جیپ

معرفی رسمی جیپ گلادیاتور، تواناترین پیکاپ میان‌سایز تاریخ

نهایتاً پس از انتشار تصاویر جاسوسی فراوان، رندرهای گوناگون و افشای تصاویر رسمی، جیپ در نمایشگاه لس‌آنجلس رسماً پیکاپ گلادیاتور را رونمایی کرده است. از زمانی که تولید مدل کمانچی در سال ۱۹۹۲ خاتمه یافت، جای خالی یک پیکاپ در سبد محصولات جیپ احساس می‌شد و خریداران همواره خواستار یک جیپ وانت بودند. حال سرانجام این انتظار به پایان رسیده و با معرفی گلادیاتور، پس از ۲۶ سال وقفه، بار دیگر یک پیکاپ به سبد محصولات جیپ اضافه شده است.

به نظر می‌رسد این انتظار ارزش داشته است زیرا جیپ پیکاپ جدید خود را تواناترین پیکاپ میان سایز تاریخ توصیف کرده است. همچنین گلادیاتور که بر پایهٔ ساختار سنتی بدنه روی شاسی شکل گرفته، با ظرفیت حمل ۷۲۵ کیلوگرم بار و ظرفیت بکسل ۳۴۷۰ کیلوگرم، به ادعای فیات-کرایسلر، از لحاظ ظرفیت یدک کشی هم در کلاس خودش بهترین است. البته در سگمنتی که پیکاپ‌هایی چون تویوتا تاکوما، جی‌ام‌سی کانیون و فورد رنجر با توانایی‌های آفرود جدی حضور دارند، این‌ها ادعاهای بزرگ و جسورانه‌ای محسوب می‌شوند.

گلادیاتور در ظاهر شباهت زیادی به رانگلر دارد و مثل برادرش با سقف‌های فلزی و پارچه‌ای جمع‌شونده قابل سفارش است؛ بنابراین این ماشین تنها پیکاپ کابریولت بازار محسوب می‌شود. در همین حال، به‌منظور کاهش وزن، قسمت‌های مختلفی از بدنهٔ گلادیاتور شامل درها، لولاها، کاپوت، گلگیرها، قاب شیشهٔ جلو و درب قسمت بار از آلومینیوم با مقاومت بالا ساخته شده است. در تیپ‌های بالاتر و گران‌قیمت‌تر نیز به‌صورت استاندارد چراغ‌های جلو، مه شکن‌ها و دی‌لایت‌های LED ارائه می‌شوند.

در داخل گلادیاتور به‌صورت استاندارد یک نمایشگر ۳.۵ اینچی درون صفحه آمپر تعبیه شده و یک صفحه‌نمایش هشت اینچی هم در کنسول میانی، جدیدترین نسخه از سیستم اطلاعاتی-سرگرمی Uconnect فیات-کرایسلر را ارائه می‌کند که در آن یک صفحه مخصوص آفرود تعبیه شده است؛ اما کسانی که خواهان نمایشگرهای بزرگ‌تری هستند می‌توانند برای صفحه آمپر نمایشگر هشت اینچی و برای سیستم اطلاعاتی-سرگرمی صفحه‌نمایش ۸.۴ اینچی را سفارش دهند. یکی از ویژگی‌های داخلی برجستهٔ گلادیاتور نیز امکان خواباندن صندلی‌های عقب است که فضای بار آن‌را افزایش می‌دهد.

فاصلهٔ محوری گلادیاتور با ۴۹.۲ سانتیمتر افزایش نسبت به رانگلر آن‌لیمیتد (نسخهٔ چهاردر رانگلر)، به ۳.۴۸ متر رسیده درحالی‌که با ۵.۱۸ متر طول، ۷۸.۷ سانتیمتر نیز از رانگلر چهاردر کشیده‌تر است. این افزایش طول فضای کافی برای ایجاد قسمت باری به طول ۱.۲۵ متر را فراهم کرده است. در قسمت بار خودرو خروجی برق ۱۱۵ ولت به همراه سیستم نورپردازی تعبیه شده درحالی‌که در زیر کف این قسمت نیز فضایی برای قرار گرفتن چرخ زاپاس ۳۵ اینچی در نظر گرفته شده است. به گفتهٔ جیپ، طول و ارتفاع کمتر قسمت بار گلادیاتور نسبت به پیکاپ‌های فول سایز موجب سهولت در بارگیری آن می‌شود. این پیکاپ جدید نسبت به رانگلر از اکسل‌ها، ترمزها و چرخ‌های بزرگ‌تری برخوردار است که این ویژگی‌ها در کنار اتصالات کشیده‌تر تعلیق عقب موجب بهبود کنترل و افزایش توانایی یدک کشی آن شده است.

گلادیاتور در ابتدا با یک پیشرانهٔ ۳.۶ لیتری V6 پنتااستار عرضه می‌شود که ۲۸۵ اسب بخار قدرت و ۳۵۳ نیوتن متر گشتاور دارد. نیروی این موتور به‌صورت استاندارد توسط یک گیربکس شش سرعتهٔ دستی انتقال پیدا می‌کند اما امکان سفارش یک نمونهٔ هشت سرعتهٔ اتوماتیک هم برای آن وجود دارد. در سال ۲۰۲۰ یک پیشرانهٔ ۳ لیتری V6 دیزلی هم برای گلادیاتور ارائه خواهد شد که گفته شده ۲۶۰ اسب بخار قدرت و ۶۰۰ نیوتن متر گشتاور دارد. این احتمالاً نسخهٔ بهبودیافته‌ای از پیشرانهٔ شش سیلندر EcoDiesel است که در جیپ گرند چروکی و نسل قبلی دوج رم ۱۵۰۰ مورداستفاده قرار می‌گرفت. انتقال نیروی این موتور اما صرفاً توسط گیربکس هفت سرعتهٔ اتوماتیک صورت می‌گیرد. هردوی این موتورها به سیستم توقف-حرکت مجهز هستند.

گلادیاتور در چهار مدل مختلف بنام‌های اسپرت، اسپرت S، اوورلند و روبیکان ارائه خواهد شد که آخری بیش از همه روی توانایی‌های آفرود تمرکز دارد. برای انتقال نیرو در این مدل‌ها دو سیستم ۴×۴ پیشرفته در نظر گرفته شده است که به‌منظور ارائهٔ بهترین چسبندگی شرایط مخنتلف، هردو به سیستم مدیریت گشتاور دائمی مجهز هستند. مدل‌های اسپرت و اوورلند به سیستم چهارچرخ محرک Command-Trac مجهز هستند که از گیربکس کمکی دو سرعته با ضریب سنگین ۲.۷۲:۱، اکسل‌های سنگین دانا و ضریب اکسل عقب ۳.۷۳ برخوردار است. همچنین برای این سیستم امکان سفارش دیفرانسیل لغزش محدود عقب هم وجود دارد که در مسیرهای لغزنده مثل برف و یخ یا شن و ماسه، چسبندگی بیشتری را ایجاد می‌کند.

تیپ بالا ردهٔ روبیکان اما از سیستم چهارچرخ محرک پیشرفته‌تر Rock-Trac با ضریب ۴:۱ سود می‌برد. ضریب کرال این مدل نیز در گیربکس دستی ۸۴.۲:۱ و در گیربکس اتوماتیک ۷۷.۲:۱ است. همان‌طور که گفته شد، روبیکان بیشتر از تیپ‌های دیگر روی آفرود تمرکز دارد و به همین دلیل علاوه بر برخورداری از سیستم چهارچرخ محرک اختصاصی، به کمک‌فنرهای فاکس و تایرهای ۳۳ اینچی هم مجهز شده است. در سیستم تعلیق روبیکان نیز ارتقاءهایی صورت گرفته درحالی‌که فاصلهٔ آن از سطح زمین هم نسبت به دیگر مدل‌ها بیشتر و برابر با ۲۸ سانتیمتر است.

دیگر تجهیزات آفرود گلادیاتور روبیکان شامل زیر پایی کامل روی رکاب‌ها، قلاب‌های بکسل جلو و عقب، صفحات محافظ زیرین و سپر عقب فولادی می‌شود درحالی‌که سپر فولادی جلو هم برای آن قابل سفارش است. هرچند تمامی مدل‌های گلادیاتور قابلیت‌های آفرود بالایی دارند اما مدل روبیکان به لطف ویژگی‌های مذکور، توانایی‌های آفرود فوق‌العاده‌ای را به نمایش می‌گذارد به‌گونه‌ای که زاویهٔ ورود و خروج آن به ترتیب برابر با ۴۳.۶ و ۲۶ درجه بوده و می‌تواند تا عمق ۷۶ سانتیمتر آب هم حرکت کند.

گلادیاتور بسته به مدل، با بیش از ۸۰ ویژگی رفاهی و ایمنی ارائه می‌شود که ازجملهٔ برخی سیستم‌های ایمنی آن می‌توان به پایش نقاط کور، دوربین جلو، سیستم تشخیص مسیر عقب، دوربین پارک عقب، کروز کنترل تطبیقی و سیستم کنترل ثبات الکترونیکی (ESC) اشاره کرد. در این خودرو همچنین دکمه‌ای بنام آفرود پلاس هم تعبیه شده برای رانندگی در مسیرهای شنی و بالا رفتن از صخره‌ها مناسب است. این پیکاپ جدید آمریکایی از اوایل سال آینده در کارخانهٔ کرایسلر در اوهایو در کنار رانگلر روی خط تولید خواهد رفت و از سه‌ماههٔ دوم سال ۲۰۱۹ وارد نمایندگی‌های فروش ایالات‌متحده خواهد شد.

 

[دانلود ویدئو]
[دانلود ویدئو]

با پوشش کامل و لحظه‌به‌لحظهٔ اخبار و رویدادهای نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس ۲۰۱۸ همراه شما هستیم

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۲۹ دیدگاه‌ها

  1. Ali.usa

    ۹ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (335 ديدگاه)

    چیپ خدای آفرود نشون داد هیچ کس بهترش نیست حتی ماشین های که 3 الی4 برابر گرونترشن
    کاش این فیاد دست برداره از کرایسلر دوباره از هم جدا بشن و کرایسلر برگرده به اوج
    وقتی توقف تولید وایپر رو شنیدم به کل از فیات متنفر شدم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Mohammad

      ۹ آذر ۱۳۹۷
      سوابق: (1430 ديدگاه)

      موافقم علی جیپ نشون داد برای هر سنتی که خریدار خرج میکنه تا بخرتش ارزش قائله
      و جالبه بدونید در بازار بزرگ و رقابتی امریکا کمترین کاهش قیمت بعد پنج سال رو داره
      این یعنی نهایت کاربردی بودن و کیفیت یک محصول
      و با توجه به فروش چشم گیرش باید گفت
      لیست هایی که با عنوان غیر قابل اطمینان ترین ها منتشر میشه
      نه تنها برای مردم اهمیتی نداره بلکه کاملا بی منعنی و غلط هستش

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Mohammad

        ۹ آذر ۱۳۹۷
        سوابق: (1430 ديدگاه)

        و یه چیز دیگه جیپ رانگلر suv سال موتور ترند شد و داج رم هم پیکاپ سال موتور ترند
        و همچنان لیست های غیر قابل اطمینان و منابعش داره زیر سوال میره

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Ferrari

          ۹ آذر ۱۳۹۷
          سوابق: (1872 ديدگاه)

          هیچ کدوم این امارها زیر سوال نمیره .موتور ترند دو روز رم ۱۵۰۰ رو تست کرده شما انتظار داشتی تو این دو سه روز ماشین خراب بشه؟؟؟ قابلیت اطمینان تو طولانی مدت سنجیده میشده نه با یکی دو روز تست.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. (ali (chevy nova

          ۹ آذر ۱۳۹۷
          سوابق: (6789 ديدگاه)

          ماشالاه
          جیپ سلطان افرود هست
          عکس شماره 2 هم که دنیای حرف داره
          محمد جان لیست غیر قابل اعتمادها هیچچچ اعتباری نداره
          دوج و جیپ نشون دادن اون لیست کاغذ پاره ای بیش نیست

          موافقم 1
          مخالفم 0
        3. Mohammad

          ۹ آذر ۱۳۹۷
          سوابق: (1430 ديدگاه)

          فراری جان اگه بحث خراب شدنه که اروپایی ها رتبه اول رو دارند چون بیشترین استهلاک رو دارند ولی بحث خراب شدن نیست بحث کیفیت و عملکرد هست که رم و جیپ در بالاترین حالت ممکن هستن با توجه البته به قیمت چون کسی جی کلاس رو با جیپ مقایسه نمیکنه در کیفیت هر چی باشه 100هزار تا اختلاف قیمت دارند و درضمن 80 درصد درامد فیات کرایسلر از محصولات امریکایی هست چون فیات با زیر مجموعه های ایتالیاییش هیچی نیست

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. (ali (chevy nova

          ۹ آذر ۱۳۹۷
          سوابق: (6789 ديدگاه)

          دقیقا
          بیشتر درامد فیات کرایسلر به ترتیب از جیپ . رم . دوج هست
          ولی فیات چی؟؟؟؟ لانچیا که کلا مرخصه
          الفا فروشی نداره اونقدر
          مازراتی هم همین 3 روز پیش پدال پست گذاشت فروشش خیلی کمه
          فقط میمونه یه فیات که اونم در حد فروش جیپ و رم نیست
          همه درامد فیات کرایسلر از جیپ و رم و دوج هست

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. Ferrari

      ۹ آذر ۱۳۹۷
      سوابق: (1872 ديدگاه)

      فیات کرایسلر رو تمام و کمال خریده الان کرایسلر زیر مجموعه فیات به حساب میاد نمیدونم فازشماها چیه اگه فیات نبود که کرایسلر فاتحش خونده بود.
      درمورد فاجعه ای به نام وایپذر واقعا خیلی خوب شد که دیگه تولید نمیشه این ماشین خیلی ضعف داشت.انقدر مشکل داشت که تو بعضی ایالتها محوز تردد نداشت الایندگیش بالا بود ایمنی مناسبی هم نداشت ایربگ جانبی هم نداشت کیفیتش هم فاجعه بود.سال ۲۰۱۵ از این ماشین کمتر از ۷۰۰ دستگاه ساخته شده که نشون میده امریکاییها هم از این ماشین خوششون نمیومده

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. (ali (chevy nova

        ۹ آذر ۱۳۹۷
        سوابق: (6789 ديدگاه)

        فراری
        وضع کرایسلر بد بود درست
        ولی وضع فیات و زیر مجموعه هاش گل و بلبل نبود
        بیش از 30 سال فیات اجازه ورود به امریکا رو نداشت چرا؟؟؟؟؟
        بخاطر اینکه اجازه پیدا کنه بیاد امریکا کرایسلر رو خرید و بخاطر کرایسلر راهش دادن امریکا
        باارزش ترین زیر مجموعه فیات کرایسلر طبق سایت بلومبرگ که 7 ماه پیش مطلبش رو همینجا من گذاشتم جیپ و رم بود نه مازراتی و الفا و لانچیا

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Ferrari

          ۹ آذر ۱۳۹۷
          سوابق: (1872 ديدگاه)

          علی اقا من با شما درمورد فیات موافقم که نمیتونست بیاد امریکا ولی فراری و مازراتی که تو امریکا بودن .فیات خیلی برای ورود به امریکا عجله داشت.من ناراخت نیستم که کرایسلر به فیات پیوسته ولی درست نیست هرلحظه بعضی ذوستان درمورد فیات طوری نظر بدن که انگار مانع کرایسلر و زیر مجموعه هاش شده
          حرف من اینه الان کرایسلر از بحران نجات پیدا کرده چرا بعضی دوستان موضع میگیرن و از فیات بد میگن فیات هربدی داشته باشه برای کرایسلر که نقش ناجی رو داشته.الان کرایسلر دوران خوبی رو داره سپری میکنه
          من دشمن ماشینهای امریکایی نیستم اتفاقا طرفدارشون هم هستم من از موستانگ gt350 خیلی خوشمدمیاد عاشق جیپ رانگلر انلیمیتد روبیکان هستم عاشق رم 1500 لانگ هورن هستم این ماشین بی نظیره و مدلهای دیگه مثل کادیلاک ct6 و لینکلن نویگیتور. ولی برای من خیلی ناراحت کنندست که جیپ با اون همه سابقه امروز دچار ضعف کیفیتی بشه.من از ناراحتی این حرفهارو میزنم نه از روی خوشحالی.
          امیدوارم
          دلیل تولید نشدن وایپر هم همه میدونیم واقعا دیگه نمیشد تولیدش کرد ضعف های بنیادین داشت و تولید پلتفرم جدید اونم فقط برای وایپر صرفه اقتصادی نداره بخصوص تو این دوران که کراس اوور ها و شاسی بلندها حرف اول رو میزنن و فیات کرایسلر که سرمایه زیادی ندارن ریسک بزرگیه

          موافقم 1
          مخالفم 0
        2. یاشار اسدی

          ۹ آذر ۱۳۹۷
          سوابق: (104 ديدگاه)

          خخخخ..حالا ببینبم بعد تکان های فرمان اینبار نوبت چیه..احتمالا تکان های مرگبار شاسی خودرو…لگن پوسیده بی مصرف..تاکوما رو ول کنی این بی کیفیت آمریکایی رو بگیری

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. جهان

          ۹ آذر ۱۳۹۷
          سوابق: (379 ديدگاه)

          یاشار
          حرص نخور
          فروش بالاش رو ببین
          در ضمن همین ماشین شاسی پوسیده تو رقابت موتور ترند جی کلاس رو خوب نشوند سرجاش

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. (ali (chevy nova

          ۹ آذر ۱۳۹۷
          سوابق: (6789 ديدگاه)

          فراری جان
          حرفهات درسته
          حرفهای بعضی از دوستان هم همینطور
          فیات و کرایسلر مکملهای خوبین برا هم و نقطه ضعفهای هم رو میتونن پوشش بدن
          منم مشکلی با فیات و زیر مجوعه هاش هیچ وقتی نداشتم

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. Mohammad

          ۹ آذر ۱۳۹۷
          سوابق: (1430 ديدگاه)

          فراری داداش اتفاقا منم با فیات مشکلی ندارم حتی عاشق 124 هستم و خودمم یکی از ماشین های الفا رو سوار میشم در حال حاضر

          موافقم 0
          مخالفم 0
    3. Sina

      ۹ آذر ۱۳۹۷
      سوابق: (809 ديدگاه)

      قابل توجه علی آقا و بقیه اگر منظورتون بنز جی کلاس هستش اونم توی رقابت اون مقاله ست

      اون مقاله اگرچه خودمم خیلی دوستش داشتم و خط به خطشم خوندم و خوشم اومد اما نقص خیلی بزرگی داشت
      خود مقاله اولش میگه اگر دنبال یک SUV باشیم که _لوکس بودن _ سواری نرم توی جاده _ توانایی آفرود قوی _ داشته باشد ….
      یعنی توی این سه وضعیت مورد بررسی قرارشون داد
      توی مورد لوکس بودن نمیگم جیپ رانگلر ضعیفه ولی از سه تای دیگه ضعیف تر بودو بنز از همه بهتر بوده و جیپ اصلا باهاش قابل مقایسه نیست
      توی مورد دوم هم همینجور
      فقط مورد آفرود بود که جیپ تونست اونم با اختلاف کمی از بنز بزنه جلو اونم هر ماشینی مثل جیپ زیبایی رو بذاره کنار و رینگهایی به اندازه زیر استکانی داشته باشه با تایرهایی به اندازه کره زمین صد درصد آفروش غوغا میشه
      نمیگم جیپ ماشین بدیه ماشین عالیی هستش خود من از شاسی بلند فقط آفرود میخوام و عشقم چیزهایی مثل فور رانر trdو رانگلر و دیسکاوری svx (البته الان مدل مفهومیه ) ..هستش
      پس در واقعیت این بنز بود که برندست اما مسایل قیمتی و کاربرد روزانه باعث میشه رانگلر برنده بشه اگر قیمتشم مشکل بدونیم پس خرید ب ام و ام ۵ و بنز اس کلاس چ کاریه یه کمری یا اوالون بخر ماشین فوقلاده مهشریه

      در مورد قیمتشم که حرفهای کاملا بی عقلیی زده میشه اینم بگم شما اگر بخوایین ماشینی قوی واسه پیست داشته باشی باید جیپ ترک هوک بخری واسه آفرود رانگلر روبیکان بخری خود این دوتا روی هم میشن ۱۳۰ هزارتا هم قیمت بنز حالا جی کلاس اومده دو تا ماشین آفرود قوی و پیست قوی روی با هم ترکیب کرده و جی کلاس رو ساخته تازه عمرا لوس بودن و کیفیت ساخت رانگلر و ترک هوک به بنز برسه
      در نتیجه شما با خرید یک ماشین عملا پول سه ماشین رو میدین ماشینی که هم لوکسه هم توی پست و درگ میتونه خودشو نشون بده هم خارج جاده و همه جا نیازت رو براورده میکنه و این کار از عهده هر شرکتی ساخته نیست که آفرود و پست رو باهم بده بیرون
      اینم بگم جیپ با قیمت بنز جی نمیتونه هواپیما بسازه!!! توی سایت های فروش ماشین دوبی برید جیم رانگلرهای تقویت شده ای هستن که قیمتشون تا ۹۰۰ هزار درهمه بیش از قیمت بنز جی کلاس

      پس عملا مقایسه بنز جی با ماشینهایی مثل لندکروز رانگلر و … اونم فقط از نظر آفرود واقعا احمقانه ست

      جی کلاس واقعا یه چیز تک و خاصه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. (ali (chevy nova

        ۹ آذر ۱۳۹۷
        سوابق: (6789 ديدگاه)

        ماشین افرود اسمش روشه ((افرود))
        مهم نیست لوکس باشه و صندلیهاش چرمی
        مهم اونکه شیب 60 درجه رو مثل بز کوهی بره بالا و جیپ دقیقا همینجوره
        جیپ سلطان افروده و هیچ فردی نمیتونه منکر بشه

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. amin

        ۹ آذر ۱۳۹۷
        سوابق: (1126 ديدگاه)

        آفرودر برای آفرود ساخته میشه نه استفاده شهری.واسه استفاده شهری کراس اوور الا ماشاالله ریخته

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. جهان

          ۹ آذر ۱۳۹۷
          سوابق: (379 ديدگاه)

          مشکل اونجاست بعضی ها تفاوت افرودر و کراس اوور رو suv رو نمیدونن
          suv شکلش شبیه افرودر هست ولی عملکردش نه
          مثلا کیا موهاوی suv هست ولی توانایی افرود داره؟
          یا هیوندا وراکروز یه suv هست ولی شیبهای تند رو میتونه بالابره؟
          جیپ رانگلر یه افرودر خالصه و به راحتی میتونه هر شیبی رو بالابره
          تو مسابقه موتور ترند هم بنز جی کلاس رو که 3 برابر گرون تر بود رو شکست داد و برتریش رو نشون داد دوباره

          موافقم 0
          مخالفم 0
  2. محمد

    ۹ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (1433 ديدگاه)

    “این ماشین تنها پیکاپ کابریولت بازار محسوب می‌شود”
    غوغای جیپ
    چه دلبریهایی که در بازار خودرو نکنه!!!!
    واقعا جای خالیش حس میشد
    و اگه امکان حضور تو ایران به قیمت مناسب رو مثل دهه های گذشته داشت، قطعا جزو پرفروش‌ترین ماشینهای ایران میشد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. ایمان

    ۹ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (3880 ديدگاه)

    ” تواناترین پیکاپ میان سایز تاریخ ” همین و بس
    دیگه جای هیچ بحثی نمی مونه و زیر سوال بردن توانایی های جیپ هیچ فایده ای نداره
    به احترام بهترین آفرودر دنیا کلاه از سر برمیداریم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. (ali (chevy nova

      ۹ آذر ۱۳۹۷
      سوابق: (6789 ديدگاه)

      هیچ کسی نمیتونه منکر توانایی سلطان افرود جیپ بشه
      اون فیلم مسخره ای هم که از لرزشهای رانگلر گذاشتن معتبر نبود چون اون ماشین مشکل داشت

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. Sina

    ۹ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (809 ديدگاه)

    فکر میکنم بیشتر آمریکایی ها اونم افراد بخصوصی تمایل به خرید این پیکاپ داشته باشن توی اروپا و خاورمیانه و…جایگاه مشتاقی نداشته باشه
    نمیگم بده ولی بعنوان پیکاپ اونم واسه عموم مردم همون گزینه های معقول تویوتا و فورد انتخاب بهترین

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. شهرام ویسی ملکشاهی

    ۹ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (7 ديدگاه)

    این خودرو هر چندجالب میباشد ولی مثل تویوتا لند کروزر دو کابین TOYOTA LC J79 نیست ولی راندمان موتوریش خوبه که البته این برتری را نسبت به تویوتا دارد که تویوتا لندکروزر پیکاپ با موتور بنزینی کد GR که حجم دقیقش 3956cc بوده و توانایی تولید 240 تا 292 اسب بخار را دارد که بستگی به سفارش غیر ایرانیها دارد چون در ایران این خودرو توسط مردم عادی سفارش داده نمیشود و اصلا” خودروهای بنزینی 2500cc به بالا ممنوع کرده اند هر چند نوع 4500cc دیزلی آن با یک و دو توربوشارژر غوغا میکند .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. Elmiraj

    ۹ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (3088 ديدگاه)

    امروز پیکاپ گلادیاتور ، دو سال دیگه هم واگونیر و گرند واگونیر ….
    .
    روز های اوج دهه هفتاد آمریکایی ها در دهه دوم قرن بیست‌ویکم تکرار ( ۲۰۳۰-۲۰۲۰) خواهند شد .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Sajjad

      ۹ آذر ۱۳۹۷
      سوابق: (1867 ديدگاه)

      تا چند وقت اینده، قطعات سفارشی که موپار براش میزنه به کنار، یه سری زیربندی و تعلیقش رو تقویت میکنن
      اونوقت شاهد یه انقلاب عظیم توی افرود پیکاپ ها میشیم
      این ماشین طوفان به پا میکنه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. (ali (chevy nova

        ۹ آذر ۱۳۹۷
        سوابق: (6789 ديدگاه)

        سجاد
        خبرهای خوب مونده هنوز

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. amin

      ۹ آذر ۱۳۹۷
      سوابق: (1126 ديدگاه)

      البته آمریکایی ها اکثر اوقات در اوج بودن و فراز و نشیب گرچه داشتن اما زیاد نبوده و یهو نرفتن بالا که یهو هم بخوان به شدت افت فروش پیدا کنند

      موافقم 0
      مخالفم 0
  7. NAVID۰۰۹۸

    ۹ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (10056 ديدگاه)

    چقدر خوبی تو آخه پسر .
    باید سوارت شد و یه تخت روی سقفت زدو رفت ایران گردی .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. حمیدرضا

    ۹ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    خوشگل و پرتوان
    امریکایی ها هیچ وقت با تراک نو بار پشتش نمی ریزن نهایتا باهاش بکسل می کنن دلیل خرید اونهمه پیکاپ برام نا شناس میمونه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا