جیپ

معرفی جیپ رانگلر کان دیزاین با قیمتی تندوتیز!

در عصر کنونی بیش از هر زمان دیگری قطعات افترمارکتی برای جیپ رانگلر تدارک دیده شده است. چندین تیونر هم اقدام به معرفی پکیج‌های کاملی برای این خودرو کرده‌اند که یکی از آن‌ها همین کمپانی کان چلسی تراک می‌باشد.

خودرویی که در تصاویر مشاهده می‌کنید یک دستگاه رانگلر مدل ۲۰۱۹ با کارکرد ۲۲۵۳ کیلومتر بوده و نمونه‌ای فرمان راست و مجهز به پیشرانه ۲ لیتری بنزینی با قدرت ۲۷۲ اسب بخار می‌باشد. تاکنون چیز غیرعادی‌ای مشاهده نمی‌شود اما رانگلر کان از ظاهری منحصربه‌فرد و رنگ بدنه نظامی سود می‌برد.

از دیگر ویژگی‌های ظاهری این آفرودر محبوب می‌توان به جلوپنجره فیبر کربنی، کاپوت دارای ورودی‌های هوا، پوشش لاستیک زاپاس با لوگوی چلسی تراک، سیستم اگزوز جدید با خروجی‌های ۱۰۰ میلی‌متری، درپوش جدید باک سوخت و… اشاره کرد. زیر خودرو نیز لاستیک‌های بزرگ و رینگ‌های ۲۰ اینچی جا خوش کرده‌اند.

شاید با دیدن بدنه فکر کنید کابین این رانگلر هم بسیار خشن خواهد بود اما این‌گونه نیست و محیط سرزنده‌ای طراحی شده است. در این بخش می‌توانیم چرم نارنجی‌رنگی را ببینیم که روی صندلی‌ها، کنسول و استراحتگاه‌های دست و جعبه‌داشبورد بکار رفته است. تکمیل کننده کار نیز پدال‌های آلومینیومی هستند.

این خودرو هم‌اکنون با قیمت ۵۹,۹۹۹ پوندی برای فروش عرضه شده است. البته این یکی از پروژه‌های کان بوده و تیونر موردبحث می‌تواند تغییرات دیگری همچون تعویض شیشه‌ها با نمونه‌های ضدگلوله را نیز انجام دهد. همچنین تریم های بدنه و کابین زیادی نیز وجود دارند که مشتری می‌تواند به سلیقه خود آن‌ها را انتخاب نماید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۷ دیدگاه‌ها

  1. رامین

    ۱۹ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (919 ديدگاه)

    از اون استایل آفرودیش فاصله گرفته ولی قشنگ شده

    موافقم 7
    مخالفم 21
  2. Mohammad

    ۱۹ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (421 ديدگاه)

    گانگستری شده عالیه

    موافقم 13
    مخالفم 4
  3. زیزیگولو

    ۱۹ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (4786 ديدگاه)

    این ماشین بخاطر وزن سبکش به راحتی میتونه از جاده های ناهموارو سنگو برفو گلو لای عبور کنه و بخاطر جوون پسند بودنو اسپرت بودنش فروش خیلی بالایی تو اکثر کشورای دنیا مخصوصاً کشورای اروپایی داشته

    موافقم 16
    مخالفم 6
  4. ارشیاsvj

    ۱۹ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (1749 ديدگاه)

    نمیدونم چرا ولی بین جیپ ها از گرند چروکی بیشتر از همه خوشم میاد!!!

    موافقم 7
    مخالفم 4
  5. پارسا عشق ماشین

    ۱۹ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (117 ديدگاه)

    بازم قشنگه پنجاه نه هزار دلار خوبه که نسخه یمعمولیش 40 هزار دلاره

    موافقم 2
    مخالفم 2
  6. Hussein

    ۱۹ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (361 ديدگاه)

    شرکت کان فقط لندرووررر 6*6 بقیه ماشین هاش واقعا به درد نمیخورن

    موافقم 4
    مخالفم 5
  7. MehdiTurbo

    ۲۰ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (1949 ديدگاه)

    چقدر خوبه جیپ
    چقدر جیپ خودنم کم شده،چقدر دلم تنگ برای اون دوره که جیپ و بیوک و شورولت تو خیابانمون بود کاشکی ظلم کمتر از اینا پایدار میموند

    موافقم 3
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا