جنرال موتورز

رینگ‌های 26 اینچی خودروها در راه هستند!

رینگ‌ها به‌طور قابل‌توجهی محبوب شده‌اند چراکه بر طراحی ظاهری خودروها تأثیر زیادی می‌گذارند. رینگ‌های بزرگ به خوبی داخل قوس چرخ ها را پر کرده و باعث می‌شوند خودرو بسیار شیک به نظر برسد. ظاهراً خودروسازانی همچون جنرال موتورز به دنبال ارائه رینگ‌های بزرگ‌تری برای محصولات خود هستند.


میشائیل سیمکو مدیر طراحی جنرال موتورز در پادکست خبری برمبو حضور یافته است. علاوه بر سیمکو دان ساندبرگ مدیرعامل برمبو آمریکای شمالی نیز در این پادکست حضور داشت و این دو نفر درباره طراحی خودروها از جمله رینگ‌ها و ترمزها صحبت کردند. سیمکو گفته که رینگ‌های بزرگ‌تر می‌توانند یک خودرو را طویل‌تر، کم ارتفاع‌تر و پهن‌تر نشان دهند و این به معنی طراحی برجسته و شیک‌تری خواهد بود. این مدیر ارشد همچنین اعلام کرده رینگ‌های ۲۴ و ۲۶ اینچی در راه هستند.


اما همه‌چیز رینگ به ابعاد آن مربوط نمی‌شود. طراحی رینگ‌ها می‌تواند بسته به نوع خودرو متفاوت باشد و طراحان نیز از این فرصت برای تمایز محصولات از رقبا استفاده می‌کنند. طراحی چرخ ها می‌تواند از نمونه‌های اقتصادی تا نمونه‌های گران‌قیمت ساخته شده از فیبر کربن متغیر باشد.


حرکت به سمت رینگ‌های بزرگ‌تر طبیعی به نظر می‌رسد. خودروهای مفهومی به خاطر استفاده از رینگ‌های بسیار بزرگ و معمولاً غیرعادی شناخته می‌شوند اما این طراحی‌های جذاب به ندرت وارد مدل‌های تولیدی می‌شوند. از آنجایی که خودروسازان به دنبال راه‌هایی برای جذاب‌تر کردن محصولات خود هستند بنابراین انتظار داریم رینگ‌های تولیدی بزرگ‌تر از همیشه باشند.


البته رینگ‌های بزرگ می‌توانند با هزینه بیشتر همراه باشند. این رینگ‌ها وزن بیشتری داشته و روی مصرف سوخت می‌توانند تأثیر بگذارند. رینگ‌های بزرگ همچنین می‌توانند کیفیت سواری خودرو را بسته به طراحی کلی خودرو تحت تأثیر قرار دهند؛ اما در هر صورت ما از تولید رینگ‌هایی جذاب و بزرگ که ظاهر خودروها را جذاب‌تر می‌کنند استقبال خواهیم کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. فرید

    ۲۵ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (507 ديدگاه)

    26؟!!! ماشین همش رینگ میشه که!
    ولی خوشگلتر میشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Khan

    ۲۵ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (362 ديدگاه)

    کیفیت سواری میشه در حد پیکان

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. نیما

    ۲۶ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (336 ديدگاه)

    دوچرخه است مگه رینگ ۲۶ بندازن

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا