جیپ

گران‌ترین نسخه جیپ رانگلر ۴xe چقدر قیمت دارد؟

جیپ رانگلر جزو مشهورترین خودروهای دنیا بوده و هنوز هم به خاطر توانایی‌های بالای خود در آفرود شناخته می‌شود؛ اما حتی رانگلر نیز باید با دنیای جدید و آینده هماهنگ شود و به همین خاطر آمریکایی‌ها نسخه پلاگین هیبریدی رانگلر با پسوند ۴xe را ماه سپتامبر معرفی کردند و امروز نیز پیکربندی آنلاین این خودرو راه‌اندازی شده و ما می‌توانیم با آپشن ها و قیمت آن‌ها آشنا شویم.

گران‌ترین نسخه رانگلر ۴xe قیمت ۶۵,۰۲۰ دلاری دارد که به این مبلغ باید ۱۴۹۵ دلار هزینه‌های تحویل را نیز اضافه کرد که در این صورت قیمت خودرو به ۶۶۵۱۵ دلار می‌رسد. البته که این قیمت فقط برای خود خودرو بوده و آپشن های زیاد موجود را در برنمی‌گیرد. برای مثال برای مدل روبیکان مجهز بیش از ۱۳ هزار دلار وسایل جانبی وجود داشته، خودرویی که قیمت پایه ۵۱,۶۹۵ دلاری دارد. به این ترتیب قیمت مدل روبیکان ۳۷۰۰ دلار بیشتر از قیمت مدل صحرا ۴xe است هرچند نسخه گران‌تر آلتیتود با بهای ۵۳,۵۷۰ دلاری نیز موجود است. البته مدل‌های آلتیتود فاقد آپشن هایی است که برای مدل روبیکان در دسترس می‌باشد.

اگر مشتریان رنگ‌های بدنه به غیر از رنگ سفید باشند باید ۲۴۵ دلار پرداخت کنند. از جمله بهبودهای بدنه این شاسی‌بلند می‌توان به جلوپنجره مشکی ۳۲۵ دلاری، گلگیرهای همرنگ بدنه ۶۹۵ دلاری، دوربین آفرود ۵۹۵ دلاری و… اشاره کرد. همچنین گروه دوال تاپ نیز با قیمت ۳۶۹۵ دلار وجود دارد که شامل پوشش سقف هاردتاپ می‌باشد. چندین پکیج نیز وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به گروه ایمنی با قیمت ۹۹۵ دلار، گروه ایمنی پیشرفته با بهای ۷۹۵ دلار، سپرهای فولادی ۱۷۴۵ دلاری، گروه پکیج آب و هوایی ۹۹۵ دلاری و… اشاره کرد.

جیپ رانگلر ۴xe با پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو و دو واحد الکتریکی و باتری لیتیوم-یون ۱۷ کیلووات ساعتی عرضه می‌شود. کل قدرت این مجموعه به ۳۷۵ اسب بخار و گشتاور آن به ۶۳۷ نیوتون متر می‌رسد. واضح است که توانایی‌های خارج از جاده و الکتریکی شده رانگلر با هزینه بالا همراه شده به گونه‌ای که این خودرو نزدیک به دو و نیم برابر گران‌تر از نسخه پایه رانگلر استاندارد می‌باشد. البته این خودرو شامل تخفیف‌های فدرال ۷۵۰۰ دلاری خواهد بود.

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۱۷ دیدگاه

  1. NAVID۰۰۹۸

    ۴ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (5041 ديدگاه)

    هرچی میخوام خودمو گول بزنم که چیپ هنوزم پرچمدار هست اما نمیشه ، چون برانکو از زمان رونماییش تا حالا بدجور دلبری میکنه !

    چون حس میکنم محصولات فورد همیشه از کرایسلر بهتر بوده و هستن !

    با حدود ۶۰ تا ۷۰ هزتر دلار خیلی ماشین‌های توپی مثل میشه خرید که از نظر کیفیت متریال و حتی قدرتی بهتر از جیپ باشند ، رپتور ، روبیکان ، دوج رم جدید که شاهکاریه واسه خودش با اون همه چرم و چوب داخل کابین و اون کیفیت بالاش در بهترین نسخه‌ها !!!

    موافقم ۰
    مخالفم ۸
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۴ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (5041 ديدگاه)

      یادم رفت بگم که دیفندر هم در این رنج قیمتی عرضه میشه تا بره بالا و به نظر از آمریکایی‌ها هم بهتره چون لندرور جدایه از تخصصش که آفرودری برتر هست ، کیفیت و پرستیژ بسیار بالاتری هم داره !

      دیفنر با این نسل جدید ، خوب داره دلبری میکنه و خیلی دوست دارم ببینم آمار فروشش و رضایت مشتری‌ها در چه حدی بوده ، احساسم میگه دیفندر معرکه هست و شرکت به خودش میباله با چنین محصول برتری که ارائه کرده .

      موافقم ۰
      مخالفم ۸
      1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

        ۴ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (519 ديدگاه)

        نوید جان جیپ عالیه،برانکو هم بی نظیره،اما فعلا تا جا بیوفته بین مردم طول می‌کشه،لندروور هم بد نیست،البته سلیقه ای هستش اما من دوستش ندارم،ولی کلا جیپ و برانکو حرف ندارن، البته هضم جیپ پلاگین هیبریدی یه ذره برام سخته…

        موافقم ۳
        مخالفم ۰
        1. مازیار

          ۴ بهمن ۱۳۹۹
          سوابق: (146 ديدگاه)

          لندروور رو دوسش نداری؟
          داری ناامیدم میکنی آبتین😉😉

          موافقم ۰
          مخالفم ۲
      2. مازیار

        ۴ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (146 ديدگاه)

        دیفندر جیپ و لندکروز سه پرچمدار از سه قاره هستن و در طی بیشتر از نیم قرن اونقدر برای هوادارهاشون جذابیت ایجاد کردن که دیگه با چشم بسته طرفداریشون رو میکنن ، من خودم بقول دوستانم جنون لندروور رنجروور دارم اما مسلما دلایل من برای برتری لندروور نسبت به جیپ و لندکروز مورد قبول جیپ فن ها و لندکروز فن ها نیست و بالعکس
        و این میزان از علاقمندی رو فقط چند کمپانی معدود در دنیا میتونن ایجاد کنن

        موافقم ۰
        مخالفم ۱
        1. AMIR / ARMI

          ۵ بهمن ۱۳۹۹
          سوابق: (510 ديدگاه)

          دیفندر نسل جدید برای اینکه بوکس تر و نرم تر بشه شاسی جدا رو حذف کردن
          دلیل منطقی هم هست چون برند لوکس تری هستش
          ولی خب همین دلیل بر عقب تر افتادنش در بحث ماندن تمام چرخ هاش روی زمین در هنگام آفرود شد
          از نظر زاویه ورود و خروج عالیه دیفندر
          ولی زیاد از حالت مکانیکی خارج شده و به سمت الکترونیکی و تکنولوژیک تر شدن رفته
          این بد نیست ولی نقطه ضعف های خودش رو در بحث آفرود داره

          موافقم ۴
          مخالفم ۰
      3. AMIR / ARMI

        ۴ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (510 ديدگاه)

        تنها افرادی میتونن از بهتر بودن یه کراس اوور ( بدون شاسی مجزا ) در مقابل یه شاسی بلند واقعی دارای شاسی
        حرف بزنن که معتقد باشن با بی ام و هم میشه رفت افرود
        رانگلر معیار کلاس خودرو های افرود هست
        و هیچ وقت در رتبه دوم نبوده و نخواهد بود

        موافقم ۵
        مخالفم ۱
        1. مازیار

          ۴ بهمن ۱۳۹۹
          سوابق: (146 ديدگاه)

          این هم یک نمونه از اون چه که عرض کردم😊
          راستی امیر من یه تیشرت دارم _ البته نپوشیده _ که عین عکس پروفایلت روش هست و حاضرم با کمال میل تقدیمت کنم

          موافقم ۱
          مخالفم ۰
        2. RezaRs

          ۴ بهمن ۱۳۹۹
          سوابق: (243 ديدگاه)

          امییییرر بزن قدش
          جانا سخن از زبان ما می گویی

          موافقم ۱
          مخالفم ۰
        3. NAVID۰۰۹۸

          ۴ بهمن ۱۳۹۹
          سوابق: (5041 ديدگاه)

          مگه کسی مُنکِر این شده که جیپ بد هست یا همه نمیدانند که جد تمام خودروهای آفرودر جهان هست !

          حرف ما برای امروز و این تاریخ هست و نه گذشته !

          موافقم ۱
          مخالفم ۲
        4. AMIR / ARMI

          ۵ بهمن ۱۳۹۹
          سوابق: (510 ديدگاه)

          فدات مازیار لطف داری
          راستش خودم چند وقت پیش دارم روی چند تا تیشرت و هودی چاپ کنن برام
          الان حیفم میاد بپوشمشون 😂
          از بس عشق جیپ دارم عکسش همه جا دارم از ماگ روی میز تا صفحه دسکتاپ 😂

          موافقم ۲
          مخالفم ۰
  2. مهدی،:امید اینده

    ۴ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (900 ديدگاه)

    Dmc برگشته؟
    خب چه کنم😂

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  3. مهرداد كمال

    ۴ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (525 ديدگاه)

    بنظرم اصلا گران نیست نسبت به توانایی و گذشته پربار جیپ

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  4. Aref

    ۴ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (42 ديدگاه)

    داخل یوتوب کلیپ های جیپ با رقیب هاش دیدم. امتیاز جیپ بالاتر همشون بود.

    البته بنظرم اگه واردات آزاد شد سوزوکی جیمنی رو وارد کنند قیمت مناسبی هم داره…

    موافقم ۱
    مخالفم ۰
  5. پرهام و رهام

    ۴ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (73 ديدگاه)

    از نظر من ماشین جالبی نیست و کلا همشون شبیه هم هستند و طراحی خاصی توش نشده من نمی‌دونم ولی جالب نیست

    موافقم ۰
    مخالفم ۱
    1. 😎Ali Hossein😎

      ۴ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (278 ديدگاه)

      دقیقا منم نظرم همینه
      همشون کپی هم دیگه هستن🥴
      هم شون چراغ جلو هاشون گرده هی گرد گرد گرد گرد گرد گرد گرد گرد گرد گرد گرد گرد گرد یه هووا کش ه وسطشون هم یه هواکشه🙄
      ولی طراحی داخل بی نظیر👌🏻👌🏻

      موافقم ۰
      مخالفم ۲
  6. زیزیگولو

    ۴ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (1555 ديدگاه)

    خیلیا جیپ رو به عنوان اولین شاسی بلند جهان میشناسن

    موافقم ۰
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا