حدود 3500 دستگاه از جیپ گلادیاتورهای جدید به خاطر مشکل عدم روان کاری کامل میلگاردانها فراخوان میشوند.
خبر منتشر شده توسط NHTSA نشان میدهد که برخی از گلادیاتورهای مدل سال 2020 که بین 15 دسامبر 2018 تا 25 ژوئن 2019 تولید شدهاند شاید از شفت عقبی استفاده کرده باشند که فاقد گریس روان کننده است.
گفته میشود عدم وجود گریس در این بخش باعث داغ شدن قطعات شده و در نهایت منجر به شکستگی میلگاردان خواهد شد. اگر گلادیاتور در حالت دیفرانسیل عقب باشد این امر منجر به از دست رفتن قدرت پیشرانه شده و همچنین احتمال جدا شدن کامل میلگاردان از خودرو وجود دارد که در نهایت ریسک تصادف را افزایش میدهد. همچنین احتمال دارد برخی مشتریان پیش از شکستن میلگاردان صدا یا لرزشی را در خودرو احساس کنند.
اولین بار در ماه ژوئن بود که فیات-کرایسلر از این مشکل آگاه شد و دلیل آنهم ثبت 4 مورد تعمیر گارانتی به خاطر این قطعه بود که کارشناسان شرکت را به فکر تحلیل دادهها انداخت. در کل تعداد 3427 دستگاه از این خودروها باید فراخوان شوند و تخمین زده شده که حدود 5 درصد آنها واقعاً دارای این مشکل باشند.
تکنسینهای فیات-کرایسلر به منظور حل این مشکل اقدام به نصب میلگاردان جدید و گریس کاری بخشهای مختلف آن خواهند کرد. این خودروساز آمریکایی همچنین اعلام کرده این فرایند هزینهای برای مالکان خودروها ندارد.
این ماشین فوقالعاده هستش یک حس کلاسیک و خاص بودن عجیبی تو این ماشین هستش
طول ماشین رو که زیاد کردن مجبور شدن میل گاردان رو عوض کنن
همین یدونه رو نتونستن درست انجام بدن خخخخ
شما برو یه نگاه به حال و روز x class بنداز بعد بیا جیپ رو مسخره کن ، یه پیکاپ نصفه نیمه نتونستن بسازن تازه با کمک رنو و نیسان …
توی فراخوان ها بیشترین چیزی که نظر منو جلب میکنه، این آمار دقیقیه که دارن. دقیق میئونن چه قطعه ای رو برای کدوم مدل ها باید تصحیح کنن.
و اثبات میکنن که مشتری چقد براشون مهمه.