انتشار تصاویر جاسوسی از جگوار E-Pace

جگوار با معرفی مدل F-Pace برای اولین بار به بخش کراس‌اوورها وارد شد و هم‌اکنون در حال رقابت با خودروهایی چون آئودی Q5، ب‌ام‌و X3 و مرسدس بنز GLC است؛ اما گویا ساخت کراس‌اوور به مذاق این سازندهٔ بریتانیایی خوش آمده است چراکه قصد دارد نسخهٔ ای کوچک‌تر از F-Pace را نیز با نام E-Pace تولید کند. این خودرو یک کلاس پایین‌تر از F-Pace قرار گرفته و با خودروهایی چون آئودی Q3، ب‌ام‌و X1 و مرسدس بنز GLA به رقابت خواهد پرداخت.

jaguar-e-pace-1

حال به‌تازگی تصاویر جاسوسی جدیدی از این کراس‌اوور کوچک بریتانیایی منتشر شده است. این برای اولین بار است که ما می‌توانیم فرم اصلی جگوار E-Pace را ببینیم زیرا نمونه‌های در حال آزمایش قبلی این خودرو در زیر قطعات رنجروور اووک پنهان شده بودند. درهرحال به نظر می‌رسد که این نمونهٔ در حال آزمایش جدید فرم نهایی و تولیدی E-Pace باشد.

jaguar-e-pace-2

کراس‌اوور جدید جگوار بر روی پلت‌فرم لندروور دیسکاوری اسپرت ساخته شده و بنا بر گزارشات در کارخانهٔ دیسکاوری اسپرت تولید خواهد شد. برای طراحی E-Pace نیز از استایلی مشابه F-Pace استفاده خواهد شد و این تعجب‌آور نیست چراکه جگوار می‌خواهد دستورالعمل موفقیت‌آمیز مدل بزرگ‌تر را در E-Pace هم اجرا کند. این بدان معنا است که در کراس‌اوور آینده این سازندهٔ بریتانیایی شاهد خطوط بدنهٔ سیال، سقف شیب‌دار، چراغ‌های جلوی باریک و جلوپنجرهٔ آشنای جگوار خواهیم بود.

jaguar-e-pace

هرچند نسخهٔ در حال آزمایش E-Pace تحت استتار سنگینی قرار گفته است اما می‌توان امیدوار بود که طراحی کلی آن بهتر و متناسب‌تر از برادر بزرگ‌ترش باشد. لیست موتورهای آن نیز شامل نمونه‌های بنزینی و دیزل از خانوادهٔ پیشرانه‌های Ingenium جگوار-لندروور خواهد بود. همچنین همان قوای محرکهٔ هیبریدی که برای ارائه در لندروور دیسکاوری اسپرت برنامه‌ریزی شده است، به‌احتمال‌قوی برای E-Pace هم ارائه خواهد شد.

jaguar-e-pace-4

در کابین این خودرو نیز جدیدترین ورژن سیستم اطلاعاتی-سرگرمی InControl Touch Pro جگوار با قدرت پردازش بیشتر و از طریق یک نمایشگر واضح‌تر ارائه خواهد شد تا E-Pace بتواند نه‌تنها ازلحاظ طراحی و کیفیت که در تکنولوژی هم رقبای آلمانی را به چالش بکشد. بنا بر گزارشات، جگوار پس از معرفی رسمی رنجروور اسپرت کوپه در نمایشگاه ژنو آینده، کراس‌اوور جدید E-Pace را در اوایل تابستان معرفی خواهد کرد.

jaguar-e-pace-3

درباره نویسنده

تصویر پروفایل امیر دهقان

نویسنده و مترجم سایت پدال، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته حقوق خصوصی

10 دیدگاه

  1. تصویر پروفایل حسين
    حسين
    سوابق: (1291 دیدگاه) ,

    درود.
    یه پست آموزنده ولی نامربوط میذارم. ازتون خواهش میکنم علاوه بر مطلبی که توی پست اومده، کامنتا رو هم بخونین تا یادتون بیاد فضای پدال قبلا چقدر صمیمی بود. همه با هم دوست بودن. یادش بخیر…

    http://www.pedal.ir/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4/%d8%a7%d8%b3%d8%a8-%d8%a8%d8%ae%d8%a7%d8%b1-%d8%aa%d9%88%d8%b1%da%a9-%d9%82%d8%af%d8%b1%d8%aa-%da%af%d8%b4%d8%aa%d8%a7%d9%88%d8%b1-%d8%aa%d9%81%d8%a7%d9%88%d8%aa-%d8%aa%d8%b9%d8%b1%db%8c%d9%81/

    http://www.pedal.ir/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4/%d8%a7%d8%b3%d8%a8-%d8%a8%d8%ae%d8%a7%d8%b1-%d8%aa%d9%88%d8%b1%da%a9-%d9%82%d8%af%d8%b1%d8%aa-%da%af%d8%b4%d8%aa%d8%a7%d9%88%d8%b1-%d8%aa%d9%81%d8%a7%d9%88%d8%aa-%d8%aa%d8%b9%d8%b1%db%8c%d9%81/

    پاسخ
    1. تصویر پروفایل حسين
      حسين
      سوابق: (1291 دیدگاه) ,

      اما الان
      یکی میاد کامنت میذاره: خوب شده!!
      یکی میگه: آفرین بهشون
      یکی میگه: ما پراید میسازیم، اونا فلان…
      یکی سوال میپرسه دیسلایک میزنن براش و جواب نمیدن
      یکی حرف آموزنده میزنه محلش نمیذارن
      یکی توهین میکنه
      یکی دعوا میکنه
      چند سال پیش اگه بحثی هم پیش میومد اون بحث پر از مطالبی میشد که آموزنده بود. حتی کسایی که بحث نمیکردن هم کلی اطلاعاتشون با خوندن بحثای توی کامنتها زیاد میشد.

      پاسخ
      1. رامکال
        سوابق: (558 دیدگاه) ,

        حسین جان شما از کاربران قدیمی این سایت هستید.
        راستی چرا دیگه مطلبی برای پدال ارسال نمیکنید؟

        پاسخ
        1. تصویر پروفایل حسين
          حسين
          سوابق: (1291 دیدگاه) ,

          سلام رامکال جان.
          راستش فرصتش پیش نمیاد.منم که نویسنده رسمی سایت نبودم، هر از گاهی یه مطلب میفرستادم. اما خب به خاطر علاقه هم که شده سعی میکنم چند وقت یه بار یه مقاله تهیه کنم.

        2. بنتلی
          سوابق: (1417 دیدگاه) ,

          حسین جان منم با مجید موافقم…همیشه همین بوده…قبلا هم کاربرایی مثه مافیا و شایان بودن…

    2. Viper ACR
      سوابق: (9790 دیدگاه) ,

      این یک مقاله ی آموزشی بود
      همون زمان هم مقایسه ی مثلا Viper و Mclaren 675LT یادمه سطح کامنتا و حرفایی که رد و بدل میشد بهتر از الان نبود.
      یا مثلا مقایسه ی ماشین های ژاپنی با آلمانی ، بحث ها دیگه شروع میشد.
      خیلی هم کم دیدم کسی با این بحث ها قانع بشه.
      مثال خیلی زیاده که بزنم.

      اون زمان پدال پروفایل نداشت و نصف کامنت ها خوش و بش کاربران گل سایت بود.

      نمیگم الان پدال بهتر شده. بدتر هم نشده. به نظر من فرقی نکرده. تا بوده همین بوده.

      پاسخ
  2. yasin
    سوابق: (8 دیدگاه) ,

    یاد رنج اوور افتادم وقتی دیدمش

    پاسخ
  3. علي
    سوابق: (375 دیدگاه) ,

    درود بر هندوستان کبیر از وقتی شرکت (((ورشکسته چگوار))) و خرید بصورت شفاف و روشنی بهبود پیدا کرد. مدیران اینگیلیسی((( قبل )))باید سر تعظیم به مدیران هندوستانیه ((( آیندشون )))قرار دهند.
    با تچکر

    پاسخ
    1. بنتلی
      سوابق: (1417 دیدگاه) ,

      کامنتت ارزش جواب دادن نداره ولی بهتره بدونی شکل صحیح چیزی ک نوشتی سرتعظیم فرود آوردنه ،نه قرار دادن!

      پاسخ
  4. Viper ACR
    سوابق: (9790 دیدگاه) ,

    .
    F-Pace بسیار زیباست.
    امیدوارم این ماشین در ضمن حفظ اصالت بیش از حد شبیه به F-pace نباشه. جوری نباشه که فقط اندازه ها فرق کنه.

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.
x