جیپ

معرفی جیپ رنگید اورنج ادیشن 2020

جیپ رنگید کوچک‌ترین آفرودر این برند مشهور است. این خودرو تاریخچه‌ای در حد و اندازه رانگلر ندارد اما افرادی که می‌خواهند رنگید خاص‌تری داشته باشند می‌توانند نسخه سفارشی اورنج ادیشن ۲۰۲۰ را انتخاب کنند. اگرچه نام این خودرو خبر از کراس اووری رنگی را می‌دهد اما رنگید اورنج ادیشن اصلاً به رنگ نارنجی درنیامده است!

این خودرو دارای برخی عناصر نارنجی‌رنگ و برخی بهبودها نسبت به تریم رده میانی لتیتود می‌باشد. پکیج مورد اشاره شامل نوشته روی کاپوت با نوار نارنجی، پوشش نارنجی آینه‌بغل‌ها و تریم نارنجی‌رنگ کنترل‌های سیستم تهویه مطبوع و بلندگوهای روی درب‌ها می‌باشد. از دیگر تغییرات ظاهری رنگید اورنج ادیشن می‌توان به رینگ‌های ۱۹ اینچی مشکی، نشان‌های نارنجی روی بدنه و جلوپنجره مشکی اشاره کرد. صفحه‌نمایش ۷ اینچی جیپ به‌صورت استاندارد عرضه شده اما می‌توان صفحه‌نمایش ۸.۴ اینچی را نیز سفارش داد.

این خودرو به‌صورت استاندارد با رنگ بدنه سفید آلپاین عرضه می‌شود اما رنگ‌های کریستالی و مشکی نیز با قیمت ۲۴۵ دلار در دسترس هستند. قیمت پایه نسخه دیفرانسیل جلوی رنگید اورنج ادیشن از ۲۷۱۸۵ دلار شروع می‌شود که شامل ۱۴۹۵ دلار هزینه‌های تحویل نیز هست. مدل چهار چرخ محرک این خودرو قیمت ۲۸۶۸۵ دلاری دارد.

رنگید اورنج ادیشن با پکیج‌ها و آپشن های اضافی نیز در دسترس است. سانروف مای اسکای جیپ و همچنین سانروف پانورامیک با دو پانل ارائه شده‌اند که هریک ۱۵۹۵ دلار قیمت دارند. بسته ایمنی و امنیتی جیپ نیز شامل برف‌پاک‌کن‌های حساس به باران است که ۶۹۵ دلار دارد. بسته تکنولوژی نیز شامل کروز کنترل تطبیقی، هشدار خروج از مسیر و… است که با قیمت ۱۲۹۵ دلار در دسترس می‌باشد.

نیروبخش این خودرو پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۴ لیتری تایگرشارک است که قدرت ۱۸۰ اسب بخاری و گشتاور ۲۷۳ نیوتون متری داشته و با یک گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک همکاری می‌کند.

اضافه شدن نسخه اورنج ادیشن به خانواده رنگید باعث شده تعداد اعضای این خانواده به ۱۰ برسد که از نسخه پایه اسپورت تا مدل پرچم‌دار تراک هاوک و های آلتیتود را شامل می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. AMIR-REZA

    ۱۹ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (333 ديدگاه)

    خوشم میاد ازش کوچولوی جذابیه ….

    موافقم 2
    مخالفم 0
    1. ارشیاsvj

      ۱۹ تیر ۱۳۹۹
      سوابق: (1745 ديدگاه)

      ولی من زیاد باهاش حال نمیکنم.

      موافقم 0
      مخالفم 1
  2. Malt hill

    ۱۹ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (514 ديدگاه)

    یکم قدیمی شده

    موافقم 1
    مخالفم 0
  3. امیر

    ۱۹ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (752 ديدگاه)

    یاد تیبا پلاس کوییک ار و ار پلاس افتادم رنگ عوض کردن هم شد کار آخه

    موافقم 0
    مخالفم 1
  4. Harley-Davidson

    ۲۰ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (16 ديدگاه)

    کوچولوی جذاب

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا