جنرال موتورز

تیونینگ هولدن کلرادو توسط HSV

چندی پیش جنرال موتورز به همراه بخش خودروهای ویژهٔ هولدن یا به‌طور مخفف HSV اعلام کرد که شورلت کامارو و سیلورادو از سال ۲۰۱۸ در استرالیا عرضه خواهند شد. در کنار این خبر، HSV اقدام به تیونینگ پیکاپ هولدن کلرادو کرده و آن‌را با نام SportsCat معرفی نموده است. این پیکاپ اسپرت که احتمالاً یک پیش‌دستی در برابر پیکاپ آیندۀ فورد رنجر رپتور محسوب می‌شود، بر اساس کلرادو Z71 CrewCab ساخته شده و از یک پیشرانهٔ ۲.۸ لیتری توربودیزل دورامکس با ۲۰۰ اسب بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتن متر گشتاور استفاده می‌کند.

هرچند شاید این ارقام برای پیکاپی اسپرت چندان قابل‌توجه به نظر نرسد اما این کلرادو در بیرون از نمایی کاملاً اسپرت و جذاب برخوردار است. این خودرو که در دو نسخهٔ SportsCat و SportsCat Plus ارائه می‌شود، به جلوپنجره و ورودی‌های هوای مشکی‌رنگ، مه‌شکن‌های LED، بچه گلگیرها، دو قلاب بکسل، پوشش قسمت بار، برچسب روی گلگیرهای عقب و رینگ‌های ۱۸ اینچی مشکی مات مجهز شده است. ویژگی‌ها منحصربه‌فرد مدل SportsCat Plus اما شامل جلوپنجرهٔ لانه‌زنبوری، دریچهٔ روی کاپوت و رینگ‌های دورنگ می‌شود.

در داخل نیز هردو مدل به صندلی‌های اسپرت با روکش چرم، تریم زرد و قرمز و نشان‌های HSV مجهز شده‌اند. در زیر پوست این پیکاپ اسپرت اما HSV سیستم تعلیق جدیدی را قرار داده که در آن نرخ نوسان فنرهای جلو افزایش یافته است. علاوه بر این، ارتفاع خودرو ۴۵ میلی‌متر و عرض آن ۳۰ میلی‌متر افزایش پیدا کرده درحالی‌که برای آن لاستیک‌های ۲۸۵ اسپرت Cooper Zeon LTZ Pro Sports هم در نظر گرفته شده است. یکی دیگر از ارتقاءهای فنی این کلرادو نیز آنتی رول جدید آن است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. (ali (Chevy nova

    ۱۱ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (6789 ديدگاه)

    Hsv خىلى خوب رو محصولات هولدن کار مىکنه
    بنظرم بهترىن مدلش هم کومودور هستش

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا