تویوتا

کانسپت تویوتا TJ کروز تولید خواهد شد

به گفتهٔ وب‌سایت ژاپنی Best Car، شخصی با روابط نزدیک به شبکهٔ نمایندگی‌های فروش تویوتا گفته است که کانسپت TJ کروزر به تولید خواهد رسید. این گزارش ادعا می‌کند که نسخهٔ تولیدی این خودروی عجیب در ماه اکتبر معرفی می‌شود و فروش آن در سال ۲۰۲۰ آغاز خواهد شد. کانسپت TJ کروزر که ابتدا در نمایشگاه توکیو ۲۰۱۷ رونمایی شد، از استیل جعبه‌ای شکل ون مانندی برخوردار است و طراحی آن بیشتر بر کارایی تأکید دارد. به‌عنوان‌مثال، صندلی سرنشین جلو و صندلی‌های عقب آن به‌طور کامل قابلیت خواباندن دارند تا فضای کاملاً مسطحی برای بارگیری تا داشبورد خودرو ایجاد گردد.

Best Car ادعا می‌کند نسخهٔ تولیدی TJ کروزر کمی کوتاه‌تر از کراس‌اوور C-HR است اما برای افزایش فضای داخل، ارتفاع بیشتری دارد. از سوی دیگر، برخلاف نسخهٔ کانسپت ممکن است درهای کشویی عقب در نسخهٔ تولیدی به نمونه‌های معمولی تبدیل شوند. ظاهراً تویوتا قصد دارد این خودرو را در دو نسخهٔ دو ردیفه و سه ردیفه ارائه کند که در هردوی آن‌ها قابلیت تا شوندگی صندلی‌ها به همین شیوهٔ کاملاً تخت حفظ می‌گردد تا فضای بار بزرگ و کاربردی در اختیار خریداران قرار گیرد.

طبق این گزارش، تویوتا دو پیشرانهٔ مختلف را برای TJ کروزر در نظر گرفته است. نمونهٔ اول یک قوای محرکهٔ هیبریدی با پیشرانهٔ بنزینی ۱.۸ لیتری چهار سیلندر است که از پریوس گرفته می‌شود. ظاهراً این قوای محرکه صرفاً با سامانهٔ چهارچرخ محرک عرضه می‌شود. گزینهٔ بعدی اما یک موتور ۲ لیتری چهار سیلندر است که در دو نسخهٔ دیفرانسیل جلو یا چهارچرخ محرک قابل انتخاب خواهد بود.

یک ون کوچک که توانایی حمل وسایل زیادی را دارد می‌تواند برای کسانی که به حمل‌ونقل اشیاء مختلف می‌پردازند اما نیازی به یک وسیلهٔ نقلیهٔ تجاری بزرگ ندارند، محبوبیت زیادی داشته باشد؛ اما متأسفانه این گزارش هیچ اشاره‌ای به عرضهٔ TJ کروزر در بازارهای خارج از ژاپن نکرده است. البته ازآنجایی‌که این خودرو روی پلت‌فرم آشنای TMGA ساخته شده و از پیشرانه‌های مدل‌های حاضر در بازار ایالات‌متحده استفاده می‌کند، به نظر نمی‌رسد تویوتا برای عرضهٔ آن در آمریکا مشکلی داشته باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. Worth

    ۳ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (43 ديدگاه)

    ایییششش چیه این بابا؟!
    تویوتا اینو تولید نکنه سنگین‌تره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. ایمان

    ۳ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (3894 ديدگاه)

    جون میده برای مسافرت ….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. احمدرضا

    ۳ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (877 ديدگاه)
    1. نوید جهرمی

      ۳ شهریور ۱۳۹۸
      سوابق: (3691 ديدگاه)

      هههه. دقیق زدی به خال

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. شهریار

    ۳ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (2 ديدگاه)

    خیلی‏ ‏هم‏ ‏خوشکله
    کلا‏ ‏چیزی‏ ‏که‏ ‏مال
    ژاپن‏ ‏باشه‏ ‏حرف
    نداره‏ ‏اگه‏ ‏اینو
    داشته‏ ‏باشم‏ ‏کل
    ایران‏ ‏رو‏ ‏باهاش
    میگردم‏ ‏جون‏ ‏میده
    واسه‏ ‏مسافرت

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. farhad

    ۳ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (134 ديدگاه)

    واقعا در زشتی زده رو دست ماشین های سانگ یانگ .

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا