تویوتا

به‌روزرسانی‌های تویوتا سیِ‌نا مدل سال 2020

تویوتا سیِ‌نا برای مدل سال ۲۰۲۰ خود به‌روزرسانی‌های کوچکی داشته که مهم‌ترین آن‌ها اضافه شدن نسخه‌ی سفارشی نایت شید ادیشن است. این خودرو در تریم های SE و SE پریمیوم و مدل‌های دیفرانسیل جلو یا چهار چرخ محرک عرضه می‌شود.


این مدل سفارشی ۷۰۰ دلار گران‌تر بوده و دارای عناصر تیره‌رنگ در جلوپنجره، دستگیره درب‌ها، پوشش آینه‌های جانبی، اسپویلر و لوگوها می‌باشد.


از دیگر ویژگی‌های سیِ‌نا نایت شید ادیشن می‌توان به رینگ‌های ۱۸ اینچی مشکی در نسخه‌های چهار چرخ محرک و رینگ‌های ۱۹ اینچی در مدل‌های دیفرانسیل جلو اشاره کرد. این خودرو با چهار رنگ بدنه‌ی مشکی میدنایت، نقره‌ای، سفید و قرمز عرضه می‌شود. داخل کابین نیز می‌توان هر رنگی را انتخاب کرد به شرطی که آن رنگ مشکی باشد!


یک صفحه‌نمایش ۴.۲ اینچی TFT نیز بین پشت آمپرها قرار گرفته است. استفاده از مواد سرکوب کننده‌ی صدای بهتر و برخی اصلاحات کوچک نیز جزو دیگر تغییرات این مینی ون ژاپنی هستند.


پکیج SE این خودرو دارای دستیار پارک عقب و سیستم صوتی انتیون، ناوبری دینامیک و بسته اپلیکیشن های متنوع می‌باشد. این پکیج به‌صورت استاندارد در مدل SE پریمیوم چهار چرخ محرک بکار رفته ولی در مدل SE چهار چرخ محرک به‌صورت سفارشی در دسترس است. مونروف برقی و آفتاب‌گیر نیز به‌صورت استاندارد در مدل اول و به‌صورت سفارشی در مدل دوم عرضه می‌شود.


به غیر از این‌ها شاهد همان تویوتا سیِ‌نای جادار، منعطف و مجهز هستیم. این خودرو همچنان از پیشرانه‌ی ۶ سیلندر و گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک قبلی استفاده کرده و بسته‌ی ایمنی تویوتا همچنان به‌صورت استاندارد در آن دیده می‌شود.


قیمت این خودرو از ۳۱۴۱۵ دلار آغاز و به ۴۴۳۱۰ دلار می‌رسد که این قیمت شامل هزینه‌های تحویل و مالیات نیست.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. Mehdi TuRbO

    ۱۱ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (1958 ديدگاه)

    عجب چیزی شده از این کلاس خودرو خوشم نمیومو ولی این دوست داشتم تنها خودرو تو این کلاس که خوشم اومد ازش خشونت خاصی داره.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا