تویوتا

نسل جدید تویوتا لندکروزر و لکسس LX در راه است

نسل کنونی تویوتا لندکروزر از سال 2008 در بازار حضور دارد و با شرایط فوق‌العاده رقابتی فعلی بازار اس‌یووی‌ها، عملاً خودرویی قدیمی محسوب می‌شود اما به‌تازگی گزارش شده که نسل جدید این اس‌یووی مشهور ژاپنی در راه است. یک وب‌سایت ژاپنی بنام «Best Car» ادعا کرده است که نسل جدید لندکروزر در پاییز سال 2020 معرفی خواهد شد. همچنین همین گزارش گفته است که شاید پیش از معرفی رسمی نسل جدید لندکروزر، کانسپتی به‌عنوان پیش‌نمایش از شکل کلی آن در نمایشگاه توکیو در اواخر اکتبر امسال رونمایی گردد.

نسل جدید لندکروزر روی یک شاسی نردبانی فولادی بروز شده ساخته خواهد شد اما در زیر کاپوت آن یک پیشرانهٔ 3.5 لیتری V6 توئین توربو جایگزین موتور 5.7 لیتری V8 تنفس طبیعی کنونی خواهد شد. انتقال نیروی این پیشرانه نیز بجای گیربکس هشت سرعتهٔ فعلی توسط یک گیربکس 10 سرعتهٔ اتوماتیک جدید صورت خواهد گرفت درحالی‌که احتمال ساخت نسخهٔ هیبریدی آن‌هم وجود دارد. لندکروزر همچنین به جدیدترین نسخه از تکنولوژی کمک‌رانندهٔ تویوتا بنام Safety Sense مجهز خواهد بود که شامل سیستم‌هایی چون تشخیص عابرین پیاده در شب و سیستم جلوگیری از برخورد می‌شود.

ساخت نسل جدید لندکروزر به این معنا است که پسرعموی لوکس آن یعنی لکسس LX هم تغییر نسل خواهد داد ولی فعلاً جزئیات کمی در مورد مشخص است. در نسل جدید این اس‌یووی‌ها، طراحان تویوتا تلاش بیشتری برای متمایز کردن آن‌ها از یکدیگر انجام خواهند داد درحالی‌که انتظار می‌رود در کابین آن‌ها نیز از متریال بهتری استفاده شود. Best Car ادعا کرده که تویوتا به‌طور هم‌زمان در حال توسعهٔ هردوی این خودروها است که این یعنی نسل جدید لندکروزر و لکسس LX با فاصلهٔ کوتاهی از یکدیگر معرفی خواهند شد.

برچسب ها

امیر دهقان

نویسنده و مترجم سایت پدال، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته حقوق خصوصی

مطالب مشابه

‫۱۳ دیدگاه

  1. MAHDI

    ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (3902 ديدگاه)

    یه جوریه که انگارتویوتا لندکروز حس توان وجایگاه بالاتری از لکسوسLXداره.به نظر من که لندکروز طراحی سنگین تری هم داره

    1. Sina

      ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
      سوابق: (229 ديدگاه)

      این فقط توهم شماست

    2. Efk

      ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
      سوابق: (212 ديدگاه)

      منم ظاهر لندکروزو بیشتر دوست دارم
      همه چیش بهم میاد اما Lx زمخت و لبه های تیزش به تنه ی جعبه ایش نمیاد

    3. " Swedish Arrogant Tiger"

      ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
      سوابق: (860 ديدگاه)

      موافقم بنظر منم دقیقا همینطوره…

  2. sina

    ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (1952 ديدگاه)

    اوپس
    چه شود!

  3. F22RAPTOR

    ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (1897 ديدگاه)

    بنظرم تو یوتا باید همین موتور رو بهینه میکرد تا به ۴۰۰ اسب بخار برسونه

  4. ایمان

    ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (2029 ديدگاه)

    تویوتا دقیقاً همون کاری رو کرد که فورد با آفرودر خودش F_۱۵۰ رپتور کرد ؛ جایگزین کردن ۳.۵ لیتری توربو شارژ بجایِ هشت سیلندر تنفس طبیعی ؛ فقط ای کاش این موتور رو حفظ میکرد و ارتقاء میداد چون واقعاً عالی بود

  5. Elmiraj

    ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (1376 ديدگاه)

    به بازاری قدم می زارن که با نسل جدید اسکالید ، یوکان و تاهو ، بازگشت شکوهمند واگونیر و گرند واگونیر و دو برادر تازه نفس ناویگیتور و اکسپدیشن مواجه خواهند بود…..

    1. VIPER

      ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
      سوابق: (1897 ديدگاه)

      ، لند کروز در اصل تو‌سگمنت اونا نیست
      و یه سگمنت کوچیکتره،سکویا تو سگمنت تاهو، اکسپدیشن و سابربن هست

    2. M

      ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
      سوابق: (2237 ديدگاه)

      هرچی فکر میکنم همشون سر هم به اندازه لندکروز عقبه ندارن !
      دونه درشتشون شاید همون واگونیر باشه که فکر نمیکنم وقتی اسم لندکروز میاد …

      1. Elmiraj

        ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
        سوابق: (1376 ديدگاه)

        M@
        وجود ایناست که باعث شده در بازار رقابتی آمریکای شمالی کسی به لندکروز نگاه هم نکنه…..

  6. NAVID۰۰۹۸

    ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (2619 ديدگاه)

    عکس اول ، دارای خطوطی هست که بیشتر به آمریکائیها شبیهه تا ژاپن .

  7. Mohammadreza

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (696 ديدگاه)

    من عاشق این لعنتی ام
    فقط یکبار سوار شدنش کافیه تا عاشقش بشین

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا
بستن