جنرال موتورز

پیش‌نمایش فیس‌لیفت جی‌ام‌سی تراین با رونمایی از نسخهٔ AT4

در مارس سال ۲۰۱۸ جی‌ام‌سی وعده داد که برای تمام محصولات خود نسخهٔ آفرود AT4 را ارائه خواهد کرد. این برنامه با معرفی سی‌یرا AT4 آغاز شد و با آکادیا AT4، سی‌یرا HD AT4 و کانیون AT4 ادامه یافت. حال نیز این برند آمریکایی هم‌زمان با معرفی نسل جدید یوکان تصویری دسته‌جمعی از خانوادهٔ محصولات AT4 خود را هم منتشر کرده که در آن کراس‌اوور تراین AT4 مدل ۲۰۲۱ نیز دیده می‌شود. این برای اولین بار است که پکیج آفرود AT4 برای این کراس‌اوور کامپکت ارائه شده است.

جی‌ام‌سی فعلاً هیچ اطلاعاتی در مورد تراین AT4 منتشر نکرده و صرفاً گفته است این خودرو از نمای بیرونی آفرود، توانایی‌های قابل‌اطمینان و فناوری‌های پیشرفته برخوردار خواهد بود. بااین‌حال با نگاهی دقیق‌تر به تنها تصویر رسمی منتشرشده از این کراس‌اوور می‌توان فهمید که جی‌ام‌سی علاوه بر ارائهٔ نسخهٔ AT4، تراین را برای مدل ۲۰۲۱ مورد فیس‌لیفت هم قرار داده است. با توجه به این تصویر، چراغ‌های جلو و جلوپنجرهٔ تراین بروز شده و تغییر کرده‌اند. همچنین نسخهٔ AT4 هم از ویژگی‌های منحصربه‌فردی شامل جلوپنجرهٔ کرومی مشکی، رینگ‌های آلیاژی اختصاصی مشکی‌رنگ، محافظ‌های پلاستیکی روی دهانهٔ گلگیرها و نشان‌های AT4 برخوردار است.

تراین AT4 باید در داخل هم به‌روزرسانی‌هایی را تجربه کرده باشد زیرا محصولات AT4 جی‌ام‌سی معمولاً از تجهیزات استاندارد بیشتر و همین‌طور تریم آلومینیومی و پارچه‌های پریمیوم برخوردار هستند. جی‌ام‌سی قصد دارد با محصولات AT4 خود توانایی‌های آفرود را با راحتی و ویژگی‌های پریمیوم ترکیب کند. فعلاً مشخص نیست که آیا زیر کاپوت تراین مدل ۲۰۲۱ هم تغییراتی صورت گرفته است یا نه. جی‌ام‌سی تراین جدید از پاییز آینده در ایالات‌متحده عرضه خواهد شد و مطمئناً جزئیات کامل آن تا آن زمان مشخص می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. ایمان

    ۲۷ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (3894 ديدگاه)

    فقط عکس آخر ????
    ای کاش حالت های آفرود نسخه های AT۴ رو هم ذکر می کردین

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Elmiraj

    ۲۷ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (3099 ديدگاه)

    این چراغ های C شکل جدید چهره بسیار مخوف و در عین حال باشکوهی به محصولات GMC داده…
    جمس تراین AT4 ، جیپ چروکی و رنجرور Evoque با این که کراس اور کامپکت اند ولی بدلیل داشتن قابلیت های آفرود بالا خود را از دیگر کراس اور ها جدا کردن .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Abbas.Lambo

    ۲۷ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (875 ديدگاه)

    خدا گفته اینا رنگشون سیاه باشه و از دم ضد گلوله،از کوچیک ترینش تا گنده ترینش،به صورت گله ای هم تو خیابون حرکت کنن،والسلام

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا