جگوارلندروور-رنجروور

غیبت جگوار لندروور در نمایشگاه ژنو 2019

جگوار لندروور جدیدترین خودروسازی است که عطای شرکت در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۹ را به لقایش بخشیده است. این کمپانی کاهش هزینه‌ها را دلیل عدم حضور در ژنو اعلام کرده است.


این شرکت بریتانیایی به دنبال کارایی و اثربخشی بیشتر رویدادهای خودرویی شخصی و انفرادی است.


جگوار لندروور در حال حاضر شرایط سختی را تجربه می‌کند که یکی از دلایل اصلی آن تعرفه‌های خودرویی چین است. فروش این خودروساز در بازه‌ی زمانی ژانویه تا اکتبر با افت ۴ درصدی به ۴۹۲,۳۸۸ دستگاه رسیده که خیلی هم بد نیست. البته میزان فروش این خودروساز در چین با افت قابل‌توجه ۴۹ درصدی در ماه اکتبر روبرو بوده است. اوضاع به قدری وخیم است که جگوار لندروور بیانیه‌ی زیر را منتشر ساخته است:

ما در حال اتخاذ استراتژی چرخش و برداشتن تمامی قدم‌های ضروری برای جبران تجارت خود مخصوصاً در چین هستیم. این موضوع شامل همکاری نزدیک با شبکه نمایندگی‌های فروش و توازن تولید بر مبنای تقاضا در بازار کنونی است تا بتوانیم توسعه‌ی مناسبی برای آینده‌ی خود داشته باشیم.

البته جگوار لندروور تنها خودروساز غایب در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۹ نیست. فورد نیز قبلاً اعلام کرده به خاطر عدم همخوانی تاریخ برگزاری این نمایشگاه با زمان معرفی خودروهای جدید در ژنو حضور نخواهد داشت. فورد تصمیم گرفته برنامه‌های جداگانه‌ای برای معرفی محصولات جدید خود تدارک ببیند.


ولوو هم تصمیم مشابهی گرفته است. این خودروساز سوئدی معتقد است برگزاری رویدادهای خصوصی و شخصی روش بهتری برای جلب‌توجه مشتریان بالقوه می‌باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. The best or nothing

    ۱۶ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (110 ديدگاه)

    انگلیسیا هر اندازه از لحاظ تکنولوژی از ژرمن ها عقب ترن به همون اندازه هم از لحاظ خاص بودن طراحی ازونا جلوترن … سلیقه بندست امیدوارم به کسی بر نخوره …

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا