تویوتا

مشخصات احتمالی تویوتا لندکروزر ۲۰۲۲ جدید لو رفت

به نظر می‌رسد تویوتا اصلاً نمی‌تواند رازهای خود را مخفی نگه دارد و این موضوع درباره نسل جدید لندکروزر به شدت نمود پیدا کرده است. خواه این درز اطلاعات مربوط به اسناد داخلی باشد یا تصاویر جاسوسی از داخل تأسیسات، نسل جدید این قدبلند افسانه‌ای کاملاً در سرخط خبرها بوده است. بر پایه جدیدترین خبرها به نظر می‌رسد در آینده نزدیک شاهد رونمایی از لندکروزر تازه‌نفس خواهیم بود.

یکی از حساب‌های کاربری در شبکه‌های اجتماعی تمامی اطلاعات لازم درباره LC300 را به اشتراک گذاشته است. این اطلاعات تائید می‌کنند که برای اولین بار لندکروزر با نسخه GR اسپورت تولید خواهد شد اما آنچه توجه ما را به خود جلب کرده زمان رونمایی این خودرو می‌باشد. بر پایه اسناد فاش شده، لندکروزر در پایان ماه جاری میلادی رونمایی خواهد شد.

به این ترتیب باید شاهد پرده‌برداری از این خودرو در ۳۱ می یا اول ژوئن باشیم. همچنین یکی دیگر از حساب‌های کاربری در شبکه‌های اجتماعی به مشخصات این خودرو از جمله‌ تریم ها و نوع سیستم تعلیق لندکروزر جدید پرداخته است. برای مثال لندکروزر GR-S که با پیشرانه‌های بنزینی و دیزلی عرضه خواهد شد تنها با تکنولوژی KDSS و قفل دیفرانسیل‌های جلو و عقب در دسترس خواهد بود.

نسخه ZX این خودرو لوکس‌ترین عضو خانواده لندکروزر بوده و از عناصر کرومی، رینگ‌های ۲۰ اینچی، تریم چوبی و پوشش چرم کابین سود خواهد برد. فقط نسخه فول لندکروزر جدید از سیستم اطلاعات سرگرمی بخش عقب کابین با دو نمایشگر ۱۱.۶ اینچی استفاده خواهد کرد. مدل GR-S دارای سپرها و جلوپنجره و رینگ‌های ۱۸ اینچی متفاوت بوده و از تریم کربنی در کابین استفاده خواهد کرد. هر دو مدل از نمایشگر مرکزی ۱۲.۳ اینچی و سیستم صوتی JBL با ۱۴ بلندگو سود خواهند برد.

تویوتا لندکروزر ZX و GR-S جدید با سیستم پایش سطوح سه‌بعدی مجهز به دوربین زیر بدنه تولید خواهند شد. این دو تریم همچنین دارای شوینده دوربین دید عقب خواهند بود هرچند در اسناد داخلی منتشر شده مدل LC200 دیده می‌شود. سیستم تهویه مطبوع چهار ناحیه‌ای و هدآپ دیسپلی نیز در نسخه‌های فول تر این خودرو قابل‌دستیابی خواهند بود.

اگر اخبار مربوط به زمان رونمایی لندکروزر جدید درست باشد بنابراین طی دو هفته آتی این خودرو را خواهیم دید.

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۲۵ دیدگاه

  1. مسعود بهروان

    ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (43 ديدگاه)

    ظاهرش که ابهت نسل های گذشته رو نداره بنظرم .

    موافقم ۶
    مخالفم ۷
    1. مسعود

      ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (164 ديدگاه)

      اخه چرا طرح به این جیگری رو ول کردن چسپیدن به این
      https://motoring.pxcrush.net/motoring/general/editorial/landcruiser-300-render-cliccar-1024x-uj5k.jpg

      موافقم ۱
      مخالفم ۴
      1. NAVID۰۰۹۸

        ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
        سوابق: (5709 ديدگاه)

        کاربر مسعود
        به عنوان یکی از طرفدارن کوچک تویوتا میگویم که به شدت با شما موافقم و نسل جدید من را هم نگرفت !!!

        اما اینکه در ابتدای مقاله گفته تویوتا نمیتونه رازهای خود را مخفی نِگَه‌ دارد را قبول ندارم و به نظرم شرکت‌ها با این روش دارند هیجان کار را بالا میبرند و خودش نوعی تبلیغ به حساب می‌آید که مفتی مفتی سر خط مقالات و سایت‌ها میشوند و بیشتر در زبان‌ها میچرخند که مخاطب بیشتر پیگیر قضیه باشد !!!

        یک عمر رسانه‌ها همه را میدوشیدند و حالا شرکت‌ها با اعتبار و نام بزرگشان از رسانه‌ها سواری مفتی میگیرند ، چرا که نه ? !!!

        لندکروزر اتاق ۱۰۰ ، خودرویی که نوستالژی که هم طراحی قدیم را در چنته دارد و هم آینده را پوشش میدهد ، گویی اتاق ۱۰۰ در برزخ به سر میبرد که نه میشه گفت قدیمی شده و نه در آینده سِیر میکند ، بلکه برای امروز ساخته شده !

        اگر اتاق ۱۰۰ تمیز دارید ، دو دستی بچسبیدش که خوب چیزی دارید !
        به احتمال زیاد نمونه‌ی کم کارش را بخرم و با خودروی فعلیم تعویضش کنم .
        البته باید بگردم یه نمونه لاکاغذیش را پیدا کنم ، اگر هم دنده‌ای بود که هِی‌هاتو هی‌هات مبارک بادا ، ایشالاه مبارک بادا !

        موافقم ۱
        مخالفم ۰
    2. ممد ژانگولر

      ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (1399 ديدگاه)

      حضرت لندکروز تو طراحی جدیدش جموجورتر و مفیدتر به نظر میرسه
      امیدوارم مصرف سوخت قبلیو نداشته باشه
      در کل عشقه ?

      موافقم ۰
      مخالفم ۱
  2. RezaRs

    ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (1103 ديدگاه)

    دوسش ندارم

    موافقم ۵
    مخالفم ۱
  3. Amir

    ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (32 ديدگاه)

    لندکروز هر چی باشه بازم دوست داشتنیه !!
    ولی اون حس سگ جون بودن نسل های قبل رو نمیده

    موافقم ۷
    مخالفم ۳
  4. زیزیگولو

    ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (2119 ديدگاه)

    ظاهر عضلانیو زیبای لندکروز باعث شده که خیلیا از این ماشین به عنوان یک ماشین لوکس استفاده کنن ولی نباید فراموش بشه که خریدو فروش لندکروز تو دنیا بیشتر واسه مسیرای آفرودو طبیعت‎گردی هستش و بطور کلی وقتی بحث استفاده از ماشین تو آفرودو طبیعت‎ گردی پیش میاد بدون شک تویوتا لندکروز یکی از اصلی‌ ترین گزینه‌ هاست چون هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ عملکرد واسه این کار ایده‎ آل هستش

    موافقم ۶
    مخالفم ۰
    1. ( سابق Audi e_tron gt (audi s8

      ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (225 ديدگاه)

      بله همینطور است
      اما من گزینه های دیگر را برای آفرود ترجیح می دهم

      موافقم ۳
      مخالفم ۰
      1. زیزیگولو

        ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
        سوابق: (2119 ديدگاه)

        فقط اسم لندکروز واسه نشون دادن تاریخ افتخار آمیز کمپانی تویوتا کافی هستش ….. در مورد گزینه انتخاب شما، بله درست میفرمایین گزینه های خوب زیاد وجود داره که لندکروزم یکی از اون گزینه هاست

        موافقم ۲
        مخالفم ۱
  5. MOS

    ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (289 ديدگاه)

    مشخصات فنیش هم لو رفت….

    موافقم ۵
    مخالفم ۰
  6. میثم

    ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (1566 ديدگاه)

    به نظر میاد تو عکس بخصوص در نمای پشت ابهت نسل قبل رو نداشته باشه
    ولی من فکر کنم از اونایی باشه که از نزدیک تو واقعیت خیلی بهتر از عکسها و نسل قبلیش باشه

    موافقم ۳
    مخالفم ۰
  7. محمد

    ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (126 ديدگاه)

    این ماشین مگه نیاز به رونمایی داره.دیگه کلا همه چی در موردش عمومی شده دیگه و چیزی در موردش نیست که کسی ندونه.
    ولی طراحیش خیلی بی روح و کسل کننده شده.جلوش که شده کادیلاک.پشتشم شده نیسان پاترول.انصافا تیونر هایی که اتاق سری ۲۰۰ رو فیس لیفت میکردند خیلی بهتر از این کار میکردند.

    موافقم ۴
    مخالفم ۰
  8. محمد مختاری آذر

    ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (439 ديدگاه)

    یکم میتونست بهتر باشه مثل نیسان پاترول نیسمو

    موافقم ۲
    مخالفم ۰
  9. mahan

    ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (1715 ديدگاه)

    من که بی تعارف باید بگم که اصلا خوشم نیومده.من که یکی از طرفدارای پروپاقرص لندکروز هستم و از سری ۱۰۰ تا ۲۰۰ چه ۶چه۸ سیلندر همه رو داشتم ولی حاظر نیستم سری ۳۰۰ رو بخرم فکر کنم همون سری ۲۰۰ بستمه مگر اینکه یک فیس لیفت اساسی بده یا سری ۴۰۰ انشالله ۲۰ سال دیگه بیاد بشوره ببره.خارج از شوخی کار دنیا برعکس شده پارسال و امسال همه تمرکز روی سوپرا و یاریس بود فکر نکنم این قدری که به یاریس توجه کردن به لندکروز توجه کنند.اگه این باشه من پاترول رو ترجیح میدم به این.ادم پشتش رو نگاه می کنه احساس می کنم جای یه چیزایی خالیه و ماشین عقب مونده هست چراغاش چرا مثل طلق هستن.

    موافقم ۵
    مخالفم ۰
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (5709 ديدگاه)

      ماهان جان
      با این کامنتت به شدت موافقم و با این وضعلندکروزر ۳۰۰ ، پاترول را ترجیح میدهم !

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. میثم

        ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
        سوابق: (1566 ديدگاه)

        منم با شما دوتا موافقم.
        بازم جلوش یه چیزایی برای گفتن داره
        ولی نمای پشتش یه جوریه

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
        1. mahan

          ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
          سوابق: (1715 ديدگاه)

          ❤️ممنون رفقا.ببینید دیگه خودتون ما ژاپنی فن ها بار ها شده اشتباه برندمون رو بگیم و توضیح بدیم که چرا نه یا چرا اره با اتدلال و دلیل و حتی نمیگیم بهترین ماشین و اکثرمون طرفدار و فن بقیه برند ها هم هستیم و میگیم فلان برند تو فلان قیمت رو قبول داریم بعد یه عده از خدا بی خبر میان مارو دیس می کنند.

          موافقم ۱
          مخالفم ۰
  10. Ninja

    ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (356 ديدگاه)

    نیسان پاترول لایک
    تویوتا لندکروز دیس لایک
    انتخابم قطعا نیسان هست در ضمن من شنیدم پیشرانش ۶ سیلندر توربو هست که این خیلی بده

    موافقم ۲
    مخالفم ۲
    1. میثم

      ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (1566 ديدگاه)

      طراحی بیرونی پاترول
      طراحی داخخلی لندکروز

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. mahan

        ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
        سوابق: (1715 ديدگاه)

        بقول شمالیا میگن نره ماهی اشپل دار!
        اینو از یک شمالی شنیدم ازش پرسیدم گفت ماهی نر گوشت بیشتری نسبت به ماهی ماده داره و بهتره و ازونور هم ماهی ماده اشپل (اون دون دونه ها یا بگم معادل خاویار اوزون بورون برای ماهی)هم یک مزه خوبی داره و خاصیت داره ولی تو ماهی نر نیست این مثل به این معنا هست که همه چیز رو تکمیل می خوایم.

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
  11. آریا منش

    ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (132 ديدگاه)

    عاشق شدم

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  12. Angus_812

    ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (77 ديدگاه)

    یکی بره بزنه رو شونه تویوتا بگه داداش شوخی جالبی نبود
    والا FJ کروز خیلی ابهتش از این نسل جدید بیشتره

    موافقم ۲
    مخالفم ۰
  13. Amirreza

    ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (1065 ديدگاه)

    دوستش ندارم بین اینو پاترول بدون شک پاترول

    موافقم ۱
    مخالفم ۰
  14. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

    ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (1974 ديدگاه)

    طراحیش خصوصا جلوش که دیگه واقعا حال بهم زنه!
    توی این نسل بیشتر شده یه ماشین لوکس تا آفرودی…

    موافقم ۲
    مخالفم ۰
  15. Navid_bivaN

    ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (2998 ديدگاه)

    اگر این مدل با قیمت حدود ۵۰ هزار دلاری به امریکا میومد، فروش خوبی میکرد. نمیدونم چرا به جای جی تی ۸۶، روی نسل جدید اف جی کروز کارنکردن، و به جای خروج لندکروز از امریکا، بازاریابی و سیستم فروشش رو عوض نکردن. از این گاو شیرده نباید به سادگی میگذشتن.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا