایط فروش مشارکتی لکسس NX200t نیز مشتریان محترم با توجه به شرایط خرید خود از تخفیف ۵، ۶ و ۷ میلیون تومانی بهره‌مند خواهند شد.

رپورتاژ آگهی

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امین قوام‌

گزارشگر و راننده آزمایش وبسایت پدال

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. سامان اذری

    ۸ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (3197 ديدگاه)

    ایر تویا جی تی 86 و کمری رو چرا نمیاره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. فرشاد سجادیان

    ۸ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    شما تو قیمت‎گذاری وجدان داشته باش، کار خیر نخواستیم ازت

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. پرسپولیس

    ۹ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (9 ديدگاه)

    این بیشترتبلیغ هست خودروهاآنقدرگران هستند خریدارانش بایست پولدارباشند واگر وجدان داشته باشندخودشان هم کمک میکنندتازه به جای کمک به سرطانی ها بهترین خدمات پس ازفروش رابه مشتریها ارائه بدهدتاخریدان خودروی وارداتی به سمت این شرکت سرازیرشوندآن وقت میتوان بیشترسرطانی ها راحمایت کند

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. hot road

    ۹ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    فروش ویژه ماه مبارک رمضان ایرتویا برای حمایت از کودکان سرطانی!
    فقط اون علامت تعجبت پدال :))) از حیث تحیر :)))))))))))

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. یاسر

    ۹ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (37 ديدگاه)

    واقعا ایرتویا شورشو دراورده این کارش توهین به شعور مردم هستش خیلی سایتا هم که ماشالله چجور واسشون تبلیغ میکنن توجه فرمودید هزینه یک ماه یک کودک سرطانی جم کن بساطتو
    مطلبی تو ایران جیب زده بود امروز که تفاوت قیمت وارد کنندگان خودرو غیر نمایندگی با نمایندگی مجاز در رو۴ پنجاه ملیون بود دولت هم به بهانه کمک به مصرف کننده اونا رو جمع کر د نمایندگیها هم تا جا داره واسه خودشون دارن قیمت میبرن بالا اخه رو۴ چیه که بالاش ۲۶۰ تومن پول بدی اونوقت دیروز ایرانجیب مطلب گذاشته بود که در ایران به نسبت خیلی از کشورها از خودروهای وارداتی مالیات عوارض نمیگیرن متاسفانه سایتا هم خراب کردن همشون بخاطر چندر غاز پولی که بهشون میدن
    اینجا ایران است

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا