جگوار

چالش جگوار و تنیسور انگلیسی اندی مورای

درحالی‌که اندی مورای به‌طور عادی ضربات توپ حریف مقابل را برمی‌گرداند، این بار این تنیسور مشهور مجبور شده تا راه‌حلی را برای رسیدن به هدف خود در پشت برخی از سریع‌ترین جگوارها بیابد.

jaguar-andy-murray-tennis-challenge-4
در این چالش، مورای در برابر اسطوره‌ی تنیس John McEnroe و در مرکز موتور اسپورت Thruxton قرار گرفته و بازی بسیار رقابتی‌ای را به همراه جگوارهای سریعی همچون XE سدان، اف تایپ SVR و حتی خودروی مسابقه‌ای جدید Formula E تجربه نموده است.

jaguar-andy-murray-tennis-challenge-3
مورای در رابطه با این تجربه می‌گوید:

تلاش برای یافتن یک حالت سرویس عالی در سرعت بسیار بالا و در برابر بهترین بازیکنان جهان به حد کافی سخت است اما رسیدن به هدف مسابقه‌ای در سرعت ۲۵۸ کیلومتر در ساعت سخت‌ترین کار بوده و منحصربه‌فرد مسابقه‌ای است که من تجربه نموده‌ام.

McEnroe تنها در پایان این مسابقه خود را نمایان کرده و در این بین با واکنش مورای مواجه شده است.

jaguar-andy-murray-tennis-challenge-2
قهرمان شماره ۱ سابق دنیا قبل از اینکه خاطرنشان سازد که در هنگام راندن اف تایپ SVR کمی عصبی و نگران بوده این‌گونه اظهار داشته است:

رویارویی من با اندی آسان نبوده است. شما می‌توانید این مسئله را از واکنش او در هنگام شناختن من بفهمید. من پیش‌ازاین واکنش بد او را دیدم اما هیچ‌چیزی شبیه آن حرکت نبود.

مورای که ظاهراً قبلاً یک جگوار اف تایپ کوپه خریده می‌خواهد اف پیس جدید را نیز خریداری کند و در حال حاضر نیز برای به دست آوردن عنوان قهرمانی مسابقات ویمبلدون آماده می‌شود.

jaguar-andy-murray-tennis-challenge-1
مورای اضافه می‌کند:

من امسال بهترین بازی‌های تنیس خود را در زمین رسی انجام داده‌ام و در چند سال اخیر بهترین حالت خود را دارم.

همه‌ی ما می‌دانیم که سرویس‌های این بازیکن می‌تواند بسیار دقیق باشد، حتی اگر در برابر خودروهای سریعی قرار بگیرد.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۰ دیدگاه‌ها

  1. "فقط انگلستان"

    ۲۷ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (1045 ديدگاه)

    یکی از بزرگترین دلایلی که به خاطرش ماشین های انگلیسی رو خیلی دوس دارم ظاهر سنگینشونه به قول یکی از کاربرهای قدیمی ماشین های انگلیسی حتی اسمشون هم سنگینه مثل رولزرویس آستون مارتین مکلارن رنجروورو…

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مجید.بهترین یا هیچ...

      ۲۷ تیر ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      دوست گلم…. شاید منظور شما و اون کاربر از سبک و سنگین بودن طول اسمه. چون همه ی مثال هات 2 کلمه ای هستن. مگه با ترازو وزن میکنی؟؟؟ مثلا اسم “ایران خودرو ” از “فراری” سنگین تره؟ اگه اسم ها تک کلمه ای باشن اصلا به قول شما سنگین به نظر نمیان. مثلا MG یا جگوار یا روتز با وجود انگلیسی بودن به نظرت سنگین هستن؟؟؟
      سنگین و سبک بودن اسم رو کیفیت و اعتبار و دانش اون برند میسازه. نه آلمانی یا انگلیسی یا ژاپنی بودن. تعصب رو بذار کنار. یکی از مهم ترین عوامل عقب افتادگی کشور های جهان سوم همین تعصب های بیجا و بی مورده. هیچ کسی با تعصب به جایی نرسیده.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. علي

      ۲۷ تیر ۱۳۹۵
      سوابق: (969 ديدگاه)

      ما که دیگه بریدیم از این نوع تبلیغای انگلیسی که با ی تیر دو نشون میزنن . هم خواست تبلیغ تنیسورشونو بکنه که تازشم اصالتا ایرلندیه نه انگلیسی هم جگواری که به هندوستان فروختن رفت. روراست باشم با دوستان پدالی و اونم اینه انگلستان و سیاستهاش جز اینه دنیارو از خودش دور میکنه و متنفر چیز دیگه ایی از توش در نخواهد امد . من از ملت و دولتهای متعصب متنفر هستم که فقط خودشونو میبینن و افکار خودشون و به چیزی جز استعمار و چپاول و زرنگی فکر نمیکنن. باور کنید اگر در توانم بود از خودم میکندم و میدادم به اونایی که احتیاج واقعی دارن تا لبخند رضایت برای همه فراهم بشه نه ی عده خاص. (((فقط انگلستان )))عزیز بدون که تو هم خیلی متعصب و مغرور و یدنده ایی که خودت و وجودتو فدای (((( انگلستان))) میکنی.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. "فقط انگلستان"

        ۲۷ تیر ۱۳۹۵
        سوابق: (1045 ديدگاه)

        جوری حرف می زنید انگار خودتون تعصب ندارید مجید جان فکر کنم دیگه همه می دونن که قیافه ماشین های انگلیسی سنگینه اسمشون هم همینطور و ربطی به دو بخشی بودن یا سه بخشی بودن اسمه برندشون نداره حالا که المانی ها و انگلیسی ها روی خودروهاشون تعصب دارن به نظرت نشون از جهان سومیشونه؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. ferrari

        ۲۸ تیر ۱۳۹۵
        سوابق: (1886 ديدگاه)

        دوست عزیز این چه منطقیه که شما داری؟؟ چون شما از خودروهای انگلیسی خوشت نمیاد و تبلیغاتشونو مسخره میدونی دلیل نمیشه کمپانی های انگلیسی تبلیغ نکنن. اون تبلیغ که درمورد لندروور دیسکاوری اسپورت تو این سایت بود که تونست قطار 100 تنی رو بکشه دوستان فرمودن تبلیغ بیخود ظاهر سازی و فلان درحالی که عملکردش خیره کننده بود.انگلستان باسیاستش همرو ازخودش دور کرده؟؟ اگه اینطوری بود که دولتش نمیذاشت خودروسازاش به کمپانی های خارجی فروخته بشن و، نمیذاشت کمپانی های چینی براش تاکسی جدید بسازن. البته اینا دلیل بر ناتوان بودنش نیست. شما خودت متعصب نیستی؟؟ هلاک المان نیستی؟؟ یادته یه مطلب در مورد موتور v8 ساخت پورشه بود شما درجواب کامنت یه عزیزی که نوشته بود خودکفایی معنی نداره همه ی کمپانی ها سعی میکنن با همکاری هم هزینه هاشونو کاهش بدن، چی گفتی؟؟ گفتی وقتی شما الفو از ب تشخیص نمیدادی پورشه داشت پانامرا رو میساخت و کاملا خودکفاست. این تعصب بیجا نیست؟؟ ضمنا شما دیدگاهتو درمورد خودرو بگو چرا پای سیاست اون کشور رو وسط میکشی؟؟ چرا قیاس اشتباه میکنی؟؟ جگوار چه ربطی به سیاست انگلیس در مورد کشورهای دیگه داره. انگلیسی ها ضالم بودن؟؟ خب زرنگ بودن شما برو تاریخ رو بخون وقتی تو ایران نفت پیدا کردن ایرانی ها نمیدونستن اصلا چی هست.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. شروین

    ۲۷ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (515 ديدگاه)

    خوندن این لینک خالی از لطف نیست
    https://fa.wikipedia.org/wiki/%DA%A9%D8%A7%D8%AF%DB%8C%D9%84%D8%A7%DA%A9

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Ashkan

    ۲۷ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (376 ديدگاه)

    احساس میکنم مطلب و یه بار گذاشتین یا من خواب دیده بودم؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. خسته شده

    ۲۷ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (623 ديدگاه)

    این تنیسور انگلیسی نیست اسکاتلندیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. fara2001

    ۲۷ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (201 ديدگاه)

    البته مفهوم تعصب خیلی گسترده اس .
    ولی تعصب کورکورانه بدترین نوع هواداریه
    حال چه انگلیسی چه آلمانی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. احمد باقری

    ۲۸ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    هر کس یه جوری مشغوله.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا