جیپ

شایعات مربوط به تولید جیپ گلادیاتور هرکولس

پس از مدت‌ها انتظار، سرانجام جیپ گلادیاتور در نوامبر سال ۲۰۱۸ رونمایی شد و البته عرضه‌ی آن در سه‌ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۹ رخ خواهد داد. با اینکه این پیکاپ فعلاً در نمایندگی‌ها حضور ندارد اما شایعاتی درباره‌ی تولید نسخه‌ی پرفورمنس آن به گوش می‌رسد. برخی افراد در فروم جیپ گلادیاتور اعلام کرده‌اند نسخه‌های پیش‌تولیدی نسخه‌ی پرفورمنس این پیکاپ قبلاً به خاطر تست‌ها ساخته شده‌اند.


البته خیلی هیجان‌زده نشوید زیرا همین منابع اعلام داشته‌اند مقامات جیپ فعلاً نظری دراین‌باره ندارند و خبرهای منتشر شده را تأیید نکرده‌اند. این خودروساز می‌خواهد بداند تولید چنین خودرویی توجیه دارد یا خیر. احتمالاً جیپ منتظر فورد است تا ببیند که آیا رنجر رپتور را در آمریکا عرضه خواهد کرد یا نه.

شایان ذکر است مارک آلن مدیر طراحی جیپ قبلاً به تولید خودرویی هیجان‌انگیزتر اشاره کرده بود. او سال پیش و در نمایشگاه لس‌آنجلس اعلام کرده بود تولید یک خودروی آفرود پرسرعت مدنظر این شرکت است هرچند نظرات او ضرورتاً به پیکاپ گلادیاتور اشاره ندارد.

اگر هرکولس جیپ چراغ سبز تولید را دریافت کند قدرت و گشتاور بیشتری در مقایسه با خروجی ۲۸۵ اسبی و گشتاور ۳۵۳ نیوتون متری پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۳.۶ لیتری پنتاستار گلادیاتور استاندارد خواهد داشت. همچنین گلادیاتور هرکولس در صورت تولید از ظاهر گیراتری سود خواهد برد و برخی قطعات موپار برای آن عرضه خواهد شد.


البته در صورت تأیید تولید هم شاهد عرضه‌ی فوری آن به بازار نخواهیم بود اما خب شنیدن این خبر که جیپ قبلاً به فکر راه‌هایی برای بهبود عملکرد پیکاپ جدید خود بوده نیز مسرت‌بخش می‌باشد.

منتظر جیپ گلادیاتور هرکولس باشید…

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. سام

    ۱۹ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (709 ديدگاه)

    چه رنگ های زیبایی و چه طرح قدرتمند و استقامتی این جیپ هرکولس دارد. احتمالا اگر با موتور قدرتمندی وارد بازار شود کار و کاسبی خیلی از رقبا را کساد خواهد کرد.البته در این میان، فورد F150 رپتور هم نباید فراموش کرد که فعلا سلطان پیکاپ های آفرودهای سنگین در جهان است.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Mohammad

      ۱۹ دی ۱۳۹۷
      سوابق: (1430 ديدگاه)

      سام داداش این میان سایز رقیب رنجر
      و بلی فوق العاده زیبا سال دیگه فکر کنم اصلی ترین رقیب جیپ رانگر در بحث آفرود همین گلادیاتور باشه
      متعصفانه کمپانی های دیگه نتونستن رقیب مناسبی برای جیپ در آفرود بسازن همه شون یا خارج از قدرت خرید بودن
      یا زیادی سنگین
      باید منتظر فورد برانکو‌ موند !

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. Cadillac

    ۱۹ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (2596 ديدگاه)

    عکس اولو،
    ابهت خالص

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. ایمان

    ۱۹ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (3880 ديدگاه)

    چه اسامی قشنگی برای جیپ انتخاب کردن
    گلادیاتور و هرکولس واقعاً به این پیکاپ گردن کلفت میان
    با ورود گلادیاتور قطعاً تاج پادشاهی پیکاپ های میان سایز رو میزاره روی سرش ولی فورد رنجر رپتور اصلی ترین رقیبش هست که خیلی آفرودر قهاری هم هست ??

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. حسن

    ۱۹ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (379 ديدگاه)

    واقعا هم هرکول هستش

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا