جیپ

حضور ترسناک هنسی گلادیاتور ماکسیموس در تست داینو

هنسی در ویدئویی جدید گلادیاتور ماکسیموس ۱۰۰۰ خود را در تست داینو شرکت داده تا به ما نشان دهد که چه میزان از قدرت ۱۰۰۰ اسب بخاری این هیولا به کف جاده روانه می‌شود. البته شاید با دیدن نتایج به دست آمده چندان سورپرایز نشوید.


با توجه به نمودار داینوی به دست آمده، ماکسیموس قدرت ۶۹۲.۱ اسب بخاری و گشتاور ۸۵۳.۸۹ نیوتون متری را در چرخ ها تولید می‌کند. به این ترتیب تلفات قدرت و انرژی قوای محرکه این خودرو بیش از ۳۰ درصد است که دو برابر تلفات ۱۵ درصدی مورد انتظار از یک خودروی پرفورمنس دیفرانسیل عقب عادی می‌باشد. البته ماکسیموس از قطعات آفرود هوی دیوتی استفاده می‌کند. نیمه خالی لیوان هم این است که در فرایند انتقال قدرت از پیشرانه به چرخ ها تلفات بیشتر و راندمان کمتری را مشاهده می‌کنیم.


هنسی برای ساخت این هیولا یک گلادیاتور را انتخاب کرده و پیشرانه‌ی ۴ یا ۶ سیلندر استاندارد آن را کنار گذاشته است. در بطن این خودرو هم‌اکنون نیروگاه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری هلکت قرار گرفته که با ارتقای قابل‌توجه خود قدرتی فراتر از خروجی ۷۰۷ اسبی هلکت استاندارد را نشان می‌دهد. از جمله این تغییرات می‌توان به بهبودهایی در ECU، سیستم برق‌رسانی، رادیاتور، سیستم سوخت و اگزوز اشاره کرد. البته نیرو همچنان از طریق گیربکس ۸ سرعته به چرخ ها فرستاده می‌شود.


با اینکه ماکسیموس قدرت زیادی دارد اما هنسی می‌خواهد خریداران با این هیولا به آفرود بروند. این پیکاپ از سیستم تعلیق ارتقا یافته با ارتفاع بیشتر و لاستیک‌های ۲۰ اینچی بی اف گوودریچ استفاده می‌کند. برای ایجاد ظاهری خشن‌تر، هنسی از سپرهای جلو و عقب متمایز و میله نورانی LED استفاده کرده است.


تنها ۲۴ دستگاه از هنسی ماکسیموس تولید خواهد شد و هریک قیمت پایه ۲۰۰ هزار دلاری خواهند داشت. اولین نمونه‌های این خودرو از جولای ۲۰۱۹ به دست مشتریان می‌رسند و هر ماه دو دستگاه از آن وارد گاراژ خریداران خواهد شد.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. Carbonado Aventador

    ۱۹ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (4468 ديدگاه)

    صدای چلنجر هلکت + توانایی افرود بی نظیر = ماکسیموس
    چیه این هنسی?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. مانی

    ۲۰ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (2486 ديدگاه)

    پیکاپ با ۷۰۰ اسب قدرت روی چرخ
    چه خبره،میخواد چیکار
    مگه پیکاپ‌ها هم پرواز می‌کنن؟

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا