تویوتا

قیمت گذاری تویوتا توندرا ۲۰۱۴

تویوتا بعد از گذشت بیش از هفت ماه از معرفی رسمی پیکاپ سنگین وزنش یعنی توندرای ۲۰۱۴ ، بالاخره جزییات قیمت تیپ های مختلف آنرا برای بازار ایالات متحده منتشر کرد . . . 

2014 Toyota Tundra
۲۰۱۴ Toyota Tundra

توندرای ۲۰۱۴ قرارست در پنج تیپ مختلف با نام های SR و SR5 ، لیمیتد، پلاتینیوم و مدل کاملا جدید ۱۷۹۴Edition عرضه شود که مشتریان می توانند هرکدام را در مدل های تک کابین، دو کابین و سه کابین (که با نام CrewMax شناخته می شوند) و همچنین با سیستم محرکه تک دیفرانیسل یا دو دیفرانسیل سفارش دهند.

برای توندرای آمریکا کم قدرت ترین پیشرانه ۴.۰ لیتری V6 است که ۲۷۰ اسب بخار قدرت و ۳۷۶ نیوتن متر گشتاور دارد. حجیم ترین پیشرانه نیز ۵.۷ لیتری V8 بوده با ۳۸۱ اسب بخار و ۳۸۱ نیوتن متر. قیمت مدل های مختلف این پیکاپ به دلار در ذیل آمده است:

قیمت انتقال قدرت پیشرانه اتاق تیپ
۲۵,۹۲۰ ۴X2 ۴.۰L V6 تک کابین SR
۲۸,۴۶۵ ۴X2 ۵.۷L V8 تک کابین SR
۳۱,۵۱۵ ۴X4 ۵.۷L V8 FFV تک کابین SR
۳۱,۵۱۵ ۴X4 ۵.۷L V8 تک کابین SR
۲۶,۸۱۰ ۴X2 ۴.۰L V6 دوکابین SR
۲۷,۸۵۵ ۴X2 ۴.۶L V8 دوکابین SR
۳۰,۹۰۵ ۴X4 ۴.۶L V8 دوکابین SR
۲۹,۳۵۵ ۴X2 ۵.۷L V8 دوکابین SR
۲۹,۶۸۵ ۴X2 ۵.۷L V8 دوکابین SR
۳۲,۴۰۵ ۴X4 ۵.۷L V8 FFV دوکابین SR
۳۲,۷۳۵ ۴X4 ۵.۷L V8 FFV دوکابین SR
۳۲,۴۰۵ ۴X4 ۵.۷L V8 دوکابین SR
۳۲,۷۳۵ ۴X4 ۵.۷L V8 دوکابین SR
۲۹,۴۶۵ ۴X2 ۴.۶L V8 دوکابین SR5
۳۲,۵۱۵ ۴X4 ۴.۶L V8 دوکابین SR5
۳۰,۹۶۵ ۴X2 ۵.۷L V8 دوکابین SR5
۳۱,۲۹۵ ۴X2 ۵.۷L V8 دوکابین SR5
۳۴,۰۱۵ ۴X4 ۵.۷L V8 FFV دوکابین SR5
۳۴,۳۴۵ ۴X4 ۵.۷L V8 FFV دوکابین SR5
۳۴,۰۱۵ ۴X4 ۵.۷L V8 دوکابین SR5
۳۴,۳۴۵ ۴X4 ۵.۷L V8 دوکابین SR5
۳۱,۸۲۵ ۴X2 ۴.۶L V8 سه کابین SR5
۳۴,۸۷۵ ۴X4 ۴.۶L V8 سه کابین SR5
۳۳,۳۲۵ ۴X2 ۵.۷L V8 سه کابین SR5
۳۶,۳۷۵ ۴X4 ۵.۷L V8 سه کابین SR5
۳۶,۳۷۵ ۴X4 ۵.۷L V8 FFV سه کابین SR5
۳۶,۹۴۰ ۴X2 ۵.۷L V8 دوکابین Limited
۳۹,۹۹۰ ۴X4 ۵.۷L V8 دوکابین Limited
۳۹,۹۹۰ ۴X4 ۵.۷L V8 FFV دوکابین Limited
۳۸,۸۴۵ ۴X2 ۵.۷L V8 سه کابین Limited
۴۱,۸۹۵ ۴X4 ۵.۷L V8 سه کابین Limited
۴۱,۸۹۵ ۴X4 ۵.۷L V8 FFV سه کابین Limited
۴۴,۲۷۰ ۴X2 ۵.۷L V8 سه کابین Platinum
۴۷,۳۲۰ ۴X4 ۵.۷L V8 سه کابین Platinum
۴۷,۳۲۰ ۴X4 ۵.۷L V8 FFV سه کابین Platinum
۴۴,۲۷۰ ۴X2 ۵.۷L V8 سه کابین ۱۷۹۴Edition
۴۷,۳۲۰ ۴X4 ۵.۷L V8 سه کابین ۱۷۹۴Edition
۴۷,۳۲۰ ۴X4 ۵.۷L V8 FFV سه کابین ۱۷۹۴Edition
برچسب ها

مطالب مشابه

‫۵۲ دیدگاه

  1. alireza

    ۲۱ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (96 ديدگاه)

    سامورایی قاتل یانکی ها ! (اف ۱۵۰)

    1. محمدرضا

      ۲۱ مرداد ۱۳۹۲
      سوابق: (153 ديدگاه)

      موتو v8واسه یه وانت ! ! !

      دمش گرم

      1. اصغر

        ۲۲ مرداد ۱۳۹۲
        سوابق: (213 ديدگاه)

        محمد جان جو گیر نشو .فورد واسه وانت سوپر دیوتی خودش موتور ده سیلندر داره.

      2. عاشق تويوتا

        ۱۳ آذر ۱۳۹۴
        سوابق: (1 ديدگاه)

        اگر دلار رو٣٠٠٠حساب کنیم. +پول کمرگ ایران ٢۴٠٠٠٠٠٠٠ دیویست و چهل میلیون تو ایران قیمت داره واقعا عالیه

    2. M3 E92

      ۲۱ مرداد ۱۳۹۲
      سوابق: (325 ديدگاه)

      دوگانه نداره.. به درد نمی خوره.. من باردو ترجیح میدم!!! :دی

    3. اصغر

      ۲۲ مرداد ۱۳۹۲
      سوابق: (213 ديدگاه)

      فروش اف ۱۵۰ ۷ برابر کل فروش تندرا در امریکا و در سال ۲۰۱۲ بوده. فروش سیلورادو ۵ برابر کل فروش تندرا بوده.فروش وانت امریکایی ram دو برابر کل فروش تندرا بوده.باز هم میخوای از تندرا بگم؟فروش جی ام سی سیرا ۲ برابر تندرا بوده. تویوتا با اون موتور ۸ سیلندر لند کروز که رو همه ماشینهاش میذاره و به خودش زحمت نمیده حداقل این موتور رو به روز کنه.الان به موتور وانت های رقیب تندرا یه نگا بندازید همشون مصرف هاشون کمه.نمای داخلی این ماشین رو خدا وکیلی با رم مقایسه کنید.داشبوردش تمام پلاستیک..راستی دوست عزیزی که داری از آپشن های تندرا تعجب میکنی یه سر برو سایت فورد و آپشن های اف ۱۵۰ رو ببین اون وقت میفهمی آپشن یعنی چی.شما حتی میتونی قطر اکسل وانت خودت رو تعیین کنی . حلا فهمیدین قاتل سامورایی ها کیه؟

      1. محمدرضا

        ۲۲ مرداد ۱۳۹۲
        سوابق: (153 ديدگاه)

        تو ایران وانت باردو قاتل همشونه

      2. سام*

        ۲۵ مرداد ۱۳۹۲
        سوابق: (219 ديدگاه)

        این اماری که دادید میشه لینکش رو بذارید ما هم ببینیم یا پایه و اساسش رو بگید.

      3. حمید

        ۲۳ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (12 ديدگاه)

        با سلام به دوست عزیز
        اطلاعات شما رو ستایش میکنم ولی دوست عزیز تمامی اینها فقط روی کاغذ خوبن تنها مشتریان و خریداران دلیل خوب بودن یک محصول رو تزمین می کنن تویوتا در ۳۰ سال اخیر تونسته که تمامی رقبای آمریکایی رو کنار بزنه و بیشتر مردم آمریکا از محصولات و حتی خدمات پس از فروش تویوتا رضایت بالایی دارن من بیشتر اخبار این شرکت رو خوندم هدف اونا داشتن مشتری وفاداره چون اونا معتقدن که مشتری وفادار حتی اگه ماشینی رو که خریداری میکنن اگه ازلحاض فنی قدیمی و یا پایین باشه بازم اون رو به بقیه ترجیح میدن سیستم موتورهای تویوتا تبدیل به یک الگو برای دیگر خودروسازان شده همیشه در مورد حفظ محیط زیست در جایگاه اول بوده و هستند

      4. هومن

        ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵
        سوابق: (2 ديدگاه)

        این کارایی که گفتی ایران خودرو وسایپا و شرکای چینیشون میکنن
        احتمالا تو این شرکتا یه دستی داری ها شیطون

    4. علی

      ۲۲ مرداد ۱۳۹۲
      سوابق: (514 ديدگاه)

      به نظرم تویوتا هرچی توی طراحی سواری هاش بی روح شده، توی طراحی suv(به جز rav4) و تراک هاش بی نظیره
      چهرش با آدم حرف میزنه

      1. nima

        ۲۲ مرداد ۱۳۹۲
        سوابق: (277 ديدگاه)

        suv های تویوتا فقط کیفیت دارن . تو طراحی هیچ حرفی برای گفتن ندارن . suv های فورد و gmc شورلت خیلی خوش رخ ترن .

  2. محمد

    ۲۱ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (1684 ديدگاه)

    ماشالله بزن هیوندای رو له کن

    1. نوید

      ۱۸ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (1525 ديدگاه)

      هیوندای رو که قبلا له کرده بود هدف این له کردن آریکایی ها بود

  3. میلاد

    ۲۱ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (19 ديدگاه)

    پیکاپ های تویوتا همیشه خدا بودن!

    دیگه رو دست اینا قراره چی بیاد؟
    من از شما میپرسم،کسی میتونه رو دست اینو بسازه؟

    از دیوار راست بالا میره به راحتی
    ینی خوراک راه خاکیه

    دمت گرم ژاپن
    تورو خدا بیا ایران

    1. یه پسل باهوش

      ۲۲ مرداد ۱۳۹۲
      سوابق: (1142 ديدگاه)

      ببخشید ها ببخشید با تمام احترامی که واسه طرفدارای تویوتا قائلم

      عذر می خوام ها باز دیسلایک بارونم نکنین

      ولی اسکی از این ضایع تر از پیکاپ های امریکایی می شد ؟؟

      بابا یه نگاهی به دور برتون بندازین …

      1. saman

        ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵
        سوابق: (1 ديدگاه)

        دقیقا درسته
        ی کپی کاری پنهانی از GMC و حتی ممکنه F150
        اما قشنگ و رندانه کپی کردن

  4. امین

    ۲۱ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (244 ديدگاه)

    یا خدا, نگاه اپشن.

  5. parsa

    ۲۱ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (38 ديدگاه)

    هایلوکس مدل ۱۹۷۷ تویوتا هنوز در بعضی جاهای ایران نون آور خانه هست.و در ایران ما فقط مدل هایلوکس شناخته شده است که بسیار عالی است ولی چرا هنو وانت توندرا به ایران نیامده دلیلش معلوم نیست . واقعا توندرا در دنیا رقیب نداره .امیدواریم به ایران ما هم بیاید البته با قیمتی منصف .چرا که ایرانیان باید بهترینها رو داشته باشند.

    1. نوید

      ۱۸ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (1525 ديدگاه)

      چون مردم ایران خیلی به وانت علاقه نشون نمیدن و فکر میکنن وانت ها فقط برای بار بردن هستن
      و فکر میکنن هرکی وانت داشت خیای بی کلاس و خیلی داهاتیه

  6. پرهام

    ۲۱ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (1119 ديدگاه)

    هیچ وقت به فورد ۱۵۰ نمی رسه. پر فروش ترین و محبوب ترین خودرو در آمریکا سال گذشته به اندازه تولید سایپا و ایران خودرو در آمریکا فورد ۱۵۰ فروش رفته. این تویوتا هم در آمریکا شکست خورده ای بیش نبوده. حالا شما ۴ تا عکس دیدید به وجد اومدید

  7. fleetwood

    ۲۲ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (278 ديدگاه)

    من هم تویوتا تاندرا را از نزدیک دیدم هم شورولت سیلورادو، هر دوشون غول بودند ولی سیلورادو عظمت بیشتری نسبت به تویوتا داشت

    1. نوید

      ۱۸ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (1525 ديدگاه)

      تندرا های جدید خیلی با ابهت تر شدن
      ۲۰۱۵ از این هم خیلی بهتره

  8. احسان

    ۲۲ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (2734 ديدگاه)

    کسایی که میگن چرا امریکایی انقدر وانت دوست دارن معلومه که فقط پیکان بار (باردو) رو وانت می دونن.توندرا و f150 و سیلورادو و رم بیارن تو ایران تازه مردم میفهمن امریکایی ها چرا از وانت یا به قول خود امریکایی ها truck استفاده میکنن.کاری نیست که این غول ها نتونن انجام بدن.اگر روزی خدا به ایرانیا لطف کرد و واردات ماشین ازاد شد خودم اولین مشتری این اژدهای زیبام

    1. amir

      ۲۲ مرداد ۱۳۹۲
      سوابق: (66 ديدگاه)

      اگر تمام مردم آمریکا کارگر هستند و حقوقشون در حدود روزی یک دلار هست که با یک حساب ساده میشه ماهی ۳۰ دلار و سالی ۳۶۰ دلار بفرمایید چطوری مردم آمریکا میتونند یک وانت سیلورادو با پایه قمیتی در حدود ۲۴ هزار دلار خریداری کنند که اگر هیچ چیزی نخورند و هیچ چیزی نپوشند و قبض برق و آب و تلفن و …. پرداخت نکنند و تمام حقوقشون رو بپردازند ۶۶ سال طول میکشه تا بتونند تمام قیمت وانت رو پرداخت کنند تازه در شرایطی که تورم و …. در طول این ۶۶ سال به قیمت خودرو اضافه نشه و بعد از ۶۶ سال زنده باشند که بتونند سوار وانت بشند یک کارگر وانت ۲۴ هزار دلاری با حقوق روزی یک دلار و …. که شما میفرمایید نمیتونه خریداری کند و از پس خرج و محارج تعمیرات و بنزین و …. وانت ۲۴ هزار دلاری خودش بربیاد اینکه میبینید آمریکایی ها علاقه خاصی به وانت های غول پیکر و خودروهای عضلانی دارند به خاطر این هست که مسافرت های جاده ای و خارج جاده ای و یدک کیشدن کاروان و ….. یک بخشی از فرهنگ آمریکایی ها هست و تفاوتی ندارد که فردی مهندس باشد و یا دکتر و یا کارگر این علاقه و فرهنگ عمومی نسبت به خرید خودروهای عضلانی آمریکایی و سفرهای جاده ای و خارج جاده ای و ….. در بین تمام مردم آمریکا وجود دارد و یک وانت غول پیکر قیمتی در حدود یک خودرو سدان خانوادگی با امنیت و امکانات رفاهی به روز دارد و انتخاب وانت های غول پیکر ارتباطی به کارگر بودن و مهندس بودن و …. در امریکا ندارد و فقط مربوط به علاقه و فرهنگ جامعه آمریکا هست و در ضمن حقوق وزارت کار برای سال ۹۲ با تمام اضافات چیزی در حدود ۵۴۱ هزار تومان برای یک فرد مجرد هست که این حقوق رو به یک مهندس هم الان با این وضعیت بیکاری و ورشکستگی کارخانه ها در ایران نمیدند کارگر ها که جای خود دارد و هیچ فردی چه مهندس و چه کارگر در ایران یک پراید رو حتی لیزینگی و وام و …. نمیتونه به راحتی خریداری کند خرید نقدی و خودروهای دیگه و خودرو خارجی با وجود تعرفه ۱۱۰ درصد واردات و بازار انحصاری خودرو که جای خود دارد و بیشتر شبیه توهم هست تا واقعیت

    2. amir

      ۲۲ مرداد ۱۳۹۲
      سوابق: (66 ديدگاه)

      دوست عزیز من با حقوق روزی یک دلار که شما فرمودید براتون حساب کردم که ۶۶ سال طول میکشه تا یک نفر یک کامیون غول پیکر ۲۴۰۰۰ دلاری رو از دم قسط خریداری کرده بتونه تمام مبلغ خودرو رو باز پرداخت کند تازه در شرایطی که پرداخت کننده وام هیچ چیزی نخوره و نپوشه و قبض آب و برق و گاز و تلفن و …. پرداخت نکنه و تمام ۱ دلار درآمد روزانه خودش رو به مدت ۶۶ سال برای پرداخت قیمت ۲۴ هزار دلاری یک وانت غول پیکر پرداخت کند و برای خریدا اقساطی به مدت ۶۶ سال هیچ مبلغی به قیمت اولیه خودرو اضافه نشد دریافت وام تابع قوانین و شرایطی در تمام کشورهای جهان هست و نسبت مستقیم با میزان حقوق و درامد و دارایی و …. فرد دریافت کننده وام دارد برای مثال فردی در ایران میتونند ۱ میلیارد وام دریافت کند که درآمد ماهیانه ای و دارایی هایی در حد و اندازه وام دریافتی و ۱ میلیارد و اقساطش داشته باشد و بانک و …. به هیچ فردی در هیچ جای دنیا همینطوری و بدون در نظر گرفتن حقوق و درامد ماهیانه وام نمیدند و برای دریافت وام بانک فیش حقوقی و صد مدل مدرک و ضامن و …. برای دریافت وام درخواست میکنه تا اطمینان حاصل کند که فرد دریافت کننده وام میتونه وام دریافتی رو باز پرداخت کند و یا اگر فرد دریافت کننده وام نتونست دارایی هایی در حد و اندازه بازپرداخت وام برای تصاحب توسط بانک دارد و هیچ بانکی در دنیا وام ۶۶ ساله برای خرید خودرو پرداخت نمیکنه برای اینکه بعد از ۶۶ سال خودرو در اثر استحلاک و …. نابود شده و هیچ ارزشی ندارد حتی بانک ها به عنوان ضامن برای دریافت وام هم فردی که سنی بیشتر از ۶۰ سال داشته باشد رو قبول نمیکنند و حالا اصلا فرض محال که یک بانک برای خرید یک وانت غول پیکر ۲۴ هزار دلاری به یک فرد در امریکا با حقوق روزی ۱ دلار وام داد فرد دریافت کننده وام که تمام حقوق ۱ دلار خودش رو برای اقساط خرید وانت غولپیکر پرداخت میکنه به مدت ۶۶ سال در طور این مدت ۶۶ سال خوراک و پوشاک و قبض اب و برق و تلفن و گاز و .. خودش و یا خرج تعمیرات و بنزین وانت غولپیکر خودش رو به چه طریقی تامین میکنه حتما میخواید بگید برای غذا و خواراک و پوشاک و قبض اب و برقش هم وام دریافت میکنه اما چطوری فردی که تمام حقوقش رو قسط میده میتونه وام جدیدی دریافت کند؟کجای دنیا به فردی که تمام حقوقش رو به مدت ۶۶ سال قسط میده وام پرداخت میکنند و …؟قبلا هم گفتم شما برای توجیه مشکلات ایران و مردم ایران و خودروسازی و … دست به دامن دروغ و ….. شدید و میخواید تمام مردم دنیا و کشورهای دیگه رو بدبخت و بیچاره و … نشان بدید تا مشکلات مردم ایران و خودروساز داخلی و … توجیه کنید که من نمیدونم از این صحبت هایی که میکنید و دروغهایی که میگید چه منافعی دارید اما در هر صورت میشه به کشورهای دیگه نگاه کرد و نکات خوب و قوت و قدرتشون رو دید و یاد گرفت و پیشرفت کرد مثل کره جنوبی و یا ژاپن و …. که با دیدن پیشرفت کشورهای دیگه دنیا و الگوبرداری از کشورهای دیگه پیشرفت کردند به جای اینکه بخواید با دروغ و … کشورها و مردم کشورهای رو بدبخت و …. نشان بدید و مشکلات ایران و مردم ایران و خودروسازی و … برای منفع فردیتون و …. با دروغگویی و مشکلات کشورهای دیگه و مردم کشورهای دیگه توجیه کنید

    3. علی

      ۲۶ مرداد ۱۳۹۲
      سوابق: (378 ديدگاه)

      مسیح مثلا فرض کن من کارگر
      ۷۵۰ تومن هم نه
      کارگرای باغ ما ماهی ۹۰۰ تومن میگیرن
      کرایه خونه
      پول برق و آب و گاز+ خورد و خوراک رو حساب کن و ازش بزن
      دقیقا چند ماه باید کار کرد و کاپرای ۶۰ تومنی رو خرید؟؟

      1. نوید

        ۱۸ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (1525 ديدگاه)

        ما هم باغ داریم
        تازه ما هم کارگر داریم
        شوخی کردم فقط شما دارین
        (البته بازم شوخی کردم)

  9. amir

    ۲۲ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (66 ديدگاه)

    تویوتا بهتر بود به جای کپی برداری از طراحی و ظاهر وانت و خودروهای عضلانی آمریکایی با معرفی محصولی با ظاهر متفاوت و جدید به طور کلی یک کلاس جدید ایجاد میکرد وانت ها و خودرو های خارج جاده ای تویوتا در دنیا و آمریکا شناخته شده هست و امتحان خودش رو پس داده و تویوتا میتونست از این پشتوانه برای معرفی یک محصول و یک کلاس جدید در وانت ها چه از نظر طراحی و موتور و مابقی اجزا معرفی کند که در تمام دنیا و خارج از آمریکا هم با استقبال زیادی مواجه بشه تا اینکه بخواد طراحی و مشخصات وانت ها و خودرو های عضلانی آمریکایی رو در بازار آمریکا کپی برداری کند به طور کلی تمام خودروسازهای دنیا و حتی خودروسازهای آمریکایی از طراحی عضلانی و زمخت به سمت طراحی اروپایی رفتند تا بتونند بازار جهانی خارج از آمریکا و بازار طرفداران خودروهای غیر عضلانی در جهان رو بدست بیارند

  10. arash zx

    ۲۲ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (74 ديدگاه)

    آقای مسیح نمیخواد شما نگران حقوق کارگران آمریکایی باشی……… بالاخره اونا به قول شما با همون حقوق کمشون می تونند بهترین وانت های دنیا رو سوار میشن،اما کارگر های زحمت کش ایرانی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کارگر های ایرانی با این افزایش قیمت حتی نمی تونند نیسان آبی بخرند………………………. شما نمی خواد نگران کارگران آمریکایی باشی……………………………!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    1. amir

      ۲۲ مرداد ۱۳۹۲
      سوابق: (66 ديدگاه)

      شما برای اینکه مشکلات ایران و مردم ایران و خودروساز داخلی و ….. با هر روشی توجیه کنید بدون هیچ اطلاع و …. در مورد هر موضوعی هر حرفی (دروغ و …) میزنید

    2. احمد.ف

      ۲۲ مرداد ۱۳۹۲
      سوابق: (463 ديدگاه)

      ببخشید جناب مسیح، اگر این کامنت ها را بر اساس شوخی می‌گذارید که اصلا شوخی مناسبی نیست و اگر جدی می‌گویید که بهتر است یک مقدار به دور و برتون نگاهی بندازید. یا لااقل در این سایت اینگونه نظر نگذارید.
      در ضمن حداقل حقوق در امریکا برای یک کارگر ساده ساعتی ۸ دلار است. (اطلاعات کاملا به روز و مستند است و از کسی که اخیرا از امریکا آمده بود شنیده‌ام)

    3. جلال

      ۲۲ مرداد ۱۳۹۲
      سوابق: (587 ديدگاه)

      من فکر میکنم این مسیح با این حرفا داره لج مارو در میاره بعد خودش میشینه به ریش هممون میخنده!!!!!
      بچه ها اصلان محلش نزارین……..

  11. علیرضا الف

    ۲۲ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (120 ديدگاه)

    آقا یا خانم مسیح دیگه داری شورشو در میاری ها.من از کامنت اولت احساس کردم به شوخی میگی حقوق آمریکایی ها ساعتی ۱ دلاره ولی اونچه از کانتهای بعدیت بر میاد اینه که ظاهرا بد جوری مورد شستشوی مغزی قرار گرفتی برادر (یا خواهر!).ظاهرا خیلی جدی داری حرف میزنی.آخه عزیز دل برادر یه چیزی بگو بگنجه.همه اینایی که اینجا میان یعنی به اینترنت دسترسی دارن که اومدن سایت پدال.اینقدرم سواد دارن که چار تا لغت انگلیسی سرهم کنن و یه سرچ کنن و بفهمن که حقوق تو آمریکا حداقل ساعتی ۸ دلاره (تازه در بعضی ایالتها به ساعتی ۱۰ ۱۱ دلار هم میرسه) نه روزی ۱ دلار.مگه آمریکا رو با زیمبابوه اشتب گرفته باشی عزیز دل برادر.خلاصه اینکه توبه کن برادر که خداوند توبه کنندگان را دوست دارد!اینقدرم لج بچه های اینجا رو در نیار.بگو خب!!!

  12. جاوید

    ۲۲ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (58 ديدگاه)

    شرمنده دوستان ولی این جناب مسیح یه چیزیش میشود.
    یا کودکی بیش نیستند یا در ایران زندگی نمی کنند یا دچار مشکلات دماغی هستند.
    احتمالا بسیار هم بیکار هستند که همواره در همه ی کامنت ها حضور فعال دارند.
    از مدیر سایت درخواست دارم دسترسی ایشان رال محدود بفرمایند.
    واقعا از کامنت های صد من یه غار و بسیار بی محتوای ایشان خسته شدیم.

  13. محمد

    ۲۲ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (1684 ديدگاه)

    آقا مسیح اون ۸ دلار رو در ساعت میشه ساعتی ۲۴ هزار تومن که اگه روزی ۳ ساعت کارکنن که قطعا بیشتره میشه ۷۲ هزار تومن. حالا اونا ۵ در ماه ۵ روز کار میکنند میشه ۳۶۰ هزار تومن در هفته که ضرب در ۴ میشه ۱ ملیون و ۴۴۰ هزار تومن. حالا کارگرای ایرانی ماهی ۴۰۰ هزار تومن دست مزد دارن . آیا این انصافه؟؟

    1. اصغر

      ۲۲ مرداد ۱۳۹۲
      سوابق: (213 ديدگاه)

      عزیزم اشتباه حساب نکن. قانون وزارت کار امریکا اینه که یک شخص فقط میتونه ۱۶۰ ساعت در ماه کار کنه.۱۶۰ ضرب در ۸ میشه ۱۲۸۰ که با دلار ۳۲۰۰ میشه ۴ میلیون و خرده ای.کارگر ایرانی حداقل حقوق طبق اعلام رسمی ۵۰۰تومنه.این کجا و آن کجا.الان داشتم سایت تویوتا امریکا رو میدیدم.تویوتا کرولا با تمامی امکانات میشه ۲۰ هزار دلار که شرکت تویوتا برای جلب رضایت مشتری و فروش بیشتر ۲۰۰۰ دلار پول رو مستقیم میگیره و ۱۸ هزار دلار باقی مونده رو در اقساط ۷۲ ماهه از مشتری میگیره.یعنی ماهی ۲۵۰ دلار.که یه کارگر در امریکا راحت میتونه این مبلغو پرداخت کنه و ماشینی بگیره که در کشور ما زیر پایه اقشار پر درآمد و نسبتا ثروتمند هستن.در صورتی که این ماشین تو امریکا زیر پایه کارگره.واقعا جالبه

  14. nima

    ۲۲ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (277 ديدگاه)

    تویوتا هر سال تو طراحی پسرفت میکنه . قدرت موتورش به نسبت حجمش خیلی پایینه . اصلا جالب نیست.

    1. جلال

      ۲۲ مرداد ۱۳۹۲
      سوابق: (587 ديدگاه)

      نیما جان وقتی که نسبت قدرت به حجم در یک ماشین از حد خاصی بالاتر باشه اصطهلاک و دوام خودرو میاد پایین. تو ماشینهایی که قراره مثل چی کار کنن اصلا خوب نیست که حجم کم باشه یا توانش بیش از حد بالا باشه.
      این جور چیزها مال سوپر اسپرتهاست
      در عوض با یک نسبت دنده خوب میشه گشتاورشو بالابرد
      به هر حال امیدوارم موفق باشی…….

  15. حامد MASERATI GT

    ۲۲ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (311 ديدگاه)

    هرکی فیلم کشیدن شاتل توسط توندرا رو ندیده بره ببینه اون موقع ببینه ژاپن چی ساخته . تویوتا نیازی به تعریف نداره . کل دنیا از محصولاتش راضی ان

    1. جلال

      ۲۲ مرداد ۱۳۹۲
      سوابق: (587 ديدگاه)

      در ضمن حامد جان این رو هم بگو که اون تاندورا کاملا استاندارد بود وهیچ تغییری نکرده بود…..
      واقعا تاندورا اسطوره قدرت تویوتاست…..

  16. امین

    ۲۳ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (821 ديدگاه)

    ببینید برای یه ماشین چند تا مدل میزنن
    به اندازه ی کل محصولات ایران خودرو و سایپاست

  17. shales

    ۲۶ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (8 ديدگاه)

    تا دوج هست تویوتا چرا

  18. amir.t.

    ۲۴ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (548 ديدگاه)

    الله اکبر چقدر …

  19. علی

    ۲۲ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    صنعت=آمریکا.وانت=آمریکا.قدرت=آمریکا.کیفیت=آمریکا.لذت=آمریکا.

    زندگی=آمریکا

  20. نوید

    ۸ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1525 ديدگاه)

    اون کسی که ساعتی ۳۰ تومن میگیره رو دیگه بهش نمیگن کارگر بهش میگن مدیر

  21. ایمان

    ۲۳ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (4 ديدگاه)

    توندرا صورتی دله منابردی
    فقط تویوتا.عشق تویوتا.جان تویوتا.ماشینتویوتا.خونه تویوتا
    کجابرم تویوتا
    چیکار کنم تویوتا
    چی بخورم تویوتا

  22. حسام

    ۱۷ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    هیچ ماشینی نمیتونه به وانت. Gmc. برسهه

  23. محمد

    ۸ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (3 ديدگاه)

    هیولای افرود تویوتا

  24. sohrab

    ۵ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام میکنم خدمت همه دوستان عزیز .
    ماشینهای آمریکایی و ماشین های ژاپنی تو دنیا تکن بخصوص وانت .من خودم طرف دار تویوتا هستم اینکه کدوم بهترن اینو باید به عهده کارشناسان گذاشت . ولی اگه بخوایم از نظر مردم رای گیری کنیم تمام دنیا با محصولات تویوتا آشنا هستن و تویوتا تمام امتحاناتشو تو این سالها پس داده به نظر من تویوتا رای بیشتری ماره بخصوص تاندرا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا
بستن
X