جگوار

خداحافظی با محصولات پرفورمنس R جگوار

احتمالاً محصولات پرفورمنس R جگوار به زودی از خط تولید وداع خواهند کرد. مدیر طراحی بخش SVO جگوار آقای وین برگس به اتواکسپرس گفته که تریم های اسپورت R و SVR علیه یکدیگر کار کرده و شباهت‌های بین این دو نسخه می‌تواند مشتریان را سردرگم کند.

2016 Jaguar F-type R convertible
او گفته است:

صادقانه می‌گویم جگوار برند نسبتاً کوچکی بوده و احتمالاً در واقعیت فضای زیادی برای ارائه هر دو نسخه R و SVR ندارد. ما فهمیدیم که اف تایپ R و SVR علیه یکدیگر کار می‌کنند. واقعیت این است که اف تایپ R خودروی فوق‌العاده‌ای بوده و در برخی موارد نسخه SVR را به چالش می‌کشد.

2016 Jaguar F-type R convertible
در حال حاضر جگوار تریم های R و SVR را برای محصولات اسپورت و پرفورمنس خود ارائه می‌کند. حذف تریم R به این برند اجازه می‌دهد تا نسخه‌های SVR را به عنوان محصولاتی الهام‌بخش عرضه کند.

Jaguar F-Type R Coupe
ظاهراً استارت این کار با شاسی‌بلند جدید اف پیس بوده که تنها در تریم های S و SVR عرضه می‌شود. اف پیس SVR دارای پیشرانه ۸ سیلندر ۵ لیتری با قدرت ۵۴۲ اسب بخار می‌باشد.

Jaguar F-type R coupe and S coupe
برگس در ادامه تصریح کرد:

ما تریم الهام‌بخش SVR را در سبد محصولات خود داریم و کارها را به خوبی انجام می‌دهد. در سبدی که دارای تریم R نیست SVR واقعاً می‌تواند بدرخشد. شما می‌توانید این روش را در شاسی‌بلند اف پیس ببینید.


جگوار هنوز نگفته چه زمانی مدل‌های R از خط تولید حذف خواهند شد. البته با در نظر گرفتن این موضوع که اف پیس فاقد چنین تریمی است بنابراین به نظر می‌رسد خاتمه تولید محصولات پرفورمنس R نزدیک‌تر از آنچه فکر می‌کنیم خواهد بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. اکبر جرمنی

    ۱۶ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (10 ديدگاه)

    جگوار مساوی کم اعتماد ترین و کم دوام ترین خودروی انگلیسی

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. پارسا

      ۱۶ فروردین ۱۳۹۷
      سوابق: (139 ديدگاه)

      اصلا مقایسه برندهای انگلیسی با هم کار اشتباهیه ? چون هر کدوم تو یه دنیای جدان! حتی بنتلی و رولزرویس از نظر کاربردی دو طیف متفاوت رو شامل میشن
      و این که اصلا اینجور حرف زدن درباره این پلنگ بریتانیایی کار درستی نیست ?

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا