جنرال موتورزخودروهای چینی

به‌روزرسانی بائوجون 530 برای مدل 2020

بائوجون ۵۳۰ در سال ۲۰۱۷ به‌عنوان یک کراس‌اوور کامپکت صرفاً برای بازار چین معرفی شد و حالا برای مدل ۲۰۲۰ مورد به‌روزرسانی قرار گرفته است. تغییرات ظاهری این خودرو طی این فیس‌لیفت در قسمت جلو شامل جلوپنجرهٔ بروز شده، چراغ‌های جلوی باریک‌تر و کشیده‌تر و سپر جدید می‌شود درحالی‌که اضافه شدن تریم نقره‌ای به عقب و رینگ‌های جدید هم تکمیل‌کنندهٔ این تغییرات هستند.

بائوجون ۵۳۰ در داخل نیز از یک نمایشگر لمسی ۱۰.۴ اینچی برخوردار است که از به‌روزرسانی از طریق اینترنت پشتیبانی می‌کند و می‌توان از آن برای کنترل قسمت‌های مختلف خودرو مثل سیستم تهویه، ناوبری، سیستم اطلاعاتی-سرگرمی و… را استفاده کرد. این سیستم همچنین از قابلیت دستورات صوتی هم برخوردار است و بنابراین سرنشینان می‌توانند برای روشن کردن سیستم تهویه، پخش موسیقی، ارسال پیام با وی‌چت و باز و بسته کردن سانروف، دستورات صوتی درستی را بیان کنند. گرم‌کن آینه‌های جانبی، سیستم پایش باد تایرها و سنسورهای پارک هم از دیگر تجهیزات این کراس‌اوور چینی/آمریکایی هستند.

۵۳۰ با ۴,۶۹۵ میلی‌متر طول، ۱,۸۳۵ میلی‌متر عرض، ۱,۷۵۰ میلی‌متر ارتفاع و ۲,۷۵۰ میلی‌متر فاصلهٔ محوری، کراس‌اووری در اندازهٔ شورلت اکوئانکس است. برای این خودرو سه ترکیب صندلی مختلف شامل ۲+۳، ۲+۲+۲ و ۲+۳+۲ قابل انتخاب است که در اولی ۹۷۹ میلی‌متر فاصله بین ردیف دوم و ردیف اول صندلی‌ها وجود دارد و صندوق باری به حجم ۱۰۶۵ لیتر را ارائه می‌کند.

این خودرو با یک پیشرانهٔ ۱.۵ لیتری چهار سیلندر توربو به بازار عرضه می‌شود که ۱۴۷ اسب بخار قدرت و ۲۵۰ نیوتن متر گشتاور دارد. انتقال نیروی این موتور هم توسط گیربکس‌های شش سرعتهٔ دستی یا اتوماتیک CVT صورت می‌گیرد. جوینت ونچر سایک-وولینگ-جنرال موتورز پذیرش سفارشات خرید بائوجون ۵۳۰ مدل ۲۰۲۰ را با قیمتی بین ۷۷,۸۰۰ یوآن معادل ۱۰,۹۸۵ دلار تا ۹۹,۸۰۰ یوآن معادل ۱۴,۰۹۰ دلار آغاز کرده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. Peiman56

    ۳۰ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (138 ديدگاه)

    مطمئنم شرکت بائوجون در آینده از بهترین شرکتهای چینی میشه.استدلال من همکاری با جنرال موتورزه.هر شرکتی که با جنرال موتورز کار شو شروع کرد عاقبت بخیر شد.خود من در شرکتمون با یک محصول قدیمی آمریکایی رو تولید میکردیم ۰ون تمام مدارکص رو دا ه بودن ولی قتی مجبور به جایگزینی با مدل روسی شدیم فقط هزینه اصت.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا