جگوارلندروور-رنجروور

برنامه یک میلیونی جگوار-لندروور برای سال 2020

افق ۲۰۲۰ برای جگوار-لندروور معنای خاصی دارد. این دو برند انگلیسی که مدتی است تحت مالکیت گروه تاتاموتورز هندوستان قرارگرفته‌اند برنامه منسجمی برای تولید یک میلیون دستگاه خودرو در سال تا افق ۲۰۲۰ ارائه کرده‌اند. در گزارشی که این دو شرکت مشترکاً اعلام نموده‌اند، با اعلام جزئیات دقیق برنامه خود، از سرمایه‌گذاری ۴.۵ میلیارد پوندی (۸.۶ میلیارد دلاری) در طول سال‌های آینده و چارچوب زمانی پیش‌رو خبر داده‌اند. این سرمایه‌گذاری قرار است تا پایان دهه حاضر اهداف جگوار-لندروور را محقق سازد.

Maintenance jaguar
ساندی‌تایمز روزنامه انگلیسی در این باره نوشته: هدف از این هزینه گسترده، رسوخ گسترده به بازار بزرگ چین و درعین حال تلاش برای کاهش هزینه‌های اضافی است. جگوار امید بسیاری به نسل جدید F-Pace که به‌تازگی در نمایشگاه فرانکفورت به نمایش گذاشته شد، دارد. در این راستا جگوار برنامه ویژه‌ای برای بازار بزرگ آمریکا دارد، شاید به مدد این مدل جگوار از نو احیا شود و به روزهای طلایی خود برگردد.

All-New Jaguar F-Pace
All-New Jaguar F-Pace
در روزهای اخیر و به‌طور ویژه در ماه اکتبر، جگوار از ۴.۹ درصد سقوط در میزان فروشش در آمریکا مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد. لندروور اما در همین بازه با بیش از ۳۲ درصد افزایش در فروش مواجه شد. ازاین‌رو اهمیت مدل تازه‌وارد F-Pace اساسی است. گزارش‌های تأیید نشده از قصد جگوار برای تولید تعدادی کراس‌اوور در اندازه‌های کوچکتر از F-Pace و با الهام از این مدل خبر می‌دهد. موردی که به نظر می‌رسد در آن جگوار مقام مقابله با حرکات مرسدس‌بنز، بی‌ام‌و و لکسس برآمده و درصدد است سهمی به اندازه خود از بازار روبه گسترش کراس‌اوورها به‌دست آورد. اخبار دقیق‌تر و البته غیررسمی این مدل‌ها را در دو گونه طبقه‌بندی می‌کند که نخستین آن برای رقابت با آئودی Q1 طراحی شده و دیگری مدلی تمام الکتریکی است که قصد دارد موقعیت تسلا X را به چالش بکشد.

خلاصه اینکه جی‌ال‌آر یا گروه جگوار-لندروور-رنجروور قصد دارد تا سال ۲۰۲۰ تولید خود را دو برابر نماید و برای رسیدن به این هدف از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد. تولید این شرکت در سال گذشته میلادی ۴۶۳ هزار دستگاه و امسال به احتمال فراوان بیش از نیم میلیون دستگاه خواهد بود. این شرکت اخیراً و در راستای برنامه‌هایش کلنگ افتتاح کارخانه‌ای بسیار بزرگ در اسلواکی را بر زمین زده و اعلام نموده از ابتدای ۲۰۱۸ می‌تواند در این کارخانه سالانه ۳۰۰ هزار دستگاه خودرو تولید نماید.

منبع: leftlanenews

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

محمدحسین شاوردی

دانش آموخته و خبرنگار حوزه اقتصاد و علاقه مند به صنعت خودرو

مطالب مشابه

‫۹ دیدگاه‌ها

  1. جواد

    ۲۰ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (990 ديدگاه)

    خیلی کار سختی هستش البته غیر ممکن نیست لندرور که فقط شای بلند میسازه میتونه از الگو جیپ پیروی کنه که به تنهایی بالای یک میلیون در سال فروش داره اما جگوار باید تولید سدانهای خودشو افزایش بده من که امیدوارم دو تا لوکس ساز با تولید بالا به سه گانه المانی ملحق بشن چه شود

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. سعید

    ۲۰ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (477 ديدگاه)

    کاش تولید دیفندر رو قطع نمیکردن نماد ماشین انگلیسی بود
    ینی واقعا دیگ سود نمیداد؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. king 918

    ۲۰ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (2493 ديدگاه)

    خیلی خوبه ولی ای کاش با هم همکاری کنن یه ماشین مشترک بزن مثل slr
    فکرشو کنین پورشه با فراری یا لامبو یه هایپر کار مشترک بزنن چی میشه………………….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. ali ayat

    ۲۰ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (716 ديدگاه)

    عاشق اینم داره سرمایه گذاری میکنه که هم به بازار چین رسوخ بده هم هزینه های اضافی رو کاهش بده همون کاری که اگه شرکت های کره ای بکنن دنیا رو میگیرن ولی فک نکنم اینجور پلنی داشته باشن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. AliZeus

    ۲۰ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (420 ديدگاه)

    جووونم جگوار Type F کوپه… :)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. سعید

    ۲۰ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (76 ديدگاه)

    سلام ، LAND ROVER در گروه JAGUAR-LAND ROVER از اعتبار بیشتری برخوردار است ، به طوری که برند LAND ROVER از سال2014 به جمع 100 برند برتر جهان پیوست ، و در حال حاضر سیزدهمین برند برتر صنعت خودروسازی جهان است . خودروهای RANG ROVER در زیر شاخه LAND ROVER در مجموع برترین SUVهای حال حاضر جهان هستند و ضمن دارا بودن بهترین مشخصات خارج جاده ای دارای برترین مشخصات دینامیکی جاده ای می باشند ، ویژگی که به ندرت در یک خودرو در کنار هم دیده می شود . اصلی ترین اشکال خودروهای این زیر شاخه قیمت بالای آنها است که امکان دسترسی برای بسیاری از علاقه مندان را غیر ممکن می سازد .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. امیر

    ۲۰ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (392 ديدگاه)

    لندرور که در آمریکا بسیار رشد فروش عالیی داره ومورد استقباله فقط در این ماه در آمریکا7199 تا فروخت که نسبت به همین ماه درپارسال رشد98% داشته و درکل تا الان 55هزارتا فروخته که رشد 32% داشته در آمریکا ولی جگوار در آمریکا 12 هزارتا تا الان در امسال فروخته که رشد منفی 5% داشته در آمریکا یکم جگوار نیاز به تبلیغ بیشتر داره تا توجه عامه جلب بشه بهش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. احمد باقری

    ۲۰ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    این همکاری های دو طرفه خیلی در روند پیشرفت شرکتها تاثیر داره و در کاهش هزینه ها بسیار موثر هست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. great britain

    ۲۰ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (2779 ديدگاه)

    اون شاسی بلند نقره ای جگوار تو حلقم!!!!!!!!!!!! همینجور پیشرفت. پیشرفت های ثانیه به ثانیه ایی.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا