تویوتا

کمری 2017 با تجهیزاتی بیشتر و قیمتی ثابت

با اینکه برخی تریم‌های تویوتا کمری تجهیزات بیشتری را دریافت کرده‌اند، اما قیمت تویوتا کمری ۲۰۱۷ نسبت به مدل سال قبل تغییری نکرده است.

2017 Toyota Camry
۲۰۱۷ Toyota Camry
2017 Toyota Camry hybrid
۲۰۱۷ Toyota Camry hybrid
2017 Toyota Camry
۲۰۱۷ Toyota Camry
برخی از این تجهیزات که امسال اضافه شده‌اند عبارت‌اند از رنگ متالیک Blue Streak، سیستم صوتی انتون برای تریم های XLE و XSE به علاوه‌ی سیستم چندرسانه‌ای با نرم‌افزارهای سیستم ناوبری و سیستم صوتی. نسخه‌های ۴ سیلندر XLE و XSE به همراه نسخه‌ی هیبرید XLE از شارژر بی‌سیم گوشی‌های هوشمند بهره خواهند شد.

2017 Toyota Camry hybrid
۲۰۱۷ Toyota Camry hybrid
در بخش ایمنی، همه‌ی مدل‌های تویوتا کمری بدون دریافت هیچ هزینه‌ی اضافی به ۱۰ ایربگ و سیستم ایمنی استار مجهز می‌شوند که این سیستم دربردارنده‌ی کنترل کشش، کنترل پایداری خودرو، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز و کمک ترمز، تکنولوژی توقف هوشمند و سیستم پایش فشار باد لاستیک‌ها می‌باشد.

2017 Toyota Camry XSE
۲۰۱۷ Toyota Camry XSE
قلب تپنده‌ی کمری همچنان پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری با ۱۷۸ اسب بخار قدرت و ۲۳۰ نیوتون متر گشتاور و پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری با ۲۶۸ اسب بخار قدرت و ۳۳۶ نیوتون متر گشتاور است که هر دو واحد قدرت به گیربکس ۶ سرعته ی اتوماتیک متصل هستند. کمری هیبرید نیز از پیشرانه‌ی ۲.۵ لیتری بنزینی و یک پیشرانه‌ی الکتریکی استفاده می‌کند و توان تولیدی کل آن ۲۰۰ اسب بخار است. این مقدار نیرو از طریق گیربکس CVT به چرخ‌های جلو انتقال می‌یابد.

2017 Toyota Camry SE
۲۰۱۷ Toyota Camry SE
2017 Toyota Camry XLE
۲۰۱۷ Toyota Camry XLE
تویوتا تحویل اولین نسخه‌های مدل ۲۰۱۷ به نمایندگی‌ها را از این هفته شروع خواهد کرد.

2017-toyota-camry-price

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴۴ دیدگاه‌ها

  1. اسماعيل شجاعى فر

    ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (2 ديدگاه)

    علیرغم وجود مشوق هاى مالیاتى نظیر تعرفه گمرکى کمتر بنظر میرسد که پلاک نشدن این خودرو بهر دلیلى و پایین بودن عرضه این خودرو بى نظیر باعث شده است که قیمت این خودرو بحالت نجومى بالا رفته و تنها راه کوتاه کردن دست دلالان اعمال مالیاتهاى سنگین در زمان نقل و انتقال خودرو است

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. عباس عبیات

    ۱۹ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (1 ديدگاه)

    به نظر من هیچ خودرویی نمیتونه مثل تویوتا تو ایران جواب بده
    خصوصا تو اهواز با این گرما…
    حرف نداره…

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا