جگوار

معرفی جگوار اف پیس 300 اسپرت و Chequered Flag

جگوار دو نسخه‌ی سفارشی از شاسی‌بلند اف پیس با نام‌های ۳۰۰ اسپرت و Chequered Flag را معرفی کرد. این دو خودرو در بریتانیا به ترتیب ۵۳۹۸۰ و ۴۶۹۹۵ پوند قیمت دارند.


مدل ۳۰۰ اسپرت با رنگ بدنه‌ی سفید، نقره‌ای یا مشکی عرضه شده و دارای جزئیات خاکستری تیره در بدنه می‌باشد. در روی جلوپنجره و درب پشتی خودرو هم نشان‌های ۳۰۰ اسپرت خودنمایی می‌کنند.


داخل کابین این خودروی سفارشی دوخت‌های زردرنگ روی صندلی‌های چرمی، اطراف پشت آمپرها و کنسول مرکزی دیده می‌شوند. لوگوی ۳۰۰ اسپرت هم روی پشت‌سری‌ها، کف‌پوش‌ها و رکاب‌های داخلی نصب شده‌اند.

سیستم ناوبری تاچ پرو، صفحه‌نمایش ۱۲.۳ اینچی، سیستم صوتی مریدین، صندلی‌های جلو با تنظیم برقی و… از جمله تجهیزات استاندارد این شاسی‌بلند هستند. با پرداخت مبلغ اضافی نیز می‌توان از کروز کنترل تطبیقی، صندلی‌های جلو و عقب گرم شونده و دیگر موارد بهره‌مند شد.

جگوار اف پیس ۳۰۰ اسپرت با پیشرانه‌ی ۲ لیتری بنزینی که قدرت ۳۰۰ اسبی و گشتاور ۴۰۰ نیوتون متری دارد عرضه می‌شود. مشتریان همچنین می‌توانند قلب آهنین ۶ سیلندر ۳ لیتری دیزلی با خروجی ۳۰۰ اسبی و گشتاور ۷۰۰ نیوتون متری را انتخاب کنند. هر دو پیشرانه با سیستم چهار چرخ محرک همراه می‌شوند.


اما نسخه‌ی Chequered Flag بر پایه‌ی نسخه‌ی R-Sport بنا شده و با رنگ‌های بدنه‌ی سفید، مشکی و خاکستری ایگر جدید در دسترس است. سپر جلوی اسپرت به همراه عناصر تیره‌ی جلوپنجره، درب‌ها، ورودی‌های هوای جانبی و ریل‌های سقف از دیگر ویژگی‌های ظاهری این خودرو هستند.


در کابین این نسخه تریم چرم به همراه عناصر آلومینیومی و نوشته‌های Chequered Flag دیده می‌شوند. همچنین از جمله تجهیزات استاندارد اف پیس سفارشی موردبحث می‌توان به صندلی‌های جلوی برقی، ناوبری تاچ پرو، صفحه‌نمایش خاص راننده و سیستم اطلاعات سرگرمی مریدین اشاره کرد.


نیروبخش اف پیس Chequered Flag پیشرانه‌های ۲ لیتری و سیستم چهار چرخ محرکی هستند که قدرت نسخه‌های بنزینی آن برابر با ۲۵۰ اسب بخار بوده و نسخه‌های دیزلی هم خروجی ۱۸۰ و ۲۴۰ اسب بخاری دارند.


اما اف پیس مدل سال جدید هم به‌صورت استاندارد دارای اندروید اتو و اپل کارپلی شده و قیمت مدل پایه‌ی آن از ۳۶۸۲۰ پوند آغاز می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. Abbas

    ۲ فروردین ۱۳۹۸
    سوابق: (875 ديدگاه)

    انگلیسی خوشتیپ،واقعا طراحی جذابی داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. (Saeed(peugeot

    ۲ فروردین ۱۳۹۸
    سوابق: (325 ديدگاه)

    عاشقشم

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا